probleem 1300mootoriga

probleem 1300mootoriga

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

probleem 1300mootoriga

Postitus Postitas kriss-sten »

Probleem nimelt selline,et õlirõhk näitab koguaeg alla 0-i.
Vahepeal lööb selle punase tule ka põlema aga kui toorest sutsu peale tõmmata, kustub see tuli ära.
Milles probleem võib olla?
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

See, et toorest tõmmates õlirõhu lamp ära kustub, on loogiline: pöörete tõustes pumba tootlikkus kasvab ja koos sellega ka õlisurve. Sinu murel võib olla põhjuseid mitu, kusjuures esineda võivad nad ka koos:
1) kulunud ja vähese tootlikkusega õlipump
2) vilets reduktsioonklapp
Asja ajab hullemaks väga vedel õli. Millal viimati õli ja filtrit vahetasid ja kas enne seda tegi sama jama?
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Pole ise vahetanud sellel õli,aga sees peaks olema mineraalõli (usun et žiguli õli)
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Keskmistel pööretel ka rõhu näit 0 juures?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Jah. Koguaeg näitab alla 0-i
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Proovi mingit pädevat õlirõhunäidikut. Mul oli see kunagi probleemiks, nii kui teise näidiku panin, oli mure õlirõhuga kadunud.
overkill is just about enough
Vasta