Auto lugu algas nii et sai käidud vaatamas kuidas teine Tartus Annelinna garaasis puhkab, 2a tagasi oli seis veel hea, garaasi põrand küll läbi kuid siiski masin seisis kuivas. Kuu aega tagasi uuesti vaatamas käies oli olukord muutunud, garaasil katus hakand läbi sadama, ning salong tugevalt hallitanud.
Polnud vaja pikalt mõelda, tuleb ära tuua.
Plaanis oli küll tuua treileriga kuid eile tuli tuiskmõte, aku ning tööriistad kaasa ja järgi ning omal jalal koju.
Üle tüki aja päevavalguses:

Esimesed meetrid liikunud, sidur algul ei lahutanud, pärast jäigi lahutatuks, kuid peale haamriga aitamist hakkas toimima.

Kodutee oli huvitav, masin käis ainult mingi pöörde pealt, ning karterituulutus lõi emulsiooni õhufiltrisse, õhufilter ajutiselt välja, ning selgus et tooreklapi ning gaasihoovastik jääb teatud asendis kinni, samuti lendas ka geneka rihm poolel teel sihtkohta, õnneks oli uus varuosadega kaasas ning õnnestus teeääres ära vahetada.

Nüüdseks masin juba kuivemas garaasis.

Kere:
Esiosa avariiline, uus ninapaneel olemas, kuid proovib säilitada võimalikult palju orginaalset plekki, ehk ajab vana nii sirgu kui saab, mis sirgu ei lähe see uus.
Karpidelt liistud maha ning vaadata nende täpne seis üle, üks tahab kindlasti keevitust, kuid üldmulje paistab üllatavalt kõva nii külgedel kui põhjaall.
Salong:
Hallitus maha pesta, juhiistmel õmblus nurgast üle õmmelda, kuna polstrites kõlariaugud, siis nendesse uued kõlarid.
Sillad:
esisild koliseb, ning pidurid puudulikud, kõik mis vaja läheb uus.
Mootor ja käiguosa:
Mootor tahab veidi sõitmist, ning karpa üle vaadata, kuid käib juba tunduvalt paremini kui alguses, loomulikult uued õlid, filtrid.
Sidur veidi libiseb, ning seda vahetades ka käigukast uus alla kuna praegune lekib õli.