Amordid ja vedrud Ladale?
Amordid ja vedrud Ladale?
võtsime täna oma bilstein b4 tänavagaasid smaaril eest alt - mitte mingisuguseid väsimise märke pole need 19 võistlust (sh paar pikka rahvarallit ja ka korralikud hüpped) amortidele jätnud - vars ilusti puhas ja nii gaas kui õli sees 
vahel rallitajale soovitan kindlasti b4 amorte - enam kui küll

vahel rallitajale soovitan kindlasti b4 amorte - enam kui küll
Roolin nii kuis jaksan
Hoiaks vastu maad? Mis mõttes? Kas originaal amortidega tõuseb lendu? Kruusateed võivad ka siledad olla ja ei raputa üldse. Igatahes selliseid amorte sa endale vaevalt leiad, mis vastavalt teekattele oma omadusi muudavad. Kui kruusateedel (just nimelt auklikel ja kehva kattega) sõitu rohkem, siis peaks vaatama midagi pehmemat. Aga kui asfladil rohkem sõitu, siis korralikud gaasikad alla ja kruusateel hoiad tagasi..Algselt postitas: corrado
missugune amort sobiks kui on sõitmist nii kruusal kui asfaltil ja peaks olema asfaltil piisavalt hea et hoiaks auto vasta maad ja kruusal samas ei raputaks juppe küljest? mingisugune keskmist sorti amort siis nagu
ja kindlasti normaalses hinnaklassis mis rahakotile ei hakkaks:P
Endale ostsin Gabrielid sõitnud veel ei ole, aga hind on hea - oli vist 530.- tükk. Ka Valdzu kiirendusmasinale lähevad need alla. AaClub rääkis, et neil mitmel rahvaralli masinatel all ning ei kurda..
[Muudetud: 10-4-2008 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
no kruusal ja asfaltil on nagu keskmiselt, kui naaber load kätte saab siis kindlasti läheb asfaltil sõelumiseks ja see kruusatee kus see siks liigub see ikka pole nii väga sile kuigi juba ajalehes räägiti teekatte parandamisest 
vastu maad sellesmõttes et kurvides oleks auto normaalasendis rohkem mitte ei kalduks väga sest ega see ka ju amortide töö suht
aga samas kui teha see topeltstabika asi mida kõik kiidavad ja siis auto vähe kaldub võib täitsa osta esialgu ka mingid tavalised õlikad
muidu mida tarka on rääkida gaasikatest? autoosad.ee's on mingisugused japside tehtud gaasikad 390 ja 372 eeki, et on need normaalsed?

vastu maad sellesmõttes et kurvides oleks auto normaalasendis rohkem mitte ei kalduks väga sest ega see ka ju amortide töö suht
aga samas kui teha see topeltstabika asi mida kõik kiidavad ja siis auto vähe kaldub võib täitsa osta esialgu ka mingid tavalised õlikad

