Weber karpa bensiinikulu?
Weber karpa bensiinikulu?
Weber karpa bensiinikulu?
Väike küs veel et asjatundjad soovitasid karpat ``Weber``Mis on selle tüübi eelised kas benakulu on väiksem?Soovtati veel seostada 5 kast ja weber karpa wat siis pidi asi tip-top olema,yks wennike oli ladast wälja pigistand koguni 6l/100.palju see karpa võiks maksta?(kasutatud muidugi):(
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
kunagi tehti ladatele küll weber tüüpi karburaatoreid , aga enam ma nendest küll midagi kuulnud ei ole(Bensiini kulu kohta ei oska ma midagi õelda aga jah sellel weber tüüpi karburaatoril on üks kõri ja elektroonika puudub. Identsed fiati karburaatoriga). Ja kui sa tahad oma autole korralike 45 sport WEBEREID osta siis käid uute eest välja 12000+ sisselaske kollektor korralik raha, kasutatud WEBEREID on raske leida Mina soovitaks sul ajaga kaasas käija ja Solex karburaator peale muretseda


- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui rääkida õkonoomsusest siis ei ole tähtis ainult karpa. Korras peavad olema ka kõik muud asjad. Pidurid ei tohi peal olla, kummirõhud, mootor ja lõpuks muidugi karpa. Kõige rohkem mõjutab bensiinikulu muidugi sõidustiil. Ilmselt ei ole mõeldud sport Webereid vaid just sedasama vanat 01 karpat. Ma muidugi arvan et parem on mõni uuem tüüp (Osoon või Solex) Uus karpa maksab poes 1000 EEKi ümber. Ega neid vanu tasu siis omale juurde osta sul ju üks juba olemas. Ega see 6 liitri kätte saamine pole mingi kunstükk, kui see eesmärgiks võtta. Keskmiseks kuluks on see küll pea kättesaamatu. Olen isegi oma Nivaga 7piiri kätte (kahe paagitäie keskmine oli minu mäletamist mööda 6,8 Seda 4 kastiga) saand aga siis peab koguaeg sellele mõtlema ja vastavalt sõitma. See läheb pikapeale tüütavaks. Vana Weberi eelistex ei oska nagu muud õelda kui lihtsus (siit ka töökindlus) .
C
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Kui jututeemax öonoomsus ja 7L sajale bena, nagu siin mõned väidavad, siis küsiks kohe mis kiirusega sa selle saavutasid. kas sõitsid 80 maanteel.
Eelmine nädalavahetus võtsin 15L bena ja uhasin piki Peterburi mnt Peipsi järve poole. Kokku sõitis sellega 210 Km. Kusjuures Rakvereni enamus maad 120Km/h. Nii et sõidu stiili ma küll ekstra ei valinud.
Eelmine nädalavahetus võtsin 15L bena ja uhasin piki Peterburi mnt Peipsi järve poole. Kokku sõitis sellega 210 Km. Kusjuures Rakvereni enamus maad 120Km/h. Nii et sõidu stiili ma küll ekstra ei valinud.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mina sõitsin küll 80nega maanteel. Mõõtmise sisse jäid ka mõned suured linnad (Riia, shauljai), mis ei mõju justpena kulu vähendavalt. Juhin tähelepanu sellele et mul oli NIVA.
Oleks sa nii sõitnud (80km/h) oleks tulemus hulga parem olnud. Täpse pena kulu saab ainult nii arvestada--- paned paagi kõrini täis, sõidad mingi kilometraazi, paned jälle kõrini täis siis näed ära palju pena täpselt läks. Kilomeetrid saad spidokalt. KM tuleb ka enne ära kontrollida kui palju spido valetab ja see viga arvestada sisse.
Sul paistab peal olevat digi solex. See annab ilmselt head tulemust.
