Weber karpa bensiinikulu?
Weber karpa bensiinikulu?
Ma siin tükk aega ringi tuuseldand juba ja otsutasin ikkagi üle küsida. Mootor ise käib hästi, isegi väga madalatel pööretel. Panin uue kondeka, küünlajuhtmed ja süütepooli peale.
Süüde peaks suht täpne olema, kuid pead ei anna.
Plaan on plokikaas lihvimisse viia. Laseks ~1,4mm maha. 011 on kaase peale kribatud.
Idee poolest peaks peale lihvimist pöördemoment suurenema.
Kui kaas maas näen ka klappide olukorra ära.
ma karpa kohta küsisin selle pärast et ~100 000km läbimisel kulub karpa ära, nii poes väideti väheamlt. Spidokas on kindalsti ühe tiiru peale teinud, hetkel näitab 13 000km läbisõitu. Siit eeldasi, et võiks vahetada vana karpa uue vastu. Loodetavasti on selle aja vahemikus karpad paremaks läinud.
Mõtlesin, et äkki on 05 karpa vähe ettem kui 01 oma. Kuulan hetkel maad.
Mis võiks umbes kütusekulu linnas 1200 mootoril olla?
Süüde peaks suht täpne olema, kuid pead ei anna.
Plaan on plokikaas lihvimisse viia. Laseks ~1,4mm maha. 011 on kaase peale kribatud.
Idee poolest peaks peale lihvimist pöördemoment suurenema.
Kui kaas maas näen ka klappide olukorra ära.
ma karpa kohta küsisin selle pärast et ~100 000km läbimisel kulub karpa ära, nii poes väideti väheamlt. Spidokas on kindalsti ühe tiiru peale teinud, hetkel näitab 13 000km läbisõitu. Siit eeldasi, et võiks vahetada vana karpa uue vastu. Loodetavasti on selle aja vahemikus karpad paremaks läinud.
Mõtlesin, et äkki on 05 karpa vähe ettem kui 01 oma. Kuulan hetkel maad.
Mis võiks umbes kütusekulu linnas 1200 mootoril olla?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See küttekulu on nii suhteline asi ....
Kes kiitleb 8-ga ,mõni on veel vähemakski saanud. Aga minu arvamus - kui üle kümne läheb ,on midagi juba mäda.
2.) A et siis surveaste ~9,5-ni viia....no proovi. Kui mootor ennem remonti pole saanud soovitan saaled-vänt-hülsid kah üle vaadata ja kolvirõngad kindlasti vahetada ,samuti ketirataste ja keti olukorraga tutvuda. Nookurid-nukkvõll? Kaas maas - üks tegemine.
Kes kiitleb 8-ga ,mõni on veel vähemakski saanud. Aga minu arvamus - kui üle kümne läheb ,on midagi juba mäda.
2.) A et siis surveaste ~9,5-ni viia....no proovi. Kui mootor ennem remonti pole saanud soovitan saaled-vänt-hülsid kah üle vaadata ja kolvirõngad kindlasti vahetada ,samuti ketirataste ja keti olukorraga tutvuda. Nookurid-nukkvõll? Kaas maas - üks tegemine.
Oihh seda ei oskagi öelda kas enne remonti on saanud. Esmapilgul tundub, et ühtteist on tehtud. Väga uimane ei ole. Eks selle vene masina tõmbega on nagu on... kurt seda teab mis on "hea" tõmme. 
ega see surveaste ~9,5 nüüd mootorile "liiga" tegema hakka ?
Aga muidu milline karpadest oleks parim/mõistlikum 01'le ? Juhul kui läheb vahetamiseks

ega see surveaste ~9,5 nüüd mootorile "liiga" tegema hakka ?
