K: 1.7 i mootori kohta

K: 1.7 i mootori kohta

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
vkuus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Jaan 2010 17:21
Asukoht: harjumaa
Autod: Bmw,Lada

K: 1.7 i mootori kohta

Postitus Postitas vkuus »

Tere kuna omal kokkupuude puudub seda tüüpi mootorite kohta siis küsiks targematelt nõu.plaanin oma 1.3liitrise suurema jõuallika vastu vahetada ja 1.7 vast juba jaksab minna.
1. kui keeruline on seda vahele aretada ja pritsungit paigaldada
2. kui palju ja kas see mootor kannatab forssimist ja / või turbotamist ?
3. palju oleks reaalne maksta sellise moto eest

ettetänades Vkuus
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 357
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

tere,

mul õnnestus saada 150ga, ilma karpata ... kui on 073 karpa küljes, siis 250-300e võid vabalt maksta.

Uurisin mõniaeg tagasi monopritse ja karpa asja ning sain soovituse karpa peale jääda, kuna monopritse nii ja naa asi. Aga kui aretada kaasaegne EFI süsteem peale, siis saab ta korralikult jooksma.

Endal tuleb RR/RS SU-klassi tingimustele mootor, siis vist 150 jõudu sealt kätte ei saa, aga kui panna 84mm vänt + kerdeg kepsud/kolvid + s.a suuremaks + suured/kerged klapid + kange nukk + kõik avad voolavaks/suuremaks = siis saab selle 150hp/200nm kätte küll.

EDU!
v
vkuus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Jaan 2010 17:21
Asukoht: harjumaa
Autod: Bmw,Lada

Postitus Postitas vkuus »

tänud kiirete vastuste eest ,ladaklubis elu käib ikka :D
ise eelistaks pritsungit ikka karpale aga eks peab uurima siis veel seda asja.

kellegil veel ettepanekuid /kogemusi ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kõige suurem takistus on ikkagi 3000-4000 pöörde peale arvestatud sisse ja väljalase.
Standard väljalaske kollektoriga pole mõtet mootorit üle 6000 pöörde väga keerutada.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
vkuus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Jaan 2010 17:21
Asukoht: harjumaa
Autod: Bmw,Lada

Postitus Postitas vkuus »

torukolle ja vabam väljalase läheks külge nagunii.
Aga teoreetiliselt kui kiiresti see mootor (1.7i siis ) on võimeline 0-100ni liikuma forseeritud kujul ,ilma turbotamata ? on aimu kellegil ?
Ja mida teha täpsemalt?
ütleme plokikaant lihvida ,klapid asjad vahetada suuremate vastu ja metallist plokikaane tihend panna nt ?
plokki kangemad / kergemad kolvid,teine väntvõll ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

korralikult tehtud mootori ja aeglaste ülekannete ning korraliku rehviga ~7 sekundit.
maksab kahjuks tuhandeid sest palju asju tuleb lisaks mootorile endale veel hankida! illusioone odavast kuid võimsast asjast pole mõtet luua...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 357
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

kui summadest rääkida siis mul arvestus nii:

mootor - 1200 + ostuhind
tagasild - 600 + kokkupanek + määre
k. kast - krt ei teagi veel :D

ehk ega see odav lõbu ei ole, kuid samas kõige odavam ... BMW puhul on numbrid mitmekordsed.

kuid vaz'iga u. 7sek 0-100kmh .... no see on juba päris ulme kiirendus, rooli-istmetihend peab hästi pidama :lol
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Tean omast kogemusest 1,6 mootor ja tehtud kaas (äkki isegi liiga tehtud plokikaanele) ja madalamaks tehtud plokk jne. on tulemus ikka sama, kuigi oleks võinud kohe kõike õigesti teha !!!
Alla 2000 € rubla pole mõttet üritada tekkitada mootorist erilisi jõude !!!
Kodanik kes ka siin sinu postitustes on komenteerinud on teinud mootoreid ja kindlasti teeb ka edaspidi (edu talle)
Võtta ühendust ja proovi leida ühine keel !!! Lisaks leia piisav rahastus ja lõpptulemusega võiks nii mõnigi rahule jäeda :D

Edu soovides :)
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 357
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

ega see 2000eur tundub päris reaalsena ..... sest mul ei olnud arvestatud sinna summa sisse head karpat, õlipumpa, bensiinipumpa, el. süüdet. jms vidinaid :) eks oleneb sellest ka, kas lähevad vene kolvid või mingid sepiskolvid, H-profiiliga kepsud, suur nukk jne .... aga jah, Olaafil on õigus .... kui tahad head ja odavat, siis tuleb osta 2 asja ... 1 hea ja 1 odav :lol
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
RRisto kirjutas:ega see 2000eur tundub päris reaalsena ..... sest mul ei olnud arvestatud sinna summa sisse head karpat, õlipumpa, bensiinipumpa, el. süüdet. jms vidinaid :) eks oleneb sellest ka, kas lähevad vene kolvid või mingid sepiskolvid, H-profiiliga kepsud, suur nukk jne .... aga jah, Olaafil on õigus .... kui tahad head ja odavat, siis tuleb osta 2 asja ... 1 hea ja 1 odav :lol
RRisto pane siis 4000 € kõrvale !!! (võib ka rohkem minna olenavalt sinu soovidest)
Läbi minu tutvuste ja paljude tarkade teadmiste tehakse sulle mootor !
Muidugi võid otse kõikide tarkade poole pöörduda :D
Mina olen vaid vahendaja :D
Valik on sinu !!!
Edu soovides :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ainult mootorist pole kasu - sinna peab õige sisse/väljalaske ka külge saama, siis vaja otsustada kas pritse või karpa ning milline süütesüsteem.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 800
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

 
olaaf kirjutas:ainult mootorist pole kasu - sinna peab õige sisse/väljalaske ka külge saama, siis vaja otsustada kas pritse või karpa ning milline süütesüsteem.
Lisaks: Käigu kast, Sidur, Differ, ülekanne!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 357
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

läheb vähe OT'ks siin :lol

Qunts ... tänud, olen Olaafi poole pöördunud, loodan tema peale :)

VäikeMägilane .. 120hp/175nm on suht korralik number, ise arvan, et kui saan 100hp/150nm, siis on hea. aga kui asi valmis, siis üritan dünoga kontrollida

--------------

motosport ei ole odav :D
Vasta