Ei käi nii hästi nagu võiks(1.3)
Ei käi nii hästi nagu võiks(1.3)
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Ei käi nii hästi nagu võiks(1.3)
Aluseks sai võetud 01 mootor 1.3. Kolvid olid sees rihmaga mootori omad, sest klapisüvendid on sees. Kulumisjälgi väga ei olnud, samuti ka ranti mitte, kuid kuna tegu oli seisnud mootoriga, siis vahetasin saaled ja rõngad ära igaks petteks. Kaan käis tuha juures lihvimises, lasin 1mm maha lihvida, klapid said sooveldatud, korralikult nõgist puhastatud ja sai ka natuke kollektoreid kaanega "ühte" aetud, tegin kollesid niipalju kui väikse freesiga sai, suuremaks seest. Kett on tutikas, samuti tald ja leevendi, märgid paigas. Klapid reguleeritud! Karpa on 01 oma, düüsid olid äkki 162/170, võin eksida. Jagaja on tutikas, süütepool, küünlad, juhtmed samuti. Karterituulest ei tule mitte
midagi pm, kõrgel pöördel natuke auru, mis ei tee isegi rasvaseks mitte.
Varem oli samamoodi 01 mootor, seal oli kõik originaal pm, aint kaant lihvitud ja tiksus nagu vanakurat, aga jõudis minna küll, selle mootoriga no ei ole seda minekut õieti. Külmast peast pedaali puutuda pm ei saa, ainult meelitades, muidu hakkab kohe välja surema, jagaja "kõrva" järgi paigas, kuigi ei käi "nagu siidi", arvan et süütega mingi jama siiski, kas võib olla, et tutikas jagaja praak? Küünlajuhtmed on koguaeg (olen 4 korda ostnud samad) MS'i omad, küünlad ise sai ka sama tootja omad võetud kahjuks, kuid siiski.
(vana mootoriil kukkus 4.sil väljalaske klapp silindrisse, kolb auguga, plokis tugevad kriimud ja lõpuks jäi klapp ise kaane sisse kinni.)
Karpa puhastasin seest ära ka ilusti. Kõik tihendid said ka uued mootorisse, temp kõrgeks ei lähe ja midagi ei leki ka..
midagi pm, kõrgel pöördel natuke auru, mis ei tee isegi rasvaseks mitte.
Varem oli samamoodi 01 mootor, seal oli kõik originaal pm, aint kaant lihvitud ja tiksus nagu vanakurat, aga jõudis minna küll, selle mootoriga no ei ole seda minekut õieti. Külmast peast pedaali puutuda pm ei saa, ainult meelitades, muidu hakkab kohe välja surema, jagaja "kõrva" järgi paigas, kuigi ei käi "nagu siidi", arvan et süütega mingi jama siiski, kas võib olla, et tutikas jagaja praak? Küünlajuhtmed on koguaeg (olen 4 korda ostnud samad) MS'i omad, küünlad ise sai ka sama tootja omad võetud kahjuks, kuid siiski.
(vana mootoriil kukkus 4.sil väljalaske klapp silindrisse, kolb auguga, plokis tugevad kriimud ja lõpuks jäi klapp ise kaane sisse kinni.)
Karpa puhastasin seest ära ka ilusti. Kõik tihendid said ka uued mootorisse, temp kõrgeks ei lähe ja midagi ei leki ka..
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kui gaasi puutuda ei kannata, siis kiirenduspump ei toimeta ilmselt, düüsid pane ikka ilusti kirja siia - nendest sõltub väga olulisel määral motoori töö!
Kui kaanest maha võtsid, siis pidid ka nukaratta ringi tegema, et nukkvõll "nullis" oleks, standard nukk on selline tuim kala niikuinii ja magusat hetke peab püüdma..
165/170 on täiesti valed numbrid düüsidele, sõltuvalt modifikatsioonist peab W32DCR sees olema 125/135 esimeses 130-145 teises all ja üleval 190 | 190-200
Kontaktivahe ja süütehetke pead üle vaatama kindlasti, soovitan mõne vana jagaja otsida, uutel pole tsentrifugaalregulaatori parameetrid päris korrektsed.
Kõige parem oleks tavanukiga vaakumkorrektoriga 2105 jagaja - lisaks pead siis karpale ava puurima ja stutsi liimima, saad koormusest sõltuva süütenurga..
Kui kaanest maha võtsid, siis pidid ka nukaratta ringi tegema, et nukkvõll "nullis" oleks, standard nukk on selline tuim kala niikuinii ja magusat hetke peab püüdma..
165/170 on täiesti valed numbrid düüsidele, sõltuvalt modifikatsioonist peab W32DCR sees olema 125/135 esimeses 130-145 teises all ja üleval 190 | 190-200
Kontaktivahe ja süütehetke pead üle vaatama kindlasti, soovitan mõne vana jagaja otsida, uutel pole tsentrifugaalregulaatori parameetrid päris korrektsed.
Kõige parem oleks tavanukiga vaakumkorrektoriga 2105 jagaja - lisaks pead siis karpale ava puurima ja stutsi liimima, saad koormusest sõltuva süütenurga..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."