
Mainin ka ära, et tervet autot oleme teinud neljakesi ja kõigi meie jaoks oli see esimene kord teha ühe autoga nii palju tööd !
Esialgu tuli vahetada esimesed tiivad ja ühel tagumisel tiival väike lapp panna, ning ülejäänud oli ainult pahteldamise lugu . Õnneks sattusime väga heas korras isendi otsa kuna roostet oli ainult detailidel mis olid kunagi kannatada saanud kuigi mõlke leidus kuhjaga. 3 ust oleks võinud pm välja vahetada kuid said siiski taastatud.
Pole varem kohanud nii korraliku põhja ja karpidega siguli kere ja sisust rääkimata(sellises hinnaklassis). Tänu sellele võitsime tööga kõvasti. Mootor 2103 oma ja teostatud kapremont.
Jutt ja pildid võetud väga kokkuvõtlikult.












[img]http://www.upload.ee/image/3866911/ladna.jpg
Hetke seisuga on vaja vahetada veel esiklaas tellida uued numbrimärgid ja siis tuleb hakata veermikut korrastama ja siitkohalt küsimus, et mis vedrusi ja amorte oleks mõtet kasutada, et saaks mõistlikult jäiga ning madala ja tänavale kõlbulikku vedrustuse ja mis ei hakkaks kere läbi painutama. Võite pakkuda igasugu lahendusi kõik vastused teretulnud
