- lada-1600-02.jpg (89.62 KiB) Vaadatud 10395 korda
21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
iinimloom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 10 Juul 2012 16:45
- Asukoht: Põhja-Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Re: 21061, nymmik, 1980
Panen väga mööda, kui tegu on kahe lõigutud 2101 võrega? Lada märgi kinnituskohad (tõenäoliselt) paistavad võre keskjoone ning tulede vahel. Viitsida, peaks saama ka küljeliistudest midagi sarnast kokku häkkida. Ribide kinnituseks tuleks siis miskid tükid valmistada.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Täitsa peab paika, metallist 06 võred on tühjaks lõigatud ja nende sisse kummalegi poole üks 2101 võre, mis on soojaks lastud ja sirgeks esmalt painutatud.inimloom kirjutas:Panen väga mööda, kui tegu on kahe lõigutud 2101 võrega? Lada märgi kinnituskohad (tõenäoliselt) paistavad võre keskjoone ning tulede vahel. Viitsida, peaks saama ka küljeliistudest midagi sarnast kokku häkkida. Ribide kinnituseks tuleks siis miskid tükid valmistada.
Algselt oli plaan neljast 06 plastik võrest teha aga pikkus ei andnud välja.
-
vVaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101, vaz 21033
Re: 21061, nymmik, 1980
Kui nüüd väga tähte närida, siis on tegu pigem ikka 21011 võredega
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
ei, just 01 mitte 011Vaalo kirjutas:Kui nüüd väga tähte närida, siis on tegu pigem ikka 21011 võredega
-
vVaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101, vaz 21033
Re: 21061, nymmik, 1980
01 võrel on püstised pulgad poole hõredama sammuga.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21061, nymmik, 1980
VaaloVaalo kirjutas:01 võrel on püstised pulgad poole hõredama sammuga.
12 punni!
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Aga nüüd on küll nii, et rooste vaba esikapotti on vaja. Aasta on läinud ja ainukesed mis pakutud on samuti seest nii roostes olnud, et pole motivatsiooni selle värvimiseks ja vahetuseks.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Roostevabad esikapotid on vist otsa saanud :snymmik kirjutas:Aga nüüd on küll nii, et rooste vaba esikapotti on vaja. Aasta on läinud ja ainukesed mis pakutud on samuti seest nii roostes olnud, et pole motivatsiooni selle värvimiseks ja vahetuseks.
On pakutud aga nendel on esiserv ikka seest roostes olnud.
Kuna aga plaan on 06 2019 suvel välja ajada siis oleks paras aeg leida kapott ja see ära värvida.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Päris mitu aastat polnud vaadanud linade alla mis seal toimub. Nädalavahetusel lasin päiksevalgust 06-e peale.
Värv on pleekinud, bensiini voolik pumbast karbussi oli jälle rabe ja purskas kütust igale poole. Radikas oli vaikselt pooltühjaks tilkunud läbi märguva anduri. Pidurid olid pehmed. Aga käivitus koheselt kui aku peale panin.
Ja pühapäeval läks jälle tagasi tekkide vahele
Värv on pleekinud, bensiini voolik pumbast karbussi oli jälle rabe ja purskas kütust igale poole. Radikas oli vaikselt pooltühjaks tilkunud läbi märguva anduri. Pidurid olid pehmed. Aga käivitus koheselt kui aku peale panin.
Ja pühapäeval läks jälle tagasi tekkide vahele
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Pole midagi. Laupäeval ajan 06 tõstukile ja tuleb kerge remont piduritega. Ja siis ülevaatus ja 22-l Uunikute Talverallile.
- hevi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.
Re: 21061, nymmik, 1980
Käesoleva idee peale meenub kohe ksf. nymmiku kuue aasta tagune jutt talverallil hobiautoga osalemisest (Allikas):nymmik kirjutas:Pole midagi. Laupäeval ajan 06 tõstukile ja tuleb kerge remont piduritega. Ja siis ülevaatus ja 22-l Uunikute Talverallile.
Kuna teemaalune Lada (997ESS) on ju ka kunagi üsna põhjalikult ja ilusaks taastatud, siis oleks huvitav teada, et millest sellised muutused?nymmik, 06-01-2014 kirjutas: 2006 - Originaal korras ZAZ965, sool tegi oma töö ja koju jõudes olid kroomstangel laigud peal, samuti kere osaldes kohtades. seega sinna jäi minul hobiautoga käik esimeseks ja viimaseks.
...
2008 - Sai ostetud ja sõidetud esimest korda LADA roolis ehk siis Muhuklubi nr 65 vaz 2101 - siis oli ilus roostevaba masin, mis täna peale 6 aastat on ROMU, roostetab, mõlke on saanud siit ja sealt...
Auto enda (997ESS) kohta selline huvitav fakt, et siiani on tegu minule teadaolevalt Eesti kõige varasema 21061 Ladaga, millel ka VIN kood sisaldab 21061 mudelit. Enne kõnealust masinat on kõik VINi järgi "puhtad kuued". Selline järeldus minule hetkel teadaoleva 841 erineva VIN koodiga 2106* Lada põhjal.
Aga igal juhul edu masinaga!
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Noh, millegiga peab ju inimene sõitma
Ja seistes roostetab ta sama hästi, seda on nähe esikapoti pealt.
Talletama panin täiesti korras auto aga täna tuli vahetada/remontida : mõlemad tagumised pid.silindrid; 1 pid.toru; 1 sarniir; peapump ja nokkida on seal veel.
Lisaks läksid alla tavavedrud ja originaal iluvõre.
Veljed tulid just selle 2101 alt, kuna "kristofer" ise on pensionil ja ootab aega.
ja siin õnnetu kapott
Ja seistes roostetab ta sama hästi, seda on nähe esikapoti pealt.
Talletama panin täiesti korras auto aga täna tuli vahetada/remontida : mõlemad tagumised pid.silindrid; 1 pid.toru; 1 sarniir; peapump ja nokkida on seal veel.
Lisaks läksid alla tavavedrud ja originaal iluvõre.
Kood: Vali kõik
2008 - Sai ostetud ja sõidetud esimest korda LADA roolis ehk siis Muhuklubi nr 65 vaz 2101 - siis oli ilus roostevaba masin, mis täna peale 6 aastat on ROMU, roostetab, mõlke on saanud siit ja sealt..
ja siin õnnetu kapott
Viimati muutis nymmik, 12 Veebr 2020 11:12, muudetud 1 kord kokku.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Uunikute Talveralli sundis siis käima auto üle.
Nimekirja sai ja tehtud:
* Mõlema taga töösilindri mansettide vahetus
* vasak sillapealne pid. toru uus tehtud
* Vedru ring vahetatud STOCK vedrude vastu
* Ette Monroe Gaasiamordid
* uued stabika puksid
* Vasak ülemine sarniir vahetatud
* Pid. Peapumba mansetid vahetatud
* Pid.vedelik vahetatud
*Sid.vedelik vahetatud
*Mootori õli vahetatud 20W50 Classic
*Filtrid vahetatud
*Stock iluvõre ette tagasi
*1 numbrituli vahetatud
*Embleem Ziguli vahetus Lada1500S vastu
*Rattalaagreid pingutatud
*ATS veljed naastudega
*Karteri kaitse alla
*Summuti ots lisatud
Kas kellegil on pakkuda sellist tuuning kapoti sirmi Laisk varjaks rooste sellega ära
Äkki neljapäeval jõuab ülevaatusele
Nimekirja sai ja tehtud:
* Mõlema taga töösilindri mansettide vahetus
* vasak sillapealne pid. toru uus tehtud
* Vedru ring vahetatud STOCK vedrude vastu
* Ette Monroe Gaasiamordid
* uued stabika puksid
* Vasak ülemine sarniir vahetatud
* Pid. Peapumba mansetid vahetatud
* Pid.vedelik vahetatud
*Sid.vedelik vahetatud
*Mootori õli vahetatud 20W50 Classic
*Filtrid vahetatud
*Stock iluvõre ette tagasi
*1 numbrituli vahetatud
*Embleem Ziguli vahetus Lada1500S vastu
*Rattalaagreid pingutatud
*ATS veljed naastudega
*Karteri kaitse alla
*Summuti ots lisatud
Kas kellegil on pakkuda sellist tuuning kapoti sirmi Laisk varjaks rooste sellega ära
Äkki neljapäeval jõuab ülevaatusele
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Tubli töö ! Mul tekkis selle tõstuki kohta küsimus, et kas see on hüdroga, mehhaaniline või suruõhuga?
Peaks endale ka muidu sellise vaatama või ehitama, kuna kitsas garaaž ja kanalit pole.
Peaks endale ka muidu sellise vaatama või ehitama, kuna kitsas garaaž ja kanalit pole.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Minu oma on hüdroga, ja keskelt vaba, et saab ka kenasti käigukasti maha võtta vajadusel. Natuke kõrgemale võiks tõsta kuna kükakil v järi peal peab auto all olema. aga maas ei taha enam midagi teha: Vedrusid vahetasin siis just mõtlesin kuidas küll 10a tagasi seda maas sai tehtud.