Naastude lisamine
Naastude lisamine
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
Naastude lisamine
Keegi, kes omal nahal läbi teinud võiks rääkida protsessist.
Tagumistel enamus jooksu pannud ning mõte oleks uued sisse sudida ning vähe rohkem neid panna.
Mustrit sitaks, eelmise hooaja alguses ostetud rehv, niiet ei tohiks probleemi olla sügavusega naastude sisestamisel.
Kust naaste osta võiks saada üldse?
Tagumistel enamus jooksu pannud ning mõte oleks uued sisse sudida ning vähe rohkem neid panna.
Mustrit sitaks, eelmise hooaja alguses ostetud rehv, niiet ei tohiks probleemi olla sügavusega naastude sisestamisel.
Kust naaste osta võiks saada üldse?
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kõigepealt küsiks: Mille jaoks sul sel talvel neid naaste üldse vaja on olnud? Nüüd tuli lumi korraks maha, ehk siis nädalaks, nagu ilmaennustus näitab. Asukohta vaadates elad täiesti tsivilisatsioonis kus peaks olema korralik teehooldus.
Järgmiseks hakkab korrakaitseühing võimalikul juhusel kottima. Kui ehitad omale naasturehvi ehk siis midagi piigi moodi, võid sellega ainult rada sõita ning mitte igal suvalisel järvelgi, kus on see keelatud. Piikidega või ülenaastustatud rehviga lõhud sa teed.
Kui naastud on jooksu pannud, on vilets rehv, tõmbleja sõidustiil või sild paigast. Mitte ühelgi juhul ei pea sul seal ka sinna "suditud" naastud. Kui naastud on välja lennanud, on nende pesad juba lõhestatud seal olnud naastu peast ja kinni ei jää sinna ka uued sinu "suditud".
Vaadates viimaseid talvesid, on tekkinud mõte hakata lamelli kasutama. Pole lihtsalt mõtet lõhkuda teed ja oma naastusid.
Järgmiseks hakkab korrakaitseühing võimalikul juhusel kottima. Kui ehitad omale naasturehvi ehk siis midagi piigi moodi, võid sellega ainult rada sõita ning mitte igal suvalisel järvelgi, kus on see keelatud. Piikidega või ülenaastustatud rehviga lõhud sa teed.
Kui naastud on jooksu pannud, on vilets rehv, tõmbleja sõidustiil või sild paigast. Mitte ühelgi juhul ei pea sul seal ka sinna "suditud" naastud. Kui naastud on välja lennanud, on nende pesad juba lõhestatud seal olnud naastu peast ja kinni ei jää sinna ka uued sinu "suditud".
Vaadates viimaseid talvesid, on tekkinud mõte hakata lamelli kasutama. Pole lihtsalt mõtet lõhkuda teed ja oma naastusid.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Väikse otsingu tulemusena: Best Grip tooted peaksid sind huvitama - http://www.best-grip.eu/index.php?optio ... 58&lang=et
Eestis tegeleb müügiga Motohoov, kes pakub neid ka online poes - http://www.internetipood.com/et/motohoov/
Hind paneb küll mõtlema, kas tasub suvalise juustu rehvi korral ära. Kui kasutad levinud 13 tolli mõõtu, siis tuleb arvatavasti odavam võtta juurde paar korralikke rehve.
Kunagi olid mul rehvid, mis olid naastatud pakiauto naelaga. Väga kõvasti hoidsid Technicu kivikõvast rehvist kinni. Lamell oli täiesti surnud, aga naastu pikkuse abiga sai jäärajal veel täitsa edukalt sõita. Aga nood olid arvatavasti tavalised naastud, mis paigaldatud uude rehvi. Leidsin ka neile pakkuja, kas teenusena ka paigaldavad, ütleb sulle meil või telefon
http://www.megastar.ee/rehvi-naastamine/naastud
Arvos, sõites täna tsivilisatsioonis (Tartu seda vähemalt lõunaeestlaste silmis on), siis tundsin küll rõõmu korralikest naastrehvidest(oleks ka lamellidest aga usuteemadel ei jaksa küll foorumis vaielda). Seega ei ole teehoole midagi nii vägev, põhiteedel oli näha nii mõndagi hädas masinisti. Ja teemaalgataja küsimus oli võrdlemisi konkreetne, pole vaja hakata jahuma söidustiilist jmt. Arendagem teemat konstruktiivselt, mitte vigisemise läbi...
