Karpaga õudne jama!!!

Karpaga õudne jama!!!

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

No Germo pani ju oma 05'le Golfi täispritsungi peale, niiet see ei tohiks eriline probleem olla. Praegu on see 05 dasfi auto :)
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

OK, minu pärast võib selle nutuse teema kinni panna!!! Ostsin enda sixkillerile uue karpa peale- VOT NII SIIBER SAI!!!!!:mad::mad::mad:!!!! Igal juhul aitähh kaastunde ja nõuannete eest!!! Tüdruk tuli tagasi ja sõpradega saab jälle õlut juua!! Ah jaa, oopeli ostmis plaan jääb kah nüüd ära!!!:D
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Esialgne postitaja Rocky
Ah jaa, oopeli ostmis plaan jääb kah nüüd ära!!!:D
mul on iga kord selline plaan, kui autoga mingi jama:D aga siiani siks alles:cool: tore, et asi nüüd korras ja naine ka tagasi :)
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

krt mul endiselt mingi jama.külmast peast käivitades läheb laksust käima ja töötab ilusti.jätad seisma ja lähed mingi 15 mintsa pärast käivitama, läheb ainult 3-e pütiga tööle, kui sedagi.võtsin küünlad maha ja salongi poolt teine küünal oli õline vms. sodiga koos ja küünla august tuli suitsu?
kas tõesti on asi karpas või on klapikambrikaane all midagi lahti?
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Tunduvat olema samad sümptomid mis mul olid. Et nagu kolvirõngad läbi. Niisiis hakkasingi suure hurraaga rõngaid vahetama, aga selgus hoopis et plokikaan on kõver ja kaanes olid imelikud vaod kah sees. Aga no rõngad vahetsin ikkagi ära. Kaane lasin kah ikka sirgeks lihvida. Üks nyyd näis mis häält ta mul teeb :).
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mig oled ilmselt jõudnud kurva tõeni, et mootorit vaja remontima hakata. Karba jagab kõikidele küünaldele segu võrdselt. Üks küünal ei saa karba pärast hukka minna.Lootuse mõttes võid igaks juhuks kontrollida, et kuskilt kollektor lisaõhku ei saa( tihend, pragu, mingi vaakumvoolik ära kukkunud) aga see ei tohiks küünalt ÕLISEKS teha. Seal ikke hullemad asjad mängus.:(
C
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

oda aga ma nagu ei saa aru, et kui remont kolvid paned, kas siis mootorit ei pea puurima?ja kas piisab ainult rõngaste või kolbide vahetusest või tuleb saaled ja vänt ka ette võtta?
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

No saalede olukorda näed sa alles siis kui sa nad lahti võtad, ise nt. saalesid ei vahetanud kuna need olid täitsa heas korras. Ja kolbe mina ei vahetanud, ainult rõngad.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui juba teoks läheb siis tuleks ikka kõik ära teha. Lada jupid maksavad ju vähem kui tööraha. Kui lähevad remontmõõdus kolvid sisse siis kindlasti vaja puurida. Puurimise vajaduse määrab ära ellipsi suurus silindris. Kui see normi piires siis ainult rõngaste vahetus. Saaled igal juhul vahetada. Kas remontmõõtu vaja lihvida määrab ära mõõtmine. Kõik tihendid ja simmerid kindlasti uued panna. Klapid kindlasti sooveldada vajadusel freesida. Kui KÕIK asjad üle kontrollitud--tehtud siis ikka tükk aega rahu sõita.:cool: Muidu võta jälle natukese aja pärast lahti:(
C
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

Esialgne postitaja miq
oda aga ma nagu ei saa aru, et kui remont kolvid paned, kas siis mootorit ei pea puurima?ja kas piisab ainult rõngaste või kolbide vahetusest või tuleb saaled ja vänt ka ette võtta?
kui sa paned rem kolvid siis sa pead igal juhul silindrid üle laskma puurida, muidu läheb see asi väga hulluks kui sa neid sinna tagasi aretama hakkad. ja ma ei usu et sul nüüd kõik silindrid võrdselt sajandik täpsusega kulunud on
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

et siis nüüd vist midagi kotti lasin mootoris.sõitsin ja hakkasin autot ümber pöörama ja vaikus.andsin starterit ja nagu korra lubas aga see oli ka kõik.
küünlad olid kuivad ja bensu ka oli.
aga mootor tuleb vist igaljuhul lahti võtta.
:sein:flaming:kuri:regan
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Mul sõbral juhtus sama asi pööramise pealt, ainuke asi et sel ajal oli tal 7500 pööret selle vasakpoolse kella peal!!
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Ah jaa, selline asi kah veel. Ostsin selle uue karpa tähis 1107010-20 Kas keegi teab selle variandi düüside mõõtmeid? raamatus kirjeldatakse vaid 1107010-40 karpat! Kuna see vaakumi asjandus teist siibrit lahti hakkab tegema-mul 2000-3000pöördeni tühi auk!! Samas puudub ka vaakumiga jagaja nagu karpa nõuab-Äkki asi selles või annab midagi regullida???
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

karpa nüüd vaevalt jagajat nõuab :lol

ja vahet pole millise siksi karpa paned.. düüsid võid esialgu valida mingid keskmised.. ei juhtu midagi kui paned selle ..................40 karpa düüsid - peeaasi, et paned düüsid vastavalt mootori töömahule.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

2 miq: usun, et sul viga süütesüsteemis, kuna ise olen sõitnud siksiga 2 sil-ga milles ühes oli 8at ja teises7.. käima läks ikka.. eriti soojaga.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

et siis seepärast süütejama et enam ei käivitu või üldse et jebib niimoodi?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vaata jagaja väga kriitilise pilguga üle.. ja süütepool..

ka kolme sil peab hästi käivituma.
sümptomid olid ilming väga valest süütest
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
miq
Foorumi kasutaja
Postitusi: 122
Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
Asukoht: Läänemaa
Autod: 2106&2121

Postitus Postitas miq »

sry aga äkki seletad lollile, kuda süüde niimoodi äkitse valeks läheb?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui näiteks jagaja kontaktid tekitavad sädeme igal teisel korral, kui nad peaksid - endal selline asi juhtunud, sõitsin mäest alla ja nii, kui teise sisse penin oli kohe jõnks jõnks ja gaas põhjas oli 3000rpm

lõpuks aitas kontaktide ja kondeka vahetus.

peale selle vaata üle tsentrifugaalregulaatori vedrud, need kipuvad ka ära väsima vahel ja siis tõmbab süüte liiga varajaseks..

lisaks sellele veel rootori raadiomürafilter
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta