Sain Virumaalt paki (suur tänu Simmer!) ja sain jälle veidi nokitseda.
Täna asendasin aknaklaasipesuvedeliku kummikoti õige kummikotiga. Õige oli see tõesti, sest klaasipesuvedeliku plasttoru sobis selle kummikoti korgi auku nagu valatult (eelmisega tuli pisut kombineerida).
Seejärel sai auto uued peeglid. Vana juhipoolne oli juba pisut roostes ja teine, kaassõitja poolne, polnud originaal.
Vahetasin ära salongitule.
Küürisin puhtaks rattakoopa, kus tagavararatas käib. See pool on paugu saanud ja üles löödud, seetõttu ka paksu kahurimäärde kihi all. Peaksin seda tiiba seest kunagi hiljem töötlema, nagu ka kogu pagasnikut, aga täna piirdusin puhastamisega.
Musta mati, mis oli pagassi põrandal, tõmbasin spreivärviga ka üle. Nüüd on ka pagasiruum viisakama välimusega.
Kapoti all asendasin õhufiltri korpusest tuleva gofreeritud toru vana originaaliga. Splintklambritega.
Nüüd ootan, et papp-paneelid, mis ees jalgaderuumis külgedele käivad, ära kuivaks. Said ka uue värvi peale.
Ees ootab antenni vahetus/oma kohale panek. Ei ole seni lahti saanud, pagana kõvasti on kinni tõmmatud.
Ja siis veel raadio paika.
Pärast neid töid võiks ju vahetada ka uksetihendid/reguleerida veel kord uksed. Ja panna originaalrehvidega rattad alla, et saaks praegused veljed puhastusse ja värvimisse viia.
Siis võiks juba ringi hakata liikuma.
Esimene sõit õlivahetusse ja teine klaasitöökotta, kus lasen kolmnurkakna kinnituse tagasi liimida. See püsis eelmise aasta oktoobrist kuni selle aasta 20nda juunini. Võiks kauem püsida.
Tänaseks kõik.
