Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kuna eelmine vaz.i projekt sai ootamatu lõpu, siis tekkis mõttekoht mis edasi. Kaalul oli sportralli ja rahvasport jälle. Si ka ostetud üks Vw Golf vahepeal mis oli puuriga ja pm komplektne, kuid kere osutus liialt pehmeks ja tehnika oli alla igasuguse arvestuse. Seega sai see mõte jälle maha maetud ja edasi seeditud. Asjaolude kokku sattumisel jõudsid minuni kaks Vaz 2108.t Ühel kere pehme ja teisel vähe käredam tehnika peal. Sai siis mõeldud ja otsustasin ikkagi rahvaralliks auto teha. Pm oli vaja ühe auto tehnika teisele tõsta, aga looda sa, et asi nii lihtne on . Ikkagi kere ka teisel pehme ja vajab põhjaliku keevitamist. Kuid mis sa ikka talvel muud teed. Tänaseks on väga suur hulk keevitustöid tehtud ja lõpusirge paistab. Mitmed lisa tugevdused kerele tehtud, et kiiremini sõites ära ei laguneks. Siis on jäänud veel värvimine ja saab hakata pulki külge keerama. Eks paistab mis sarja sõitma üldse hakkab, kuna rahvaspordis on piiranguid totralt palju. Mõned pildid ka hetkel ehitusest ja eks täiustan teemat, kui on mõningad arengud jälle toimund
Tänaseks suremad tööd tehtud ja hetkel ootan lihtsalt soojemat ilma, et saaks värvi peale kanda Lisaks on mõned osad saabunud mille eest pean tänama oma head toetajat Ainus tingimus, et lõpuks rajale saaks
Bilstein kittelä
Torusild
Ehitada on veel palju, kuid ehk see hooaeg saab rohkem sõita kui eelmisel
Tänaseks natuke arenguid jälle. Juhuse tahtel sain omale veel ühe 08 juurde. Õnnestus leida üks täiesti roostevaba isend Sai otsustatud, et keevitatud kere läheb puuri ootele ja uus auto saab kogu muretsetud tehnika Esimene kiirem liikumine ehk mai lõpuks. Seniks mõned pildid
Tänaseks asi jälle natuke arenenud. Nimelt aitab sellest rahvaspordist lõpuks. Piirangud liialt suured ja nüüd ka sportrehvid keelatud seega liigume edasi. Autol puuri ehitus kohe kohe valmimas ja plaan hakata sõitma siis E9 klassis Teoks on see saanud tänu headele toetajatele ja sõpradele. Järgmise aasta eelarve on koostamisel seega kui kellegil võimalus meie ettevõtmist toetada võta julgelt ühendust
Talverallile me ei jõua. Tehniliselt saaks auto valmis, kuid rahaliselt ei vea välja kahjuks. Seega Esimene ralli Harju ralli, kuid jäärajal üritame käe soojaks saada. Pühade aegne pilt kh
Kogu varustus on õnneks olemas seega loodame ikka varsti häält kuulda Käed juba sügelevad
Uuendab siis natuke teemat kh. Tänaseks selge, et esimesed rallid jäävad kahjuks meie jaoks ära. Põhjuseid palju, aga põhiline ikka see krõbisev. Paar kindlat toetajat on alt hüppanud ja palju rohkemat ei olegi vaja. Aga teen kõik endast oleneva, et ikka see hooaeg seda autot liikumas näha. Valmimisel kh väiksed venimised, seoses suure aja puudusega. Aga tänaseks kogu turvavarustus olemas ja ka auto hakkab juba vaikselt auto moodi paistma. Miljon pisiasja teha, kuid proovib ikka kokku saada selle Kui kellegil Samara esiklaasi v esiklaaasi tihendit pakkuda võib ühendust võtta Seniks paar kehva kvaliteediga pilti
Nii natuke uuendaks teemat kh. Tänaseks on auto juba auto nägu. Pidurisüsteem ja kogu elektri paigutus valmis. Lisaks soetatud vähe asisem käigukast originaalist. Õhkõrn lootus on seda autot liikumas näha septembri alguses. Kuid selleks peab veel palju unetuid öid veetma garaasis. Praeguseks on siht, et saaks saaremaal ikka kiirelt liikuda, kuid kas ka teostuseni jõuab näitab vaid aeg
Tänaseks, siis esimene sõit autoga läbitud. Osa sai võetud Tapa Rahvarallilt Sport klassis. Esimese testina täitis sõit oma eesmärgi ja mõned puudused ja vead ilmnesid. Puurile vaja mõned pehmendused panna ja mõned nipetnäpet asjad veel, kuid tehniline oli autoga üldjoontes rahul. Selgeks sai ka see, et autot on kõrgemaks vaja seadistada, kuna rada viimastele meestele meenutab rohkem offroad võistlust Kõigesuurem miinus oli sillastendi mitte jõudmine. No ei suuda autoga otse sõita isegi sirgel Auto sai lõplikult valmis tehtud kuskil 2 nädalaga ja oh neid unetuid öid Aga lõpp hea kõik hea parandame vead ja üritame järgmine koed paremini. Tulemusi ise ei vaadanud eriti, kuna läksime lõpetama, kuid kõige hullem kh polnud. Mingi auto tunnetus hakkas tekkima alles viimastel katsetel seega peab kuidagi kuskil trenni tegema. Seniks paar pilti ja uskumatu, see auto sai liikuma
ilus aga üks asi mis jäi koheselt silma on taga pidurite torustiku lahendus! Tehnilistes tingimustes kirjas ``Kütuse- ja hüdraulika torud võivad asuda juhiruumis, kuid neil ei või seal olla ühendusi, välja arvatud neis kohtades, kus torud läbivad juhiruumi esi- ja tagaseina (vt. Joon 253.59 ja 253.60). Sama kehtib ka piduri- ja siduriajamite torustikele``
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Mul küsimus kohe siis hüdraulilise käsipiduri kohta, et kuidas see ilma salongis asuvate ühenduseteta (reeglites näpuga järge vedades) peaks lahendatama?
logman kirjutas:Mul küsimus kohe siis hüdraulilise käsipiduri kohta, et kuidas see ilma salongis asuvate ühenduseteta (reeglites näpuga järge vedades) peaks lahendatama?
3.6.1
Juhtmete ja torude süsteemi paigutust ja materjali võib muuta (see puudutab aknapesu-,õhu-, jahutusvedeliku- ja kütusetorusid ning
pidurivedeliku torusid/voolikuid, vedrustussüsteemi ja elektrijuhtmeid). Vedelikutorud võivad kulgeda läbi salongi, kuid salongis ei või olla mingeid ühenduskohti va. vältimatud ühendused käsipidurile,kütusepumbale, või –paagile, mida tohib teha ainult koonusega või metalltihendseibiga tihenduvate metallkeermes liitmikega.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!