
Sai siis natukene möllatud sellega. Võtsin ära küljekarbi liistud, see mis sealt välja kukkus ei meeldinud mulle... aga vähemalt olid karbid tugevad ja auku kuskil ei olnud. Lihvisin enam vähem vana värvi maha ning karestasin pinna. Lasin krundiga üle ja peale läks must mastiks (alguses vaatasin, et mis pull, mastiks tundus rohkem olevat si*** karva

Sain vahetatud ka küünlad ning nende juurde kuuluvad juhtmed. Mul jamab ikkagi kolmas silinder, küünal oli halb ja töötaval mootoril longab ka see koht, eks peab ette võtma mootori remondi

Enda kaitsme probleemile ka veel see kord jälile ei jõudnud, kuid nüüd näpuga mööda elektriskeemi järge ajades, võib see vabalt olla ka armatuuri valgustuse regulaator, mis maki paigaldades voolu usinasti tagant ära võttis

Esilaternate pirinide vahetusest ka midagi välja ei tulnud, sest need ei tahtnud kohe üldse istuda sinna

Kuna nüüd tehnikumist vaheaeg, saab minna esmaspäevast edasi tegema. Teha jäid siis hetkel katus, kapott, ukse ülemised osad ning tagapõll. Muidugi jääb kõik krundi alla, kuniks ma leian ÕIGE värvikoodi ja lähen ostan paar purki värvi. Tean, et jääb laiguline, kuid mis teha. Tahaks muidugi üleni ära värvida, kuid vahendid puuduvad selleks (rulli ja aersooliga ma tervet autot ei värvi

Selle kahepäevase ürituse lõpetuseks pesin auto kenasti puhtaks ja siis sai minna teha paar pilti, nagu ikka