Aga muidu milline karpadest oleks parim/mõistlikum 01'le ? Juhul kui läheb vahetamiseks
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
vastavalt U.Soodal & K.Vainola raamatule "S6iduauto "Ziguli"" on:
vaz 2101(1,2l) kytuse kulu 90/120/linn vastavalt 7,2/9,8/10,8 l/100km
vaz 21011(1,3l) kulu vastavalt 7,8/10,5/11,5 l/100km
eks sa ise vaata, kui kulu osutub väiksemaks raamatus kirjutatust, siis k6ik ju korras, aga kui suuremaks, siis peab kyll auto yle kontrollima(kytt isiklikult alustaks piduritest ja siis suunduks ylespoole, kindlasti tuleks kontrollida ka rooli ja pedaalide vahelist tihendit ja ta tööd)
vaz 2101(1,2l) kytuse kulu 90/120/linn vastavalt 7,2/9,8/10,8 l/100km
vaz 21011(1,3l) kulu vastavalt 7,8/10,5/11,5 l/100km
eks sa ise vaata, kui kulu osutub väiksemaks raamatus kirjutatust, siis k6ik ju korras, aga kui suuremaks, siis peab kyll auto yle kontrollima(kytt isiklikult alustaks piduritest ja siis suunduks ylespoole, kindlasti tuleks kontrollida ka rooli ja pedaalide vahelist tihendit ja ta tööd)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
1. Isiklikult piirduks ~8,8-8,9 surveastmega. Tabel:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6157Algselt postitas: riky
.....ega see surveaste ~9,5 nüüd mootorile "liiga" tegema hakka ?.....
....Aga muidu milline karpadest oleks parim/mõistlikum 01'le ? Juhul kui läheb vahetamiseks
2. Kõigist saab asja ,kui ehitus selgeks teha ja reziimidega tutvuda. Aega ja lugemismaterjale vaja. Ma olen liigagi kärsitu ja siiani saanud siin ühe mehe (Bernhard Jaan rahvasuus "Karbussijaan") juures kõik jonksu.
Ei teagi mis saama hakkab ,kui ta ära peaks minema ,terve linn sealt abi saanud....
Solexiga on vist kõik siiani rahul.
Algselt postitas: logman
1. Isiklikult piirduks ~8,8-8,9 surveastmega. Tabel:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6157
2. Kõigist saab asja ,kui ehitus selgeks teha ja reziimidega tutvuda. Aega ja lugemismaterjale vaja. Ma olen liigagi kärsitu ja siiani saanud siin ühe mehe (Bernhard Jaan rahvasuus "Karbussijaan") juures kõik jonksu.
Ei teagi mis saama hakkab ,kui ta ära peaks minema ,terve linn sealt abi saanud....
Solexiga on vist kõik siiani rahul.
Ole tänatud. Ei hakka seda surveastet siis liialt üles kruvima. Eks ma sõidan ja testin masinat veel. Hoian läbitud kilomeetritel ja bensiini näidikul silma peal.
Aga see Karbussi-Jaan asub millises osariigis.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kui mõtelda ,siis on karpa läinud nii keeriluseks just sellepärast ,et co alla saada ja sellepärast ,et kütust vähem võtaks. Järelikult ,mida uuem ja keerulisem karpa ,seda vähem kütet võtab. 4 päeva tagasi monteerisin enda 06 le solex karpa peale. Vaatasin ka solex karpa düüse ja mida on näha ( näha on ,et solexi kütuse düüs on väiksem ,kui näitex ozonil ja õhudüüs on suurem,kui ozonil) teoreetiliselt sõidab solex karpa lahjema seguga ,kui ozoon ja weber ( olen proovinud vähendada ozon karpa düüse ja suurendada õhudüüse) Tulemuseks on mootori ülinõrgaks ja tuimaks muutumine.Solex karpal sellist probleemi pole ( esma muljed sõidust on sellised ,et reguleering peab olema hästi paigas ,muidu solex hästi sõitma ei hakka. Kütusekulu tundub väiksem( pole mõõtnud) kuumalt läheb paremini käima ,kui on natuke seisnud. Külmalt kipub segu lahja olema ja see tahab harjumist ,kuid peale temp tõusmist üle 50 saab juba hästi sõita. Võrreldes ozon ja weber karpaga on sõit solexiga ühtlasem ,kuid samas on tunda ,et auto on tuim ,kuid ( väikest kütusekulu ja head minekut korraga ei saa)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Viljandi.Algselt postitas: riky
...Aga see Karbussi-Jaan asub millises osariigis....
Ma ei valeta kui ütlen ,et 90% läbikäinud karpasid on tal peas. Üllatuseks olid läänekad - no mees tegeleb sellega aastakümneid ja tutkib asjaga juba professionaalsest kretinismist. Hull vana tõega ,Sa peaksid ta garaazi nägema

Aga see läks teemast kaarega mööda...sorry.
Irw.. täiesti kujutan ette milline see garaaz võiks välja näha. Minu arust on tõeliselt hea, kui selliseid kuldsete kätega mehi veel ringi liigub.Algselt postitas: logman
Viljandi.
