Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Pea pump bosch orig 044 (mitte makett) ning etteande pump tõesti mingi 115lph facet. Vahepaak, suur paak ja tagasivool kõik omavahel ühenduses ning ei tohiks tekkida juhust, et vahepaak tühi oleks, pigem korralikult küttest punnist ja üle ajama tagasi suurde paaki. See ei ole teooria, vaid järele proovitud!
Hetkel sisselaske süsteem põmst stock. Pleenium on teine (power cap) ja airfilter cone. Pihustid hetkel ka stock, parem oleks vbla vahetada facelifti moto siniste vastu mis pihustavad neljast punktist ning, siis tuleks latis rõhk 3bar. Hetkel beezide pihustitega 2.5bar. Kuid siiski motol nukad stock, klapid stock, sisselaske kogu süsteem stock + orig aju, vast ei näe suurt mõtet tõsta rõhku ja pihustitega jamada, eriti veel vabalt hingava mootori juures (non turbo). Hetkel plaan niimoodi seda engine jooksutada, aga kogun vaikselt sukasäärde ja mõttes mõlgub jenvey trottli pakett koos uue juht ajuga. See annaks kannika all ka tunda, võrdluseks pihusteid ja rõhku tõstes/vahetades stock ajuga. siis loomulikult ka kangemad nukad.
Kellel häid ideid, mida kuidas lihtsa vaevaga märgatavaid tulemusi mootorile lisada andke aga arutelule tuld!!!
Mõningased edasi viivad operatsioonid taas auto kallal tehtud. Piduri/siduri/kütuse voolikud torud põhimõtteliselt valmis.
Juhi poole olen üritanud võimalikult torude/voolikute vaba hoida, et miski ei segaks sisse/välja käimist jne.
Toas pedal boxi kallal üritasin võimalikult palju vaske kasutada kuna enamus jääb jalge aluse alumiinium plaadi alla ja ehk torude läbipaine väiksem kui armeeritud voolikutel, kui seda üldse tunneb kannikas ära.
Kütuse süsteem läbipestud/puhutud, ning kõik kokku keeratud. Armeeritud teflon voolikud
Kapote all ka topsikud paigas. Puudu esi piduri torud, armeeritud teflon vollad olemas, kuid pole jõudnud veel külge keerata. Plaan veel survega piduri tule lüliti vahele sättida esipiduri liinile.
Mõni pilt imbub taas üles. Hetkel muidugi tehtud natuke rohkem kui pildimaterjali.
Hetkel siis ootan klaasikiilu ja mõningaid väikeseid nips asju, et saaks klaasid ette ja auto enamvähem valmis elektriku juurde. Hetke plaan selline, et jaanuari algul kohe tuttava juurde, tõmbab kogu auto elektri ja kardaani ning pooleks jaanuariks peaks/võiks auto omaljõul liikuda ja müriseda.
Kõtu alt puudu siis kardaan ja põhjakate. Kroom ots puudu ja moto padjad pole vales kohas
Migiga Tigi, kerge weldporn
Veesärk ka paigas, paras lego on. Paisuka install tuleb ka kohe kohe...
Toas alumintšikuga mässatud, enamus läheb hiljem carbon kile alla.
Keevitamine on kunst ja oskus mida igaüks ei jaga. Kui pinnad puhtad ja keevitusel leegi kuumus ja voolutugevus paigas, siis vaