Õli surve madal, mida teha

Õli surve madal, mida teha

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Õli surve madal, mida teha

Postitus Postitas ubja47 »

Õli surve madal, kipub ikka sinna 0 ligidale. On see normaalne või peaks midagi ette võtma?
kahe käega kapoti all
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Külmalt, soojalt? Mis pöördel? Mis viskoossusega õli?
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Esiteks tasuks külge ühendada mehaaniline manomeeter ja siis teha uued mõõtmised. Siguli originaal näidik ei ole usaldusväärne.
a
Aspelund
Foorumi kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 05 Mai 2010 17:15
Asukoht: Viljandi
Autod: Huvist asja vastu

Postitus Postitas Aspelund »

Lisaks veel tasub teha õlivahetus ja panna mootorisse korralik õli ning korraliku tootja õlifilter (näiteks Mahle või mõni muu sarnane).

Mahle õlifiltri kood on OC 383.

A.
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

soojalt on surve madal, külmalt no umbes 2500 pööret siis on õlisurve umbes 2
Surve on madal koguaeg, tühikäigul on täidsa null aga õli tuli põlema ei hakka ja sõitmise aeg 3000 pöördega on max 1.
Õli ja Õlifilter lähevad kevadel peale plokikaane putitamist vahetusse aga siks sai ostetud suve alguses ja siis ütles müüa et õli ja õlifilter vahetatud.
kahe käega kapoti all
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

 
ubja47 kirjutas:soojalt on surve madal, külmalt no umbes 2500 pööret siis on õlisurve umbes 2
Surve on madal koguaeg, tühikäigul on täidsa null aga õli tuli põlema ei hakka ja sõitmise aeg 3000 pöördega on max 1.
Orginaal näidik ju nii näitabki:)
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Ära põe. Kuniks hoiatustuluke ei põle on kõik OK.
http://www.ladaklubi.ee/test/Artiklid/% ... kuviga.htm
m
Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Postitus Postitas Matteb »

aga kui kohapeal viskab tulukese põlema?
muidu mingi 1-2 näidiku järgi
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

 
Matteb kirjutas:aga kui kohapeal viskab tulukese põlema?
muidu mingi 1-2 näidiku järgi
Siis igaks juhuks vaheta esimesena filter! Nii olen mina saanud õlisurve tagasi!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
m
Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Postitus Postitas Matteb »

filter kuu vana, klapikambri kaane tihend 3 kuud vana
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis kulunud vändagrupp ja/või jaoturvõll + õlipump...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Viimati Renaultil läks Mahle filter vahetusse kohe peale õlivahetust. Selline kogemus oli esmakordne kümnete õlivahetuste peale ning sealjuures varem pigem kasutanud no-name filtreid. Seega kaubamärk ei näita midagi.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Kui tühikäigul tuluke põlema kipub, siis kõige lihtsam on panna "paksem" õli sisse ja/või regullida tühikäik kõrgemale ;)
Ma olen oma rajapäeva autoga juba aastaid vägagi edukalt tühikäigupööretel (alla 1100 p/min) põleva õlitulega ringi paugutanud.
Vasta