muidu mida tarka on rääkida gaasikatest? autoosad.ee's on mingisugused japside tehtud gaasikad 390 ja 372 eeki, et on need normaalsed?
ma ei tea. kuna töötan poole kohaga niiöelda autoparandustöökojas, siis saan ka mõningaid juppe ladale selle kaudu tellida oma hinnaga. Sachsi gaasikad oleksin saanud 270.- tykk, kuid oleks pidanud ootama tehase tellimust nii umbes juuli keskele. ehk siis natuke alla kuu. Monroe omad olid aga päälinna laos olemas ja sain 345.- tykk kui ma ei eksi juba järgmisel päeval (ise pesitsen Tartumaal)., sest ma ei tahtnud nii kaua kuna juulis on ülevaatus ja ma tahaksin kuu alguses kohe ära teha ja vanad vene õlikad läbi. Olen saanud teha paar proovisõitu nii heal asfaldidl kui ka auklikul, nii heal kruusateel kui ka treppisteel. noh, ytleme nii, et treppistee raputabka ameerika sätetega autot (ylemuse galaxy ntx on USA tyypi amortidegam, ehk siis maru pehmed) kui ka keskmise jäkusega amorti (papsi sharan). sõber pani oma 03le KYBi gaasikad, tellis ladu24.ee-st. eks ole näha, kellel kauem kestavad:P
kui poleks pidanud ootama nii kaua oleksin walinud sachsid, sest need on paremad. isegi kui nende hinnasuhe oleks pöördvõrdeline olnud, et monroe oleks omahinnaga tulnud 270 jaaku tykist ja sachs 345 jaaku tykist.
kui poleks pidanud ootama nii kaua oleksin walinud sachsid, sest need on paremad. isegi kui nende hinnasuhe oleks pöördvõrdeline olnud, et monroe oleks omahinnaga tulnud 270 jaaku tykist ja sachs 345 jaaku tykist.
Joss
-
sSOS001
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 284
- Liitunud: 06 Veebr 2009 16:25
- Asukoht: tartu
- Autod: lada vfts fänn.
- Kontakt:
Algselt postitas: CozmonauT
Jutud käivad ikka nii, et mis amordid panna, et auto jääks normaalkõrgusele, parajalt pehme jms. Mind huvitab aga hoopis see, kuidas saada võimalikult madalaks ning võimalikult jäigaks. Regl. coilide aretamise jätaks esialgu välja (odavama otsa Golfi omad 6000eek ring aga seegi liiast)
no jah mina panin taha 02 ja ette volga vedrud uued loomulikult vaja parajaks lõigata ja bilsud amortiteks.Tulemus väga hea,et sellest veel paremat saada peaks insener teppanit kuulama ja tellima vedrud vastavalt auto kaalule oli vist tuhat eeki tükk ja ta paneb need bilsude pääle ja neid saab regullida pärast.Ma kuulsin et TRANTSPORTERI amordid pidid minema ka ladale alla.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Aga mida arvata niva esivedrudest tagaveolisele esimesteks?
Mõõdud autoosad.ee andmetel:
klassikul:
PAKSUS DIAM 13 MM, VÄLIS DIAM 116 MM, KÕRGUS 367 MM
nival:
PAKSUS DIAM 15 MM, VÄLIS DIAM 120 MM, KÕRGUS 284 MM
Kas saab esiotsa natuke madalamaks ja jäigemaks. Mõõtude järgi peaks nagu sobima ilma lõikamata isegi. Plaan ei ole mitte masin vastu maad lasta vaid originaalist nii 40mm umbes madalamaks saada ja kindlasti jäigemaks.
Mõõdud autoosad.ee andmetel:
klassikul:
PAKSUS DIAM 13 MM, VÄLIS DIAM 116 MM, KÕRGUS 367 MM
nival:
PAKSUS DIAM 15 MM, VÄLIS DIAM 120 MM, KÕRGUS 284 MM
Kas saab esiotsa natuke madalamaks ja jäigemaks. Mõõtude järgi peaks nagu sobima ilma lõikamata isegi. Plaan ei ole mitte masin vastu maad lasta vaid originaalist nii 40mm umbes madalamaks saada ja kindlasti jäigemaks.
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Tegel ma natuke valetasin selles postis, nimelt ette panin puksid ka vehele, kuna muidu oli madalam kui ennem.Algselt postitas: juss
Sai pandud niva vedrud alla.
Auto kõrguselt sama nagu ennem aga ikka grammi võrra jäigem. Minule küll meeldib!
Aga tagaots on gramm kõrgem ja kannatab ka bagassis tavaari vedada, niiet keegi aru ei saa:spin
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
mul on täiesti originaalvedrustus ja -amordid, muidu on küll mõnna sõita, magavad politseinikud ei kõiguta nagu absoluutselt ja kui mööda samu tänavaid sõites võrrelda lääneautode "sportikumate" vedrustustega, siis on mul kõvasti pehmem, olgugi, et neil on suurem ratta diameeter(hetkel võrdlesin konkreetselt 17'' veljega, millel on veel oma korda 6 senti rehvi)
ainuke on see, et kurves, eriti ringteed ja sellised kohad, kus peab kauem kurvi võtma, siis on body-roll meeletu, seda mõjutavad ka vist amordid, eks? sest nad peavad ju ka järele andma, et auto kalduks külgsuunas
Ma küsiks aga sellist asja, et kui ma lisaks oma originaalvedrustuse ja -amordi kõrvale lisa esi- ja taga- stabikad, et kas see annab oluliselt paremaid tulemusi saavutamaks väiksemat külgkallutust või oleks veel lisaks mõistlik ntx KYB Excel-G gaasikas muretseda?
ainuke on see, et kurves, eriti ringteed ja sellised kohad, kus peab kauem kurvi võtma, siis on body-roll meeletu, seda mõjutavad ka vist amordid, eks? sest nad peavad ju ka järele andma, et auto kalduks külgsuunas
Ma küsiks aga sellist asja, et kui ma lisaks oma originaalvedrustuse ja -amordi kõrvale lisa esi- ja taga- stabikad, et kas see annab oluliselt paremaid tulemusi saavutamaks väiksemat külgkallutust või oleks veel lisaks mõistlik ntx KYB Excel-G gaasikas muretseda?
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
Ma küsiks aga sellist asja, et kui ma lisaks oma originaalvedrustuse ja -amordi kõrvale lisa esi- ja taga- stabikad, et kas see annab oluliselt paremaid tulemusi saavutamaks väiksemat külgkallutust või oleks veel lisaks mõistlik ntx KYB Excel-G gaasikas muretseda? [/quote] loogiline ju,kui sa paned ette ja taha ka veel lisa stabikd,saavutad sellega väiksemat külgkallutust:) Gaasikas on ka veel mõistlik muretseda. Loe see teema veel ilusasti läbi ja siis äkki saad teada, mida mõistlik muretseda.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Njah, ma ei väljendanud ennast päris selgesti. Ma ei taha kaotada neid omadusi, mis mul hetkel on - sujuv ja mugav sõit, kui siis ainult vähekene, maksimum kasuteguriga.Algselt postitas: vussvillem
loogiline ju,kui sa paned ette ja taha ka veel lisa stabikd,saavutad sellega väiksemat külgkallutust:) Gaasikas on ka veel mõistlik muretseda. Loe see teema veel ilusasti läbi ja siis äkki saad teada, mida mõistlik muretseda.
PS! Ma olen selle teema läbi lugenud. Enamus juttu käib sportlikumaks muutmisest ja automadaldusest ilu või sportlikkuse eesmärkidel. Ainus, mida ma tahan on vähem bodyroll'i linnakiiruste juures, mitte, et kui ma 100ga kurvi lendan oleks max grip.