Oleks sa nii sõitnud (80km/h) oleks tulemus hulga parem olnud. Täpse pena kulu saab ainult nii arvestada--- paned paagi kõrini täis, sõidad mingi kilometraazi, paned jälle kõrini täis siis näed ära palju pena täpselt läks. Kilomeetrid saad spidokalt. KM tuleb ka enne ära kontrollida kui palju spido valetab ja see viga arvestada sisse.
Sul paistab peal olevat digi solex. See annab ilmselt head tulemust.
C
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
siin on natu juttu ja kasulikke näpunäiteid weberi kruttimisest http://www.teglerizer.com/dcoe/webertune.htm
leitsin pööningult opel rekordi 2.0 weberi karpa.annaks ise rauast kokku keevitada sisselaske kollektori?
kui se karpa originaal kollektorile peale aretada ei tarvitse se ju erilist efekti anda voi mis?
osadel karpadel on mingi tagasi vool ka ju nagu ka selle opeli omal milleks se?
ni puht huvist kysin.
kui se karpa originaal kollektorile peale aretada ei tarvitse se ju erilist efekti anda voi mis?
osadel karpadel on mingi tagasi vool ka ju nagu ka selle opeli omal milleks se?
ni puht huvist kysin.
see on selle pärast et kui sa sõidad täie auruga ja lased järsult kaasi tagasi siis suure koguse kytuse pealeandmine lõpetatakse. jA see mis yle jääb voolab sellet samuusest tagasivoolust tagasi.Algselt postitas: sass85
leitsin pööningult opel rekordi 2.0 weberi karpa.annaks ise rauast kokku keevitada sisselaske kollektori?
kui se karpa originaal kollektorile peale aretada ei tarvitse se ju erilist efekti anda voi mis?
osadel karpadel on mingi tagasi vool ka ju nagu ka selle opeli omal milleks se?
ni puht huvist kysin.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kuna ise sain uhke 2101 76.a massina omanikuks siis väga detailselt ei tea seda elukest, mis kapoti all toimub.
Võib olla loll küsimus aga siin räägitakse erinevatest karpatest Solex, Weber ja Osoon. Mis vahe neil on, just huvitab mida 01 peale panna.
Poes uus 01 karpa maksab 1200.- Aga mul hetkel pole õrna aimu kelle toodanguga tegu on.
Räägite kütusekulust et ~9l/100km on see linna sõit või maantee?
Miski pärast kipun arvama, et minu autol on kütusekulu suur ja see on tingitud vanast karpast. Poes öeldi, et kontrolli karpat nii, et aja mootor soojaks, keera doseeriv kruvi kinni ja kui tühikäigul välja sureb on karpa korras. Tegingi nii ja mootor suri välja.
Soovitage karpat, et kas 01 panna ikka 01 karpa või 05 oma.. või hoopis midagi muud. Poes riiulil seisavad ja kõik on uued ning sama hinnaklassiga.
Sai nüüd pikk ja segane jutt, kuid vast leidub inimesi kes minust natukenegi aru sai ja oskab midagi soovitada
Äitähh
Võib olla loll küsimus aga siin räägitakse erinevatest karpatest Solex, Weber ja Osoon. Mis vahe neil on, just huvitab mida 01 peale panna.
Poes uus 01 karpa maksab 1200.- Aga mul hetkel pole õrna aimu kelle toodanguga tegu on.
Räägite kütusekulust et ~9l/100km on see linna sõit või maantee?
Miski pärast kipun arvama, et minu autol on kütusekulu suur ja see on tingitud vanast karpast. Poes öeldi, et kontrolli karpat nii, et aja mootor soojaks, keera doseeriv kruvi kinni ja kui tühikäigul välja sureb on karpa korras. Tegingi nii ja mootor suri välja.
Soovitage karpat, et kas 01 panna ikka 01 karpa või 05 oma.. või hoopis midagi muud. Poes riiulil seisavad ja kõik on uued ning sama hinnaklassiga.
