Sai siis täna karpa pulkadeks võetud ja vähe düüse suurendatud ja vahetatud ja katsetatud, kiirenduspumba mansett vahetatud, mingi klapi mansett veel ja tihendid kõik, tulemus siis selline et istmikuga tuntav vahe on sees, ka 100km/h on autol veel olemas kiirendus mingisugune, ennem oli sealt juba kogumine, ning linnas ülesmäge kannatab 50km/h kah kiirendada 4 käiguga, jõuab minna küll juba. Ehk tulemus siis sellel tänasel tööl

. Sai ka auto kõhtupidi maale lähemale viidud, eest sai maha võetud 3 tiiru vedrudel, ning nüüd istub nina läbilöögi puksidel (ei tea kas se teeb õõtsale miskit halba kah või võib nii olla) Saaks veel läbilöögi pukse lühemaks lõigata, siis saaks veel madalamale selle kupatuse. Tagant lõikasin igaks juhuks kaks tiiru, kuid peab yhe tiiru veel lõikkama, sest tagumik jäi nagu natsa kikki veel, seal ruumi on igatepidi veel, nii läbilöögi puksideni kui ka rattal koopas. Originaal rool sai külge pandud, nüüd nagu asi õige. Mida ja kuidas sinna roolile vanasti ümber punuti et rooli jämedamaks saaks et oleks näppudele mugavam käsitleda. Sarniir sai vahetatud, vene oma läks alla, kummi tagune sai pandud määret täis, kuid ikkagi rool raske ja naksub sarniirist, nii keerates kui ka lohkudes ja aukudes (mida teha teisiti et ei oleks seda käginat, üpris vali teine) Paar plti ka peale tänast modifitseerimist. Ahjaa, ja tagarattaid tahaks saada kuidagi mõned cm-id väljapoole, nii-umbes 3-5 cm. Kuidas ja kas kellegil oleks vastavaid asju olemas et seda teostada, esimesi olks kah vaja kuid seal piisaks 2-3 cm vast.
