2103, MagneticMRO, 1974 -- Taastamine
2103, MagneticMRO, 1974 -- Taastamine
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Edeneb
Asi edeneb. Silladetailid tsinkimises ja pulbervärvimine. Mootor sai laiali võetud; töötas teine, aga kui teha, siis korra ja korralikult. Ei kahetse, sest esimese kepsu saale oli viimasel piiril ja ketipinguti tükke oli karteris omajagu. Ei plaani "tuunida", tuleb lihtsalt täielik kappremont. Käigukast samuti targema mehe käes. Ja tänu siinsele foorumile sain teada, et 2103 tagasilla rduktor on vist üks kiiremaid (4.1) ja kuigi 100km/h oleks kindlasti parem 2106 reduktor (3.9), siis vist pole mootori võimu poolest mõtet vahetada - võite julgelt parandada mind, kui kellelgi on häid kogemusi. Kiirendus ei oleks mulle primaarne.
- Manused
-
- IMG_4643.JPG (392.01 KiB) Vaadatud 5165 korda
-
- IMG_4641.JPG (809.02 KiB) Vaadatud 5165 korda
-
- IMG_4607.JPG (440.86 KiB) Vaadatud 5165 korda
-
- IMG_4604.JPG (451.37 KiB) Vaadatud 5165 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 22:50, muudetud 2 korda kokku.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Hülsi pind tundub olema päris läikiv - enne uute rõngaste paigaldamist oleks hea üle hoonida blokk, kui puurima ei hakka... Rõngaid ära odavaid vene omasid pane, kui siis avtovaz originaal.
Mina soovitan blokist 1mm ja kaanest 0,25 maha võtta - saad surveastme kaasaegsemaks ca 9,45
Boonuseks see, et bloki pind on ilusti sirge - enamasti on bloki tasapind töötanud mootoritel üsna kõver ja ebatasane...
Kepsud tuleb kindlasti üle mõõta, et alumine silm väga lopergune poleks..
Sõna täielik kapremont on väga pretensioonikas - see sisaldab muuhulgas vända lihv, bloki puurimine remontmõõtu, plokikaane täielik remont (mitte ainult klappide soveldamist vaid klappide tööpinna ülelihv ning klapipesade ülelõikamine peale juhtpuksi vahetust jne) ja palju muud.
ma arvan, et ladaklubis on täieliku kapremondi tervele mootorile ainult mõni üksik kasutaja teinud...
edu!
Mina soovitan blokist 1mm ja kaanest 0,25 maha võtta - saad surveastme kaasaegsemaks ca 9,45
Boonuseks see, et bloki pind on ilusti sirge - enamasti on bloki tasapind töötanud mootoritel üsna kõver ja ebatasane...
Kepsud tuleb kindlasti üle mõõta, et alumine silm väga lopergune poleks..
Sõna täielik kapremont on väga pretensioonikas - see sisaldab muuhulgas vända lihv, bloki puurimine remontmõõtu, plokikaane täielik remont (mitte ainult klappide soveldamist vaid klappide tööpinna ülelihv ning klapipesade ülelõikamine peale juhtpuksi vahetust jne) ja palju muud.
ma arvan, et ladaklubis on täieliku kapremondi tervele mootorile ainult mõni üksik kasutaja teinud...
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Mootori kallal
Mootori ja silla detailid värvitud ja järgmiseks mootori kokkupanek. Käigukast ja tagasild on saamas uued laagrid ning tuleva nädal peaks lõplikult koos olema. Tundub, et kõige töömahukam osa (keretööd) jääb hilisemaks, hetkel käsil mädanenud keredetailidele asenduste kogumine, et siis kõik korraga ära teha. Istmed Pärnust Tallinnasse veetud ning peatselt nahatamisse. Kaalun kahe koha vahel: sadulsepad.ee ja superhead.ee.
- Manused
-
- IMG_4641.JPG (809.02 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4640.JPG (387.33 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4638.JPG (681.61 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4636.JPG (408.77 KiB) Vaadatud 5164 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 23:14, muudetud 3 korda kokku.
-
ssm.vanapagan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 21 Sept 2014 09:15
- Asukoht: Elva
- Autod: 2103
MagneticMRO kirjutas:100km/h oleks kindlasti parem 2106 reduktor (3.9), siis vist pole mootori võimu poolest mõtet vahetada - võite julgelt parandada mind, kui kellelgi on häid kogemusi. Kiirendus ei oleks mulle primaarne.
Kindlasti pane 2106 reduktor ja viiene kast ka.
