selgust nukkvõlli ja kolbidesse.
selgust nukkvõlli ja kolbidesse.
selgust nukkvõlli ja kolbidesse.
kes teab, kas niva 1700 nukk on moditud, seega sobiks natukese parema tulemuse saamiseks teistesse mootoritesse. ja veel.. kas 08 1500 viimased kolvid lähevad tavalisse , tagasillamoortorisse???? sõrmed, just, kas need sobivad. tahaks ehitada midagi lihtsat, aga töökindlat. aah, seoses nukiga veel. kas peab lisama reguleeritava ketiratta, või annab uus niva nukk niisama ka tulemuse???????
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Niva nukk pidavat sobima ka teistele klassikalistele ladadele.Nii 08 kui ka Niva 21213 kolbe kasutatakse 06 mootorite tegemisel 1,7-ks.Plokil pidi nii palju varu olema.Pakun 06 plokki puuritud 82 mõõtu koos kolbidega hind 2500kr= plokk 1000kr+puurimine 900kr+kovid 600kr.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kõikidel 79 kolbidel on süvendid 011(06) omadel keskel ja 05 omadel klapisüvendid.
Süvendite ruumala on võrdne,seega võib neid kolbe panna ka teistesse mootoritessse.05 mootoril on klapisüvenditega kolb rihma purunemisega
seotud ekstsesside vältimiseks.
Süvendite ruumala on võrdne,seega võib neid kolbe panna ka teistesse mootoritessse.05 mootoril on klapisüvenditega kolb rihma purunemisega
seotud ekstsesside vältimiseks.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
1,6 tegemine 1,7 on väga riskantne värk hülsi sein jääb nii õhuke et pole kindel kas jääb pidama või ei jää ja seda et mina maxin puurimise eest 400 ja kolbide eest kah 400 kusjuures nüüd leidsin et saab ka 300 eest originaal kolvid mahle kolvid mida rallikatel kasuttatakse nn puzka kolvid pletivad üle 300 tk ja kallim variant nn fiati omad üle 800 tk
ostsid siis sõida
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kolvid lähevad, sõrmed sobivad - arvestusega, et silindri sein jääb jube õhuke..Esialgne postitaja neljamees
kas 08 1500 viimased kolvid lähevad tavalisse , tagasillamoortorisse????
sõrmed, just, kas need sobivad.
ei pea aga parema tulemuse saamiseks võib lisada reg. keti ratta - kui kaant/plokki maha freesid siis reg keti ratas kohustuslik.aah, seoses nukiga veel. kas peab lisama reguleeritava ketiratta, või annab uus niva nukk niisama ka tulemuse???????
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Nii. Minul on 1,7 ja liigub väga tigedalt. Algul ka arvasin, et seinad jäävad õhukeseks kuid tänaseks on 500km sõidetud ja muret nagu silindri seinte osas kyll ei näe. Mure pigem selles et mootor ei saa vabalt välja hingata. Sumps tuleb tervenisti uus teha. Kuid mindki huvitaks erinevus originaal nuki ja niva nuki vahel.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
500 km on ikka väga vähe. Selle ajaga küll mingit adekvaatset vasust ei saa. Kas kellelgi on pikaajalisemaid kogemusi selles osas. No nii 25000km ulatuses vähemalt. Olen kunagi Tallinna ETKVLi autobaasis (seal puuriti kunagi silindreid ja lihviti väntasi) näinud ühte Lada mootorit millel olid silinrid nähtavalt kilutünni moodi. Paistis sellepärast hästi silmaga, et seda oli juba puuritud. Ülevalt ja alt oli kõvasti maha lastud jakeskelt oli ikka veel puutumata. Töömees ütles, et lasi viimasesse remontmõõtu ja ikka ei tulnud välja. Sellist mootorit omale küll ei taha 50000 km pärast. Muidu oleks plaanis küll.Esialgne postitaja Kert
kuid tänaseks on 500km sõidetud ja muret nagu silindri seinte osas kyll ei näe.
C