Kepsud ning väntvõll
Kepsud ning väntvõll
Kepsud ning väntvõll
Tervist !
Asis siis selline, et hetkel käib mootorite lammutamine ning komplekteerimine . Ning selle käigus avastatud , et kaks väntvõlli pees omadega, vaja lihvimisse viia ( 1.5-e ning 1.6-e väntvõllid ) . Aga hetkel veel 1.3 mootor seisab komplektsena . Ning siis ma kuulsin selliseid jutte, et 1.5 plokile võib panna 1.3-e vända, kuid siis lähev vaja lühemaid kepse . Ning siit ka küsimus, et kui ma paneks 1.5-le 1.3-se vända , siis mis kepse kannataks kasutada ? ( Vähe keeruline jutt, aga ehk keegi saab aru )
Asis siis selline, et hetkel käib mootorite lammutamine ning komplekteerimine . Ning selle käigus avastatud , et kaks väntvõlli pees omadega, vaja lihvimisse viia ( 1.5-e ning 1.6-e väntvõllid ) . Aga hetkel veel 1.3 mootor seisab komplektsena . Ning siis ma kuulsin selliseid jutte, et 1.5 plokile võib panna 1.3-e vända, kuid siis lähev vaja lühemaid kepse . Ning siit ka küsimus, et kui ma paneks 1.5-le 1.3-se vända , siis mis kepse kannataks kasutada ? ( Vähe keeruline jutt, aga ehk keegi saab aru )
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kepsu alumise silma soovitan ka üle mõõta - et ikka ilusti ringi kujuline on.
paljukäinud mootoritel on silmad vahel nii lopergused, et nutt tuleb peale
mõõtmiseks saaled eest ära, pinnad ilusti puhtaks/õlivabaks ja siis õige jõuga kokku keerata (50-52Nm)
üle kolme sajandiku on juba prügi..
paljukäinud mootoritel on silmad vahel nii lopergused, et nutt tuleb peale

mõõtmiseks saaled eest ära, pinnad ilusti puhtaks/õlivabaks ja siis õige jõuga kokku keerata (50-52Nm)
üle kolme sajandiku on juba prügi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."