Eestis tegeleb müügiga Motohoov, kes pakub neid ka online poes - http://www.internetipood.com/et/motohoov/
Hind paneb küll mõtlema, kas tasub suvalise juustu rehvi korral ära. Kui kasutad levinud 13 tolli mõõtu, siis tuleb arvatavasti odavam võtta juurde paar korralikke rehve.
Kunagi olid mul rehvid, mis olid naastatud pakiauto naelaga. Väga kõvasti hoidsid Technicu kivikõvast rehvist kinni. Lamell oli täiesti surnud, aga naastu pikkuse abiga sai jäärajal veel täitsa edukalt sõita. Aga nood olid arvatavasti tavalised naastud, mis paigaldatud uude rehvi. Leidsin ka neile pakkuja, kas teenusena ka paigaldavad, ütleb sulle meil või telefon
http://www.megastar.ee/rehvi-naastamine/naastud
Arvos, sõites täna tsivilisatsioonis (Tartu seda vähemalt lõunaeestlaste silmis on), siis tundsin küll rõõmu korralikest naastrehvidest(oleks ka lamellidest aga usuteemadel ei jaksa küll foorumis vaielda). Seega ei ole teehoole midagi nii vägev, põhiteedel oli näha nii mõndagi hädas masinisti. Ja teemaalgataja küsimus oli võrdlemisi konkreetne, pole vaja hakata jahuma söidustiilist jmt. Arendagem teemat konstruktiivselt, mitte vigisemise läbi...
Jõud taga, peab minema.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hea teema, head kontaktid algatuseks. Tänud, Ando.
Naaste peaks saama ka sellistest rehvitöökodadest, kus neid rehvidesse surutakse. Siin Viljandi ümbruses oleksin ise läinud juba jõhvipealt Vana-Võitu küsima, aga talve ei tulnud ega tulnud ja nii jäigi käimata.
Point selles, et ostsin uued odavad Masteri rehvid, aga lähemal vaatlusel selgus, et igast pastlast on kokkuhoiupoliitika üle käinud ehk siis loendasin umbes 40 naela jaoks mõeldud klotsi, millelt vaatas vastu vaid ava puurimise kohta tähistav sõõrike. Kokku 4x40=160 naela võiks rohkem olla .
Tallinnas läheksin küsima Ladaklubi sõbralt Marja autokummist - http://www.kummid.ee
Kaubiku naastud sõiduauto rehvis on kiilasjääl ülihead ja igasugused näpuga raamatus seadusejärge ajavad hirmunud kodanikud (a'la see on seadusega vastuolus ja too on lubamatu...) võivad mu pärast puu taha minna.
Naaste peaks saama ka sellistest rehvitöökodadest, kus neid rehvidesse surutakse. Siin Viljandi ümbruses oleksin ise läinud juba jõhvipealt Vana-Võitu küsima, aga talve ei tulnud ega tulnud ja nii jäigi käimata.
Point selles, et ostsin uued odavad Masteri rehvid, aga lähemal vaatlusel selgus, et igast pastlast on kokkuhoiupoliitika üle käinud ehk siis loendasin umbes 40 naela jaoks mõeldud klotsi, millelt vaatas vastu vaid ava puurimise kohta tähistav sõõrike. Kokku 4x40=160 naela võiks rohkem olla .
Tallinnas läheksin küsima Ladaklubi sõbralt Marja autokummist - http://www.kummid.ee
Kaubiku naastud sõiduauto rehvis on kiilasjääl ülihead ja igasugused näpuga raamatus seadusejärge ajavad hirmunud kodanikud (a'la see on seadusega vastuolus ja too on lubamatu...) võivad mu pärast puu taha minna.
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
Rehvid, mida kasutan on http://www.goodyear.eu/home_en/tires/pa ... ce-arctic/ ning ei ytleks, et saast rehv. Esimese hooaja pidas vastu nii tammemäel paugutades kui liikluses liigeldes. Praegu tänu "tõmbleja stiilile" on taguots kurvides visanud igas ilmakaares ja naelad jooksu pannud, kuid suurim osa neist on ara murdunud. 100 euri eest saab 2 rehvi uued taha ja saaks uuele ringile minna, aga ise juurde pannes saaks asendada katkised , sisse lüüa veel oma paarkend naela et jäärajal minek ja pidamine eksisteeriks rohkem kui varem.
