K: Mootoril pole jõudu.
K: Mootoril pole jõudu.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
K: Mootoril pole jõudu.
Küsimus selline.
1 ja 2 käiguga rebib aga 3 käik ei jõua enam jääpealgi rattast ringi tõmmata.
Tegu siis 1,6 niva vanatüübi mootoriga.
Olgu öeldud et ennem oli 1,5 mootor ja auto liikus tunduvalt nobedamini ja jõulisemalt.
Olen ka mõelnud et võiks natuke mootorit modifitseerida, kuid ei oska isegi ette kujutada mis võiks eelarve olla ?
Tänud vastuste eest.
1 ja 2 käiguga rebib aga 3 käik ei jõua enam jääpealgi rattast ringi tõmmata.
Tegu siis 1,6 niva vanatüübi mootoriga.
Olgu öeldud et ennem oli 1,5 mootor ja auto liikus tunduvalt nobedamini ja jõulisemalt.
Olen ka mõelnud et võiks natuke mootorit modifitseerida, kuid ei oska isegi ette kujutada mis võiks eelarve olla ?
Tänud vastuste eest.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Karburaator on sama mis oli vanal mootoril.
süüdet kruvisin siia/sinna aga läks ainult hullemaks.
Nukvõll sai pandud ilusti märki peale ketti ja taldade vahetust.
Ise kahtlustan, et märk on tehases nii mööda pandud et 1 hammas vale.
juba mõtlen reguleeritava nukkaratta peale aga sellega on järgmine jama, nimelt ma ei oska seda paika panna (pole kellasid jne).
Äkki mingi õpetus kuskil?
süüdet kruvisin siia/sinna aga läks ainult hullemaks.
Nukvõll sai pandud ilusti märki peale ketti ja taldade vahetust.
Ise kahtlustan, et märk on tehases nii mööda pandud et 1 hammas vale.
juba mõtlen reguleeritava nukkaratta peale aga sellega on järgmine jama, nimelt ma ei oska seda paika panna (pole kellasid jne).
Äkki mingi õpetus kuskil?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
palju kuskilt maha võetud on?
mis nukkvõll peal on?
kuidas on eelsüüte nurk paigas?
kas karburaatoril avanevad mõlemad lõõrid lõpuni ikka?
nukkvõlli seadmisest annab aimu järgnev video:
http://www.youtube.com/watch?v=gdcQ8Tu2z4g
mis nukkvõll peal on?
kuidas on eelsüüte nurk paigas?
kas karburaatoril avanevad mõlemad lõõrid lõpuni ikka?
nukkvõlli seadmisest annab aimu järgnev video:
http://www.youtube.com/watch?v=gdcQ8Tu2z4g
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Hetkel sellel mootoril pole midagi maha võetud. (eelnev mootor oli ka lihvimatta)
Originaal nukk ja 5-7 kraadi on eelsüüde.
Karburaator on täiesti töökorras ja avanevad mõlemad lõõrid lõppuni.
Nüüd siis plaanis varsti mootor maha ja juppideks.
Plaanis oli see talv selle mootoriga sõita jäärada aga lund nagunii pole ja mootor võiks vähe äkilisem olla, kuna kiiretel radadel oli 1,7 mootoritel kõva eelis.
Rääkige parem mis võiks mootoriga teha?
Hirmsaid hobujõude taga ei aja aga võimu võiks olla nii umbes 51 kw asemel näiteks 70-80 kw. või palju sihuke normaalne oleks jääraja pillile mille all ei ole piike.
plaanis siis vähe teravam nukk koos reg. nukka rattaga, kuid milline ?
mida peaks laskma teha kaanega ? ja mis võiks maksma minna kaane tegemine ?
Siis vahetada blokis rõngad saaled ja võibolla nats maha lihvida, kuid kui palju?
Kindlasti tuleb elektron süüde ja plaanis ka 2 liitrise fordi Weber.
Ootan huviga teiepoolset tagasisidet ja tarkuse sõnu.
Tänud.
Originaal nukk ja 5-7 kraadi on eelsüüde.
Karburaator on täiesti töökorras ja avanevad mõlemad lõõrid lõppuni.
Nüüd siis plaanis varsti mootor maha ja juppideks.
Plaanis oli see talv selle mootoriga sõita jäärada aga lund nagunii pole ja mootor võiks vähe äkilisem olla, kuna kiiretel radadel oli 1,7 mootoritel kõva eelis.

Rääkige parem mis võiks mootoriga teha?
Hirmsaid hobujõude taga ei aja aga võimu võiks olla nii umbes 51 kw asemel näiteks 70-80 kw. või palju sihuke normaalne oleks jääraja pillile mille all ei ole piike.
plaanis siis vähe teravam nukk koos reg. nukka rattaga, kuid milline ?
mida peaks laskma teha kaanega ? ja mis võiks maksma minna kaane tegemine ?
Siis vahetada blokis rõngad saaled ja võibolla nats maha lihvida, kuid kui palju?
Kindlasti tuleb elektron süüde ja plaanis ka 2 liitrise fordi Weber.
Ootan huviga teiepoolset tagasisidet ja tarkuse sõnu.
Tänud.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mootorite tegemisest on foorumis juttu olnud küll..
blokist -2,1mm, kaanest 0,5mm, 280* nukkvõll (tõus vähemalt 10,5)
plokikaane kanalid ja klapid peab üle käima, siis ehk tuleb ära reaalselt 7xkw
fordi karburaatori jätaks esialgu kõrvale - 21073 või 21041 solex (24x24 /24x26) on täiesti piisav lada mootorile..
blokist -2,1mm, kaanest 0,5mm, 280* nukkvõll (tõus vähemalt 10,5)
plokikaane kanalid ja klapid peab üle käima, siis ehk tuleb ära reaalselt 7xkw
fordi karburaatori jätaks esialgu kõrvale - 21073 või 21041 solex (24x24 /24x26) on täiesti piisav lada mootorile..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Konsulteerisin oma koleegidega Tln tehnika ülikoolist ja lasin teha väikesed arvutused ja nemad soovitasid panna 5 kg. kaaluva hooratta kiiretele radadele ja originaali aeglastele radadele..
Omaette teema pidi olema kuidas keegi gaasipedaaliga mängida oskab
Varsti tulemas vennal uus projekt
Täna kohtus vend kunagise töökaaslasega hr. Brunsaga ja sai joonised kuidas ehitada 160+ hp.
Vend ei hakka see aasta enam rahvarallile pressima oma projektiga aga soovitasin tal teha siia teema, kuidas asi arenema hakkab !
Minu jaoks saab olema huvitav
Omaette teema pidi olema kuidas keegi gaasipedaaliga mängida oskab

Varsti tulemas vennal uus projekt

Täna kohtus vend kunagise töökaaslasega hr. Brunsaga ja sai joonised kuidas ehitada 160+ hp.
Vend ei hakka see aasta enam rahvarallile pressima oma projektiga aga soovitasin tal teha siia teema, kuidas asi arenema hakkab !
Minu jaoks saab olema huvitav

Ei ole nii rikas, et osta odavat ....