Tere taas. Taas põhjus siia foorumisse teema teha. Sain siis sõbralt tema vana auto milleks vaz 2106 aastaks 1990. Mootoriks talvel 1500 ja suveks on veel üks suur küsimärk

kuna tuttav sõitis eelmine hooaeg rahvarallit, siis sai tema mehaanikuks koguaeg kaasas longitud. Kuid jah ei sobi see amet kohe kuidagi. Hirmus isu tuli jälle peale ja sai ehitatud üks audi coupe millega sõitsin ühe sprindi ja ühe rahvaralli. Kuid seejärel sai tõdetud, selleks et midagi seal klassis saavutada, tuleb kas Type-r soetada või klassi vahetada. Saigi vaikselt plaani hautud, et äkki järgmisest hooajast sõidaks ladaga SU klassi. Mõte oli ja sai ka autosid otsitud, kuid no ei leidnud seda õiget. Siis aga sõber otsustas, et teevad omale uueks hooajaks uue auto ja vana kere jääb järgi. Kaks korda ei mõlnud ja ehitus võis alata. Kere sai kõigepealt lahti võetud ja hinnatud palju tööd on. Noh lada nagu lada ikka tahtis keevitust. Tänaseks on auto seal maal, et põhi on värvitud ja lähiajal lastakse ka värv selga. Vahepeal on hunnikuga juppe soetatud

nimekiri kilomeeter pikk

Alates titaanist velgedest ja lõpetades kõigide uute veermiku detailidega. Kogu veermik saab poly pukside peale. Lisaks el.süüde ja tagasilda lukk mille eest tänan Mägilast ja suureks abiks on olnud ka Olaaf nõu ja jõuga. Samuti on suureks toetajaks Rapla Bussipark ja minu praegune tööanja

Kuid toetajaid võib ju alati rohkem olla

Esimene start peaks olema 22.02 peetav Pandivere RR kas jõuab ei tea, kuid töö käib isuga selle nimel. Puudu on veel mõningad detailid. Kõige suurem probleem paistab olevat sisu leidmine. Uskumatu mida osad küsivad vaz sisu eest. Pärl oli 170.- eur Sorry selle raha eest saab juba terve auto

Seega kellel pakkuda uksepolstreid, istmeid, laepolstrit pange kohe u2u teele!!! Lisan ka mõned pildid toimuvast.
