2105 VFTS, Wheelman
2105 VFTS, Wheelman
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Kehva pilt küll, kuid tundub ilmselge räige nukiga rinka pill. Tore näha, et ka peale 8-at võim ei lange.
Kuid:
Alla 5500 ei toimu mitte midagi (lisaks 'tühi auk' enne seda).
Vääne kõigest 170Nm kanti ja kõverad kohtuvad alles 7000 peal.
Ilmselt Uzzac oleks sellisest huvitet;)
Kuigi tal oli esiveduse 16Vga väänet rohkem ja ka graafik ühtlasem.
Lisaks on see HU stend ehk et meil ei ole sellega midagi võrrelda.
Venemaa on täis 200hepaseid sikse, kuid ilmselgelt stendid teised, ja andmed ikkagi mootori omad (enamik stende arvutab koef. maha välja lastavates andmetes juba)
Kuid 180hp on reaalne ja ka sulaselge maksimum siksi kaanele.
Sealt ei 'puhu' midagi rohkemat kahjuks...
Kuid:
Alla 5500 ei toimu mitte midagi (lisaks 'tühi auk' enne seda).
Vääne kõigest 170Nm kanti ja kõverad kohtuvad alles 7000 peal.
Ilmselt Uzzac oleks sellisest huvitet;)
Kuigi tal oli esiveduse 16Vga väänet rohkem ja ka graafik ühtlasem.
Lisaks on see HU stend ehk et meil ei ole sellega midagi võrrelda.
Venemaa on täis 200hepaseid sikse, kuid ilmselgelt stendid teised, ja andmed ikkagi mootori omad (enamik stende arvutab koef. maha välja lastavates andmetes juba)
Kuid 180hp on reaalne ja ka sulaselge maksimum siksi kaanele.
Sealt ei 'puhu' midagi rohkemat kahjuks...
Festina lente!
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Nende meeste sulest selliseid mootoreid tuleb koguaeg. Ennem seda saadi hakkama 176hp ja 210nm, vaat et isegi parem tulemus.
Ma arvan, et enamus teavad kui hullud sõitjad ja ehitajad need hungarlased on. Eks seal sõidab mõni lada rohkem ka kui meil.
Ja need pole rinka jaoks ehitatud, ikka ralli, kuid nendel enamus ongi asfalt.
Ma arvan, et enamus teavad kui hullud sõitjad ja ehitajad need hungarlased on. Eks seal sõidab mõni lada rohkem ka kui meil.
Ja need pole rinka jaoks ehitatud, ikka ralli, kuid nendel enamus ongi asfalt.
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Toon võõra mehe autoteemasse veel rohkem offtopicut. Väände ja võimu graafikud lõikuvad alati ühel kindal pöördel, mis sõltub kasutatavatest mõõtühikutest. KW/nM graafik lõikub alati 9543 pöörde juurest. Vahet pole, on tegu rekka või bike mootoriga. Ülejäänud lõikumispunktid on puha graafiku töötlus ja silmamoondus.
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Siin tulebki see pritsungi eelis karpade ees välja. Lõpp jõud mõlemal üldjuhul sama, aga pritsungiga saab maalida graafiku ühtlaseks, mis siis võimaldab pööretel kiiremini kasvada.
Pildil ja teoorias kõik kena, aga tuleks nüüd natukenegi seda ilma, et saaks minna ja anda selle kõige täpsema mõõteriista hinnangu "läbi tagumiku"
Vahepeal käib töö roolilatti monteerimisega Tarvi garaazis.
Pildil ja teoorias kõik kena, aga tuleks nüüd natukenegi seda ilma, et saaks minna ja anda selle kõige täpsema mõõteriista hinnangu "läbi tagumiku"
Vahepeal käib töö roolilatti monteerimisega Tarvi garaazis.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Täitsa kena graafik ja numbrid on ratta omad või mootorist?
Kus pingis käisid? Minuteada pidi tartus juba rohkem kui 1 stend olema.
Pritsega saab jah alt kenasti käim asja ning ka deto oht peaks vähenema.
Sõitma see aasta vist ei saa enam jah, piikidega siis.
Haanja pidavat ka ära jääma, vähemalt kelts on läind ja enamik trassist on juba pehme.
Ilmselt tuleb asendus kuupäev augustis ja kruusal.
Endal tuleb ka ära käia, ei teagi kumba kohta eelistada, kuid võiks olla sama koht, siis hea võrrelda karpa vs pritse 1600.
Edu!
Kus pingis käisid? Minuteada pidi tartus juba rohkem kui 1 stend olema.
Pritsega saab jah alt kenasti käim asja ning ka deto oht peaks vähenema.
Sõitma see aasta vist ei saa enam jah, piikidega siis.
Haanja pidavat ka ära jääma, vähemalt kelts on läind ja enamik trassist on juba pehme.
Ilmselt tuleb asendus kuupäev augustis ja kruusal.
Endal tuleb ka ära käia, ei teagi kumba kohta eelistada, kuid võiks olla sama koht, siis hea võrrelda karpa vs pritse 1600.
Edu!
Festina lente!
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Numbrid on tulnud Kostiveres Vanaselja juures ja rattast. Peaks olema üks täpsemaid kuna rattad eemaldatakse ja stend kinnitub kohe rummu külge. Ning masinale sisestatakse käigukasti käigu ülekande suurus (üldjuhul otse käiguga tehakse tõmme) ja peaülekande suurus.
Hetke ilmaennustust vaatates, siis Võru toimumine oleks üpriski võimatu jah.
Kui vaja saan anda Vanaselja numbri ning saate midagi kokku leppida. Ise julgen soovitada küll. Ei tea kui koduselt ta ennast karpadega tunneb, aga pritsungi koha pealt küll 5+.
Hetke ilmaennustust vaatates, siis Võru toimumine oleks üpriski võimatu jah.
Kui vaja saan anda Vanaselja numbri ning saate midagi kokku leppida. Ise julgen soovitada küll. Ei tea kui koduselt ta ennast karpadega tunneb, aga pritsungi koha pealt küll 5+.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Sel juhul julgen soovitada EPA stendi. Keegi seal midagi kruvida ei oska, aga numbreid tunnevad ja kui endal keegi kaasas saab teha vajadusel muudatusi.
Vana mootoriga sain täpselt sama tulemuse nii EPA kui ka Vanaselja stendiga.
Samuti võib rääkida Särjega ta käib kõiki autosid häälestamas EPA stendis, et kui ta parasjagu mõne autoga tulemas saab ka sinu auto numbrid oma pilguga üle vaadata. Seda muidugi sümpoolse summa eest
Vana mootoriga sain täpselt sama tulemuse nii EPA kui ka Vanaselja stendiga.
Samuti võib rääkida Särjega ta käib kõiki autosid häälestamas EPA stendis, et kui ta parasjagu mõne autoga tulemas saab ka sinu auto numbrid oma pilguga üle vaadata. Seda muidugi sümpoolse summa eest