Tühi koht kiirendamisel.

Tühi koht kiirendamisel.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Tühi koht kiirendamisel.

Postitus Postitas nems2105 »

Paluks abi.Panin oma 2105(kirjade järgi 1500 mootor) peale Niva nukkvõlli.Märgid ilusti märgis ja klapid tehtud kellaga.Kõik peaks olema viimasepeal aga peale vahetust kiirendades meeletu tühi koht sees.Kas peaksin nuki süütenurka muutma v kust viga otsida.2105 kahjuks reguleeritavat nukaratast ei ole et seda saaks lihtsalt siia sinna katsetada.
:puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kindel et nukk sai ikka õigesti peale?
mis karpa?
milline süüde?
kuidas panid süütenurga?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Karpat ei vahetanud. Ainuke kiri mis sealt veel loetav on miski 05 .Muidu peal originaal karpa millel puudub igasugune elektroonika.Elektroonsüüde,peale selle paigaldamist sain auto üli ühtlaselt tööle.Klapid tegin kellaga ja kasutasin tabelit mis andis täpsed kraadid ja millist klappi sell ajal reguleerida.Märgid said täpselt märki.Alumine märk pikal märgil ja ülemine täpselt.:(Tabelis tundus muidugi imelik et samal silindril ei reguleerita ühel ajal mõlemat klappi.Aga tundus usaldusväärne allikas(Lada foorumi lehelt)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Mootor oli 20 kraadi kui reguleerisid?
Kui autol on vanad ja väsinud klapivedrud on päris lihtne kellaga korralikult puusse panna, kui nookurit abinõuga tõstes veidi juba klappi irvakile tõstad..

Reguleerimine toimubki kindlas järjekorras mitte silinder haaval..
Kui me eeldame nüüd, et klapid said õigesti reguleeritud siis on süüde hiline või ujukitase madal...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Klapivedrud on arvatavasti tõesti vanad,sest auto aastast 83.Ühe klapi tegemine oli kusjuures väga kummaline,sest tundus et suudan klapi võtmega lahti suruda(kas on võimalik et klapivedru on nii pehme)
Mootor oli u +5,sest sell ajal oli õues selline temperatuur.Kui ma õigesti aru sain siis reguleerimise järjekorras viga pole.
Tänud nõuannete eest.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jumala vabalt surub klapi lahti, kui vedrud väsinud..
sellepärast tasub reguleering kellaga, vähemalt paaril klapil 0,12 kaliibriga üle mõõta, sest kui panid kella järgi 0,52 siis ei kipu 0,15 vahele mahtuma hästi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Tundub et tuleb hakata klapivedrusi vahetama(mõistlik oleks vist klapisääre tihendid ka kohe vahetada.Mis firma asju tasub osta.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vw golf 1,6 1986a 8mm säärele kui küsid saad õiged asjad, ladale pakutakse mingit puhast paska tavaliselt.

Olen kasutanud nii victor reinz (rohelised) kui corteco (pruunid) kui payen (mustad) omasid - igavesti ei kesta ükski.. rohelised VR omad kippusid juhtpuksi pealt maha ronima - viskasin komplekti prügikasti ja panin teised...
katsu vahetades siis juhtpuksi kraesid mitte ära lõhkuda - vanad tihendid on vahel nagu kinni keevitatud juhtpuksi külge..
kui juhtpuksi tihendiserva ära lõhud, siis sisselaske puhul ei ole mingit hästi töötavat kiiret parandusmeetodit olemas mis kestaks peale juhtpuksi vahetuse :(

kui viga tekkis sul vahetult peale nukkvõlli vahetust siis ainult vedrude vahetus ei aita..
Tee klapivahed üle kaliibri+kellaga ning vaata süüde üle..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Tänud Olaaf nõuannete eest.Eks ma katsun siis esimesel võimalusel klapid uuesti üle vaadata.Jägaja süüte paikapanekul olen siiani kõrva usaldanud(muusikalist kuulmist pole).Kuidas seda bensu õiget tasapinda kindlaks teha.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sellest on juttu olnud küll, kõige lihtsam on auto tasasel pinnal korraks käima, siis kütusevoolik karpa küljest lahti ja kaas maha.
ozoon/weber on ok, kui tase poole kaldpinna kandis..

kui karpa kaas juba maas, veendu, et kiirenduspump kenasti sirge joaga pihustab mitte ei tatista ainult..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Postitus Postitas nems2105 »

Olen seda tühja kohta ära kaotada üritanud igasugu eelpool mainitud vigu otsides.Kahjuks tulutult.Kas on võimalik et bensu düüs liiga väike uue nuka jaoks ja seetõtu jääb segu lahjaks ja mootor ei astu nagu vaja.Kui suured düüsed minu auto mootorile võiksid ültse sobida.(Õkonoomsust taga ei aja,pigem võimsust ja kiirust):puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

120 kütus 170 õhk 1 kamber
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta