2107 karburaator 21063-le?

2107 karburaator 21063-le?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
Veiko_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 25 Aug 2011 18:08

2107 karburaator 21063-le?

Postitus Postitas Veiko_ »

Kas 2107 tähisega DAAZ karburaator, millel on küljes magnetklapp (vms) on kasutatav 21063 peal? Ei oska sinna klapi külge mingit juhet küll panna, vanal karburaatoril ei olnud sellist. Või ei olegi hädavajalik sinna midagi ühendada ja muidu saab kasutada küll seda karburaatorit?
v
Veiko_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 25 Aug 2011 18:08

Postitus Postitas Veiko_ »

Peaks olema selline: http://repcar.ru/library/karb/karb2107-1107010-20.html
Vene keelt väga hästi ei mõista, kuid midagi tühikäiguga seoses see klapp teeb.
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas Fortran »

http://varstu.planet.ee/tehnika/TT/Karb ... AZ%201.pdf

Tegu on Kalju Aleksiuse teose kopeeriga. Eestikeelsete materjalide hulgas, mis antud teemat kajastavad, ei ole tõenäoliselt paremat.

Kui vaatad failis lk 4 paremal all ääres olevat lõiku, siis seal selgitatakse lakooniliselt selle magnetklapi olemust. Info põhjal võiks järeldada, et vastava juhtme ühendamine on ilmselt soovituslik kuid mitte tarvilik.
v
Veiko_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 25 Aug 2011 18:08

Postitus Postitas Veiko_ »

Panin külge ja auto töötas, kuid mitte kõikidel pööretel hästi. Algul kui panin suhteliselt kõrge kütusetaseme (karburaatori korpuses kaldus osast veidi ülegi), siis madalamatel pööretel ei töötanud hästi ja tühikäiku ei olnud üldse. Alates veidi alla 3000 rpm ja edasi juures läks hästi (kiirusel vähemalt 80 km/h). Pärast panin taseme madalamaks (u. 7 mm kaanest) ja reguleerisin süüdet ka nagu täpsemaks, kuid siis oli hoopis halb, ei töötanud hästi mingite pööretega, gaasipedaaliga mängides (kiirenduspump pritsis) töötas, muidu hakkas seisma jääma. Ikkagi nagu ka peale karburaatori vahetust oleks sama probleem alles.:regan Teist süütepooli olen proovinud, küünlad uued, kondekas vahetatud, jagaja kaan ja rootur samuti, süüdet proovitud erinevat...
v
Veiko_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 25 Aug 2011 18:08

Tühikäik

Postitus Postitas Veiko_ »

Tundus nagu oleks mingi elektriprobleem olnud. Algul käivitada proovides ei teinud häältki ja nägin ära, et sädet ei olnud. Näppisin pistikuid ja kaitsmeid ning peale seda käivitus.
Praegu on selline probleem, et tühikäiku nagu eriti poleks, mootor oli juba soe küll, töötas mitmed minutid kohapeal ning sai ka paar km sõitu, aga ikka ei saanud õhuklappi lõpuni lahti teha. Hiljem kui oli ikka täiesti kuum, siis kuidagi hädiselt töötas tühikäigul, kuid kõige huvitavam asja juures on see, et nagu ei saagi reguleerida tühikäiku üldse, selle jaoks olevate 2 kruvi keeramine praktiliselt ei mõjuta midagi, ka täiesti lahti keerates pöörded ei jää vajalikule tasemele. Ega see magnetklapp ei või seda põhjustada?
Vasta