Väga lähedalt pole veel autod vaadanud aga optimistina arvan võiks kõik tuled põlema panna, summuti ära keevitada ja õiges mõõdus rattad alla kruvida ning juba ülevaatuse uksetaha proovima minna.

Ise pole veel õigeid pilte teinud aga eelmise omaniku poolt saadetud:


Pikem perspektiiv on autol saada vähe radikaalsemaks vanakooli racing välimusega mannerguks. Liiga radikaalseks ei lähe aga Soome-Ugri mõttes konservatiivsema jaapani siseturu stiili küll.
Inspiratsioon:




Näituseautot sellest ei tule aga kui tänaval mööda veereb, siis peab pead pöörama küll. Selge on see, et pleki lõikamise ja keevtiuseta hakkama ei saa. ilmselt tuleb ka diagnoaalvarras tagasillas raguleeritavaks teha.
Kui kellelgi on jagada kogemusi või näpunäiteid, kuidas käepäraste vahenditega saab autol kõhu vastu maad, siis võib neid julgelt jagada. nt.: Millised jäigemad vedrud sobivad? Kuidas tehakse topeltstabikat? Mis veel jalgu jääb?
Kas kellelgi on pakkuda korralikku originaalrooli?
Keskkonsooli osa kus nupud asetsevad?