Ziguli klapivahedest

Ziguli klapivahedest

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

Ziguli klapivahedest

Postitus Postitas Martin17 »

Kas klappide vahe ei peaks olema 0,15 ainult sisselaske omadel? Väljalaskeklappide vahe peaks olema ju 0,21 või eksin?:rolleyes


Lõin teema kaheks, et mitte reostada inimese autoteemat.
olku
s
series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

Postitus Postitas series »

 
Martin17 kirjutas:Kas klappide vahe ei peaks olema 0,15 ainult sisselaske omadel? Väljalaskeklappide vahe peaks olema ju 0,21 või eksin?:rolleyes
Nii palju kui uurisin ja puurisin, siis pidavat kõik olema 0,15mm.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

külmalt (20c) 0,15
soojalt (40+c) 0,20
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

 
olaaf kirjutas:külmalt (20c) 0,15
soojalt (80c) 0,20
Kas vastupidi ei peaks olema, kuna soojalt on mingi paisumine juba toimunud..seega vahe kaliibriga väiksem, kui jahtub , siis jahtub vahe suuremaks.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
s
series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

Postitus Postitas series »

 
student kirjutas: 
olaaf kirjutas:külmalt (20c) 0,15
soojalt (80c) 0,20
Kas vastupidi ei peaks olema, kuna soojalt on mingi paisumine juba toimunud..seega vahe kaliibriga väiksem, kui jahtub , siis jahtub vahe suuremaks.
Vahe ei jahtu kunagi suuremaks
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Hoian silma peal :lol:lolaga edu putitamisel :)
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

 
series kirjutas: 
student kirjutas: 
olaaf kirjutas:külmalt (20c) 0,15
soojalt (80c) 0,20
Kas vastupidi ei peaks olema, kuna soojalt on mingi paisumine juba toimunud..seega vahe kaliibriga väiksem, kui jahtub , siis jahtub vahe suuremaks.
Vahe ei jahtu kunagi suuremaks
Miks siis tehnilised raamatud vastupidist väidavad, et pilu kuumalt 0,15 ja kûlmalt 0,20? Soojenedes detailid paisuvad, ja pilu jääb väiksemaks...
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
s
series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

Postitus Postitas series »

 
student kirjutas: 
series kirjutas: 
student kirjutas: 
Kas vastupidi ei peaks olema, kuna soojalt on mingi paisumine juba toimunud..seega vahe kaliibriga väiksem, kui jahtub , siis jahtub vahe suuremaks.
Vahe ei jahtu kunagi suuremaks
Miks siis tehnilised raamatud vastupidist väidavad, et pilu kuumalt 0,15 ja kûlmalt 0,20? Soojenedes detailid paisuvad, ja pilu jääb väiksemaks...
Sinu jutu järgi soojalt 0,15 ja maha jahtudes jääb ju üldse alla 0,15 (0,1 kanti). Pole vaja soga ajada siia teemasse :lol Aru sa saad, et soojenedes detailid paisuvad, seega tuleb jätta ka klapivahe suurem (0,20mm), maha jahtudes läheb see väiksemaks. Mis sind vaevab?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Hr. Student, palun tutvuge tehnilise literatuuriga enne tehnilistes küsimustes arvamuse kujundamist :)

Pilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
ttanelt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2012 14:41
Asukoht: Rapla
Autod: Vaz 2107

Postitus Postitas ttanelt »

Sooja mootoriga paisub metall, mitte pilu. Pilu kahaneb.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

2108-l pilu kahaneb - klassikul suureneb, kuna nookur paisub pikemaks ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Administreeriv toiming

Postitus Postitas olaaf »

 ! Sõnum kasutajalt: olaaf
Teema on liigutatud.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

 
ttanelt kirjutas:Sooja mootoriga paisub metall, mitte pilu. Pilu kahaneb.
Seda ma ju räägingi....
PS. Aga jah, ma pidasin silmas tõukurvarrastega mootorit. My Bad.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
Vasta