Tänud Ando heade linkide eest. Hinnad on tõesti krõbedad, aga igati etem kui uue rehvipaari ost
Tänud Ando heade linkide eest. Hinnad on tõesti krõbedad, aga igati etem kui uue rehvipaari ost
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Ma julgen kahelda et tavanaast seal sees püsib.
Pole küll väga lähedalt uurinud neid rehve kuid usun et tavapärane ümmarguse jalaga naast seal pesas ei istu ja kolmnurkse jalaga naastu vaevalt et eesti naelutajatel käes leidub.
Samas Marja autokummi võin soovitada küll, omalajal kui vinterwiking 2-ga sõitsn, sai Alari juures plehku pannud naastud uutega asendatud ja püsisid sees küll (muidugi naastu pesa peab ilma kahjustusteta olema)
Pole küll väga lähedalt uurinud neid rehve kuid usun et tavapärane ümmarguse jalaga naast seal pesas ei istu ja kolmnurkse jalaga naastu vaevalt et eesti naelutajatel käes leidub.
Samas Marja autokummi võin soovitada küll, omalajal kui vinterwiking 2-ga sõitsn, sai Alari juures plehku pannud naastud uutega asendatud ja püsisid sees küll (muidugi naastu pesa peab ilma kahjustusteta olema)
-
rRaldo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Naastusid saab www.megastar.ee
Uude auku naastu ilma püssita paigaldada on keerukas, eriti siis kui auk on ise puuritud.
Vanas augus püsib naast sees küll kui liimi kasutada. Enam vähem terve augu korral Loctite sitkestaud liim, räbalamate aukude puhul annab klaasiliimiga täita.
Uude auku naastu ilma püssita paigaldada on keerukas, eriti siis kui auk on ise puuritud.
Vanas augus püsib naast sees küll kui liimi kasutada. Enam vähem terve augu korral Loctite sitkestaud liim, räbalamate aukude puhul annab klaasiliimiga täita.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Selle asja kohta on ka audiklubi foorumis igivana teema.
Näppasin sealt ideepildi (juhuks kui audifoorumist ära peaks kaduma), kuidas saab ise kättejuhtunud materjalidest püstoli puudumisel valmistada naastamiseks vajaliku tööriista.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72776
Näppasin sealt ideepildi (juhuks kui audifoorumist ära peaks kaduma), kuidas saab ise kättejuhtunud materjalidest püstoli puudumisel valmistada naastamiseks vajaliku tööriista.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72776
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Lukustatavate näpitsatega saab kah tegelikult asja ära aetud. Naast otsapidi näpitsasse kinni ja surud pessa. Haamriga lööd veel üle, et naast pesas põhjani jõuaks. Rehv peab muidugi veljel olema ja ilusti pringiks pumbatud.
Kahekesi on seda hea teha. Istud näod vastamisi, ühel on käes liim ja haamer, teisel näpitsad ja naastud.
Kahekesi on seda hea teha. Istud näod vastamisi, ühel on käes liim ja haamer, teisel näpitsad ja naastud.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Kui icecontact-lt naela kätte saad tuleb see koos rehvi tükkiga, kuna need on vulkaniseeritud rehvi sisse tootmis käigus ja on sellise T kujulise peaga.teitur kirjutas:Contil püsib naast hästi sees ja peab hästi, see siis esimese mudeli kohta. Uuel mudelil rohkem naaste, aga kuna uus asi, ei oska hinnangut anda.
Hakka 8 ka rohkem naaste võrreldes IceContact 1, aga ei püsi nii hästi sees naastud.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Naast peab jääl 40% ja ülejäänud töö teeb lamell.
Conti naast tulen kulumisega välja poole aga Hakka naast kulub selle ajaga.
Võtta vana naastrehv ja proovi üks silla kohta, ühele pane peale ööseks diisliga leotatud kalts tiene las olla niisama ja vaata järgmine päev kuidas kuskil kurvis käitub !
Rohkem küsimusi pole vaja.
Conti naast tulen kulumisega välja poole aga Hakka naast kulub selle ajaga.
Võtta vana naastrehv ja proovi üks silla kohta, ühele pane peale ööseks diisliga leotatud kalts tiene las olla niisama ja vaata järgmine päev kuidas kuskil kurvis käitub !
Rohkem küsimusi pole vaja.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....