Ma ei valeta kui ütlen ,et 90% läbikäinud karpasid on tal peas. Üllatuseks olid läänekad - no mees tegeleb sellega aastakümneid ja tutkib asjaga juba professionaalsest kretinismist. Hull vana tõega ,Sa peaksid ta garaazi nägema
Aga see läks teemast kaarega mööda...sorry.
Ma ise suur tsiklimees ja DNEP'ir tunnen läbi ja lõhki. Eks ole mõningad aastad juba jännatud nendega.
soovitaksin solexi karpat, enne loomulikult maksab tutvuda selle karpaga ja selgeks teha mida mingi jubin teeb ja milleks on oluline ja kuidas midagi reguleeritakse
mineku kohapealt peaks solex olema piisavalt äkiline, düüse on võimalik vahetada ja neid on saada poest, näiteks akadeemia tee trolliparkla taga on üks varuosade pood
ise tegin nõnda et esimese kambri panin väiksed düüsid, et vaikselt sõidu puhul lahjat segu teeks vaikne sõit siis kuni 90 kiltsa tunnis ja kui isu tuleb kurjema sõidu järgi siis laksad gaasipedaali rohkem ja teine kamber tuleb siis ka lahti
see oli siis järjest avanevate kambrite puhul
hiljem avastasin et olin ise leiutanud liiga palju ja õige värk käib nii et külmast peast läheb üks kamber lahti ja mootor soojeneb ning sooja motoga tulevad mõlemad kambrid lahti ning siis on raju minek
joonised maksab välja printida enne kui ostma lähed seda
et ära tunneks õige karpa
soleksi tagasivoolu ma panin kinni, ja ei paista et miskit häda oleks sellest
bimetalliga automaatne toores on küll lahe asi
et kui otsingut kasutad siis leiad mu artikli soleksi karpade kohta
ussloom
mineku kohapealt peaks solex olema piisavalt äkiline, düüse on võimalik vahetada ja neid on saada poest, näiteks akadeemia tee trolliparkla taga on üks varuosade pood
ise tegin nõnda et esimese kambri panin väiksed düüsid, et vaikselt sõidu puhul lahjat segu teeks vaikne sõit siis kuni 90 kiltsa tunnis ja kui isu tuleb kurjema sõidu järgi siis laksad gaasipedaali rohkem ja teine kamber tuleb siis ka lahti
see oli siis järjest avanevate kambrite puhul
hiljem avastasin et olin ise leiutanud liiga palju ja õige värk käib nii et külmast peast läheb üks kamber lahti ja mootor soojeneb ning sooja motoga tulevad mõlemad kambrid lahti ning siis on raju minek
joonised maksab välja printida enne kui ostma lähed seda
et ära tunneks õige karpa
soleksi tagasivoolu ma panin kinni, ja ei paista et miskit häda oleks sellest
bimetalliga automaatne toores on küll lahe asi
et kui otsingut kasutad siis leiad mu artikli soleksi karpade kohta
ussloom
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Käisin siis siksuga Tallinnas ja peal solex karpa 21083 mootor 03 (1500) kütusekulu täis koormaga salongis 4 inimest +pagasnik õunu ääreni täis ja salong kah muud träni täis ja kulus tuli täpselt 7,7 liitrit sajale. Tühja autoga olex arvatavasti väiksem tulnud. Kui näelklapp peab hästi ,siis võib tagasivoolu kinni panna, kuid kui vahest peab ja vahest mitte ( nagu mul) ,siis see annab hästi tunda ,kui sooja auto 15 min seisma jätad ja hakkad käivitama. Heal juhul pool pööret ja käib ,halval juhul peab gaasi põhja vajutama ja siis saab käivitada. Tagasivool kindlasti soodustaks käivitumist sellises olukorras.
nii, ma konsulteerisin vana rallisõitjaga ja weberist niipalju: vahe on selles et kui tava 07 karpa avab teise lõõri vaakumiga siis kui pöörded tõusevad. weber avab mõlemad klapid julmalt kohe kui pedaali tallad. tulemus: rohkem jõudu madalatel pööretel, parem pöördesse mineks jne... aga kütust läheb rohkem.
muuseas, õigeid itaalias tehtud weber sport karbusse enam saada eriti ei ole, see mida venelased panid eksport versioonidele on järeletehtud, aga ajab kah asja ära, ehk siis muudab mootori võimsamaks ja parandab mootori dünaamikat
muuseas, õigeid itaalias tehtud weber sport karbusse enam saada eriti ei ole, see mida venelased panid eksport versioonidele on järeletehtud, aga ajab kah asja ära, ehk siis muudab mootori võimsamaks ja parandab mootori dünaamikat