Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kuna paistab ,et kevad hakkab end varsti ilmutama siis peab ka sigulliga tegelema hakkama. Kui kellegil pakkuda kunde poolset peeglit siis oleks huvitatud.
Uus aku ka vaja soetada,kui arvesse võtta ,et woofer ka tuleb siis 62ah piisav?
Kärgvelgi plaanis ka veits värskendada,ootan arvamusi ,et mis värvi teha.Ise mõtlesin valgeks ja kapslid mustaks..
Ära unusta et generaator on ainult 42a, see ei jõua suurt akut kunagi täis laadida. Mina üle 62ah ei paneks, kui just pidevalt kodus järellaadimist ei taha teha.
Tna hommikul käisin ostlemas pisut.Külge monteerimist ootavad uued küünlad,jagaja kaan ,rootor,bensupaagi andur,uued kaitsmed,bensu voolikud,filter,poolassi laagrid koos simmeritega ja veel pudipadi.
Niisiis,pole ammu seda teemat uuendanud ,kuid üht-teist on korda ka saadetud.Täpsemalt sai lõpuks ette võetud tehniline pool:taastasin pidurisadulad,täis ring uued klotsid,tagumised poolassi laagrid uued,tagumised pidurisilindrid ja torud ,samuti ette läksid ka uued rattalaagrid ja pidurikettad ,ning viimaks sai ka üks rooliots välja vahetatud.Ahjaa,ühte tungi plekki sai ka lapitud pisut,nüüd siis põhi tipp topp;)
Praegu jäänud veel pidurid õhutada,töökojas öeldi ,et peasilinder justkui imeks nagu vedelikku tagasi,seega vahetasin mansetid ära ,aga ise proovides me õhku küll piduritest kätte ei saanud,praegu viisin töökotta niiet eks näis kuidas neil õnnestub.
tuli pikk jutt küll ,aga mingiaeg proovin pisut pildimaterjali ka panna siia:)
Pidurid nyyd lõpuks õhutatud,vanast peasilindrist ei saanudki asja aga õnneks uus oli vaid 16 euri .Masin peaks olema nyyd üv kõlbulik.
Juurde tõin veel ka odavalt ühe niva roima tööloomaks ,mille tegemistest siin teemas veel juttu teen.
Sigulliga polegi jõudnud tegeleda,tahtsin üv le minna aga täpselt siis otsustasid lõdvikud lekkima hakata,kuna veepumbas ka loks sees siis teen kõik ühe korraga ära.
Nivaga on aga paju toimund,kuna kere ikka väga mäda siis vahepeal sai roppu vaeva nähtud ,et tähtsamad asjad kindlalt põhjaküljes kinni oleks.Mõlemad esimesed põrandad vahetasin välja garaasi põrandalt leitud 3mm metallplaatidega,nende külge said kkasti ja vkasti kinnitused,tagasilla varraste kinnitused samuti täitsa uued tehtud ja nüüd püsivad kenasti kinni.Kuna masin jääb maale traktoriks siis oluline oli kärukonksu olemasolu,seega keerasime masina külili ,et vähe mugavam tegutseda oleks.Originaal sumpa pütt sammuti täitsa läbi,uut ma ostma ei hakka ,seega aretan alla ühe siksist alles jäänud lõpupüti.
Sigulli jahutussüsteem nüüd korras,lappasin kõik kokku koos uue veepumbaga ja panin ka uue termostaadi mis vedeles,see aga ei toimind seega lammutasin jälle kõik laiali ja raiskasin hulga tosooli aga nüüd lõpuks kõik toimib.
Kas keegi teab kui palju enne saab üv ele minna,sest mul muidu üv oktoober ,aga aastaid pole üv d peal olnud ja oleks tarvis teada millal saaks üv le minna,ilma et peaks oktoobris uuesti minema.
Nivat ka veits nokitsetud,puid veetud ja metsas mütatud:D
Hulkur kirjutas:Niifikul vesi mootorisse ei läinud?
kuule pisut vist luristas seda sisse küll jah vist:lol, järsku läks sügavaks ja kuna pidurid ei funka siis vajus kerge hooga ja ju siis midagi sinna läks kuna ära ta koolas.Lõbus oli küll autos olla kui järsku vesi üle pedaalide ja ühtegi puud ka polnud ,mille külge käsivintsi kinnitada.:DPeale pildipausi pumpasin kütet peale veits ja läks käima küll ,ning tagurpidi tuli välja kenasti
Nüüd varsti peakski mingi snorkli moodi asja ehitama ,et saaks õhuvõtu natukengi ülespoole,kasvõi salongi õhuvõtu juurde kuhugi .Kui see tehtud siis võib proovida sellest tiigikesest läbi sõitmist juba:lol
vahepeal midagi erilist toimunud pole,nivaga aeg-ajalt metsas müttamas käidud ja nüüd õnnestus oma enda sügavaks kaevatud rööbastesse kinnigi jääda.
välja sain tänu väiksele käsi vintsile aga sellega suht ebamugav tegutseda kuna tõmbamismaa väga lühike.Kunagi ehk peab ka el. vintsi poole vaatama hakkama.
Vahepeal sai sigull omale üv,järgmine siis oktoober 2017.
Üv mehed millegi üle ei nurisenud. Kärgveljed lähevad lähimal ajal pulbrisse, värviks tuleb valge. 195/50/15 rehvide ring ka olemas.
Viin kirjutas:Kõige ägedamad näevad need kärgveljed välja poleeritud pealispinnaga .
Võimalik, aga seda teostada suht keeruline ja kulukas.Oleks nii jätnud, nagu need ennem olid, aga värv suht koorus ja läige oli ka ammu kadunud.Muud värvi väga ei sobita ka valge autoga, must ka, aga kaotab kontuurid ära.
sellised tulid veljed siis
mingi ettekujutus ka auto all olles aga mingiaeg peaks korralikud pildid tegema:)
Üks probleemo ka ,nimelt jäi esiratta polte kinni väänates üks venima ,aga eks näib mis sellest saab,ideepoolest peaks 3 tugevalt kinni ja üks kehvemini kinni polt ka hoidma,loodetavasti vähemalt:rolleyes
Niisiis,vahepeal nostalgiapäevadel käidud,päris rongkäigule ei jõudnud aga masinat võis näha küll linnavahel, tunnusmärgiks päris asjalik tümakas:P.
Siiamaani masin end täitsa kenasti üleval pidanud aga kuna talv tulekul ja tahaks vahest ka natuke talverõõme nautida,võiks erksust ja minekut veel natuke rohkem olla.Oskab keegi äkki soovitada midagi lihtsamat,nt kas kontaktivaba süütest on jõudluse kasvu oodata?