Sai nüüd pikk ja segane jutt, kuid vast leidub inimesi kes minust natukenegi aru sai ja oskab midagi soovitada

Äitähh
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vana ja kulunud jutt ,Riky.... Küttekulu vähendamiseks kohe karpa kallale ,kui mootor ei käi hästi ,siis jälle karpat kruttima....
Autokoolis juba tehti selgeks ,et karbuss on vaid vahend paraja küttesegu valmistamiseks erinevatel tööreziimidel ja karbussist võib vigu otsida alles siis kui mootori seisukord ideaalilähedane ning igasugused muud reguleeringud paigas.
Karpasse tasub minna ,kui masin äkitselt kakkuma hakkab ,kaob ära tühikäik või on tõesti tegemist mehaaniliste osade tuntava-nähtava kulumisega (karpa hoobade lõtke mõtlen).
Ise oman 87aasta samaari ja ei näe küll põhjust karpa kruvimiseks või uuendamiseks. Mootor orig. konditsioonis ,st. remontimata ,pigem suunaks raha uute saalede ja kolvirõngaste peale ,käiks klapid-klapipesad üle ja vaataks siis ,kas saab linnas alla kümne rüüpama.
Tuhni algatuseks siin foorumis ringi ja saad üht-teist teada bensukulu kohta.
Alustada võid kasvõi siit: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid72942
Rääkides erinevatest karburaatorite nimedest ,siis üldiselt saan mainida vaid ajalugu. Esimesed ladad tulid Weberitega ,siis tegi venelane Weberi järgi Ozoni ,loomulikult pani sinna midagi juurde ,kui mööda ei pane ,siis 011 ja 03 tulid juba Ozonidega või alles 05-d? Ei mäletagi täpselt...
Solex on uuema aja leiutis ja pandi smaaridest alates käiku ,85 aastast siis. Need olid ka mu teadmise järgi mingi lääne toodang. Praegu saadaval Solexid on juba venelaste eneste valmistatud.
Üheksakümnendate alul hakkasid teadjamad autoomanikud-nipitajad Solexeid peale sättima. Said benakulu vähemaks küll. Oma kopikale siis sellist raha ei leidnud kahjuks...
Autokoolis juba tehti selgeks ,et karbuss on vaid vahend paraja küttesegu valmistamiseks erinevatel tööreziimidel ja karbussist võib vigu otsida alles siis kui mootori seisukord ideaalilähedane ning igasugused muud reguleeringud paigas.
Karpasse tasub minna ,kui masin äkitselt kakkuma hakkab ,kaob ära tühikäik või on tõesti tegemist mehaaniliste osade tuntava-nähtava kulumisega (karpa hoobade lõtke mõtlen).
Ise oman 87aasta samaari ja ei näe küll põhjust karpa kruvimiseks või uuendamiseks. Mootor orig. konditsioonis ,st. remontimata ,pigem suunaks raha uute saalede ja kolvirõngaste peale ,käiks klapid-klapipesad üle ja vaataks siis ,kas saab linnas alla kümne rüüpama.
Tuhni algatuseks siin foorumis ringi ja saad üht-teist teada bensukulu kohta.
Alustada võid kasvõi siit: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid72942
Rääkides erinevatest karburaatorite nimedest ,siis üldiselt saan mainida vaid ajalugu. Esimesed ladad tulid Weberitega ,siis tegi venelane Weberi järgi Ozoni ,loomulikult pani sinna midagi juurde ,kui mööda ei pane ,siis 011 ja 03 tulid juba Ozonidega või alles 05-d? Ei mäletagi täpselt...
Solex on uuema aja leiutis ja pandi smaaridest alates käiku ,85 aastast siis. Need olid ka mu teadmise järgi mingi lääne toodang. Praegu saadaval Solexid on juba venelaste eneste valmistatud.
Üheksakümnendate alul hakkasid teadjamad autoomanikud-nipitajad Solexeid peale sättima. Said benakulu vähemaks küll. Oma kopikale siis sellist raha ei leidnud kahjuks...