Paar õhtut sai kere kallal ka nokitsetud ja midagi head sealt välja ei tulnud.
Mädaks osutusid esimesed amordi ja vedrukannud(või mis nende õige nimetus on?) Mõlema poole kummipuhvrid on plekist läbi tulnud

Õnneks on alumine osa niipalju kõva, et õõtsa kinnitus on veel paigas ja selle saab uue pleki paigaldusel aluseks võtta.
Lisaks lähevad vahetusse aknaraami alumised nurgad ja esipõll. Ninaraami kannatab veel kasutada, kui puhtaks nühkida ja mõned kohad paigata. Tiiva eemaldamisel tuli alt muidugi välja ka teise tiiva jäänus
Mootorisse 03 vänt riiulist ja niva ujuva sõrmega kepsud + siis uued kolvid. Kaanes tavapärased hingamise parendused ja vist estonets++ nukk sisse.
Õlifiltri kronsa selline jah ainult rihmaga mootoritel, et filtri ja poolraami vahele jääks piisavalt ruumi.
Kui keegi on võimeline sellele autole valmis tegema "poolpuuri" torud, siis võib julgelt ühendust võtta. Samuti on oodatud soovitused.