Mul viiene kast, 3,9 reduktor ja 195/65/15 rehviga 100-ga sõites väheke üle 2500 pöörde aga enne oli 4,3 reduktori, neljase kasti ja mingi tavalise madala rehviga 100Km/h juba 4000 pööret.
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Mootoridetailide pingutusmomendid
Foorumis on viiteid pingutusmomentide kohta, kuid paljud lingid enam ei tööta. Oskab keegi aidata ja suunata kust võiks leida mootoridetailide pingutusmomente. Hakkan kokku laduma ja see info kuluks marjaks ära.
Ette tänades!
Ette tänades!
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Mootor sai kokku
Seest ja väljast uus.
Kaubandusliku välimuse lisamisele sai üsna palju aega kulutatud:
Kaubandusliku välimuse lisamisele sai üsna palju aega kulutatud:
- Manused
-
- Väntvõll.jpg (912.99 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4796.JPG (565.27 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4742.JPG (479.87 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4740.JPG (454.6 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4738.JPG (502.65 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4735.JPG (347.42 KiB) Vaadatud 5164 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 22:53, muudetud 1 kord kokku.
-
kkristjan_l
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 24
- Liitunud: 15 Jaan 2012 23:09
- Autod: vaz 2103
Sadulsepad.ee kohta oskan vaid head kosta, nüüd juba kolme auto istmed seal tehtud ja lisaks viisakale välimusele ka kestavad.MagneticMRO kirjutas:Istmed Pärnust Tallinnasse veetud ning peatselt nahatamisse. Kaalun kahe koha vahel: sadulsepad.ee ja superhead.ee.
Soovin jõudu ja vaatan eestlasele omaselt pisukese kadedusega - endal ootab ka üks 03 renoveerimist. Vähemalt kaks doonorautot on muretsetud, kui miskit vaja, võid vabalt u2u saata.
Kristjan
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Rattad
On millel veereda:
- Manused
-
- IMG_4923.JPG (567.38 KiB) Vaadatud 5164 korda
-
- IMG_4922.JPG (416.64 KiB) Vaadatud 5164 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 23:10, muudetud 1 kord kokku.
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Valisin värvi asemel need: https://www.youtube.com/watch?v=jSIKixEAbowMargusR kirjutas:Huvitav,mis värv see küll on mis white wallidel kestab?:)
Aga seda värvi julgeks soovitada: http://www.mrwhitewalls.com/ Netiavarustes kiidetakse, aga ise pole proovinud. Need mis mina panin on leidnud kaa palju kriitikat, aga eks näis. Siin leida siis kriitikat: http://forums.pre67vw.com/yaf_postst187 ... blems.aspx
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Komponendid valmis ja ootavad paigaldamist
Mõne nädala pärast kere käes ja läheb kokku ladumiseks:
- Manused
-
- IMG_4644.JPG (536.3 KiB) Vaadatud 5163 korda
-
- IMG_5248.JPG (384.24 KiB) Vaadatud 5163 korda
-
- IMG_5245.JPG (428.74 KiB) Vaadatud 5163 korda
-
- IMG_4912.JPG (322.33 KiB) Vaadatud 5163 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 23:14, muudetud 1 kord kokku.
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
Keretööd
Polegi kerest vahepeal pilte pannud. Igatahes tänud Holdenile, kes keretööd tegi. Enda originaalkere oli väga halvas seisus ja tegime kõik ümber teisele kerele (selleks ka roheline kere grillil). Kolmandast pildist alates on enda esialgsest kerest (esimesed kaks asenduskerest):
- Manused
-
- IMAG0932.jpg (343.95 KiB) Vaadatud 5162 korda
-
- IMAG0909.jpg (446.05 KiB) Vaadatud 5162 korda
-
- IMG_4390.JPG (530.45 KiB) Vaadatud 5162 korda
-
- IMG_4380.JPG (835.21 KiB) Vaadatud 5162 korda
-
- IMG_4404.JPG (715.42 KiB) Vaadatud 5162 korda
-
- IMG_4399.JPG (377.92 KiB) Vaadatud 5162 korda
Viimati muutis MagneticMRO, 18 Juun 2023 23:21, muudetud 2 korda kokku.
-
kkristjan_l
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 24
- Liitunud: 15 Jaan 2012 23:09
- Autod: vaz 2103
- MagneticMRO
- Aasta Projekt
- Postitusi: 58
- Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2103
-
kkristjan_l
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 24
- Liitunud: 15 Jaan 2012 23:09
- Autod: vaz 2103