Mootori ketipinguti ei hoia ketti pinges, milles viga?
Mootori ketipinguti ei hoia ketti pinges, milles viga?
-
mmopimees12
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 07 Jaan 2013 19:56
Mootori ketipinguti ei hoia ketti pinges, milles viga?
Pingutan keti ära nii nagu peab. Umbes 3-5km pärast hakkab kett uuesti klõbisema. Kas tõesti kett on veninud? Kui jah, siis kas oleks võimalik see probleem kõrvaldada ilma, et paneks uue keti?(keevitaks pinguti pikemaks?)
Proovi pingutada nii ......
Võta sõber appi, ja mootor peab olema töösoe. Tagumine ratas tõsta tungiga maast lahti. Käigukastis neljas ( kui on siis viies) käik sisse. Ise siis kapot lahti ja ketti pinguti kork keerad täitsa maha. Raske on midagi seal näha, leia näpuga nõel mis oli korgi all keskel. Nüüd söber keerab rattast auto sõidu suunas ja sina hojad näpu selle nõela peal. MOOTOR ON KUUM, nii et kindad kätte. Sina pead tundma kuidas nõel liigub edasi-tagasi. Mõni kord nõel upub sügavamale mõni kord mitte, Hetk kui nõel on kõige sügavamas asendis hujad sõbrale et ta peataks ratta keeramist. Nüüd keerad kork tagasi ja rattas maa peale. Valmis!
Hea kui tungiga tõstad tagu.paremat ratast, siis näed palju sõber ratast keerab. Üks asi veel. Kui ketipinguti nõel näpu all vahest liigub vahest mitte (sõber keerab ratast aga sinu näpu all nõel peatub), see tähendab et kett on välja veninud.
Selles mures aitab kolm asja: Ketti vahetus(välja veninud), pinguti vahetus(uus on uus), võib proovida pingutit pikedada.
Pinguti pikendamine on lihtne. 10 võtmega keera kaks mutrit maha mis hojavad pingutit. Võta see välja. Nüüd võta õhupuhasti kaan maha, õhufilter eest ära, 8 võti ja keera kõik neli mutrit naha( mis hojavad õhupuhasti korpust karbussi küljes).Võta korpus karbussi pealt maha. Nüüd korpuses näed metallplaati mille all on kummist tihend. Tihendi sees on neli hültsi, urgitse uks valja. Selle hültsi sisemõõt on sama mis on kettipinguti nõela välismõõt(mitte välis nõel vaid sisene ots mis toetab vastu kettitalda). Toksi hülts nõlale peale. Nüüd kõik kokku tagasi, mootor veidi sojaks(mitte pikalt, sest kett võib olla liiga pinges või hoopis liiga lõtv) ja pingutama nagu mainisin eespool.
Võta sõber appi, ja mootor peab olema töösoe. Tagumine ratas tõsta tungiga maast lahti. Käigukastis neljas ( kui on siis viies) käik sisse. Ise siis kapot lahti ja ketti pinguti kork keerad täitsa maha. Raske on midagi seal näha, leia näpuga nõel mis oli korgi all keskel. Nüüd söber keerab rattast auto sõidu suunas ja sina hojad näpu selle nõela peal. MOOTOR ON KUUM, nii et kindad kätte. Sina pead tundma kuidas nõel liigub edasi-tagasi. Mõni kord nõel upub sügavamale mõni kord mitte, Hetk kui nõel on kõige sügavamas asendis hujad sõbrale et ta peataks ratta keeramist. Nüüd keerad kork tagasi ja rattas maa peale. Valmis!
Hea kui tungiga tõstad tagu.paremat ratast, siis näed palju sõber ratast keerab. Üks asi veel. Kui ketipinguti nõel näpu all vahest liigub vahest mitte (sõber keerab ratast aga sinu näpu all nõel peatub), see tähendab et kett on välja veninud.
Selles mures aitab kolm asja: Ketti vahetus(välja veninud), pinguti vahetus(uus on uus), võib proovida pingutit pikedada.
Pinguti pikendamine on lihtne. 10 võtmega keera kaks mutrit maha mis hojavad pingutit. Võta see välja. Nüüd võta õhupuhasti kaan maha, õhufilter eest ära, 8 võti ja keera kõik neli mutrit naha( mis hojavad õhupuhasti korpust karbussi küljes).Võta korpus karbussi pealt maha. Nüüd korpuses näed metallplaati mille all on kummist tihend. Tihendi sees on neli hültsi, urgitse uks valja. Selle hültsi sisemõõt on sama mis on kettipinguti nõela välismõõt(mitte välis nõel vaid sisene ots mis toetab vastu kettitalda). Toksi hülts nõlale peale. Nüüd kõik kokku tagasi, mootor veidi sojaks(mitte pikalt, sest kett võib olla liiga pinges või hoopis liiga lõtv) ja pingutama nagu mainisin eespool.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
-
mmopimees12
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 07 Jaan 2013 19:56
Ostsin uue pinguti(pikem kui vana), panin peale, pingutasin keti ära nii nagu raamatus öeldud(ROJEVi meetodit kasutada ei saanud kuna polnud tungrauda). Alguses tundus kõik olevat OK, aga siiski, kui gaasi lahti lased, hakkab kett klõbisema. Ma proovin üks päev ROJEVi öeldud meetodit, loodan, et siis asi toimib. Kuid ühele probleemile sooviks kah vastust- käiguga pidurdades käib tagumise ratta(tagant vaadates vasak) juures suur kolks. Mis võib läbi olla?
-
mmopimees12
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 07 Jaan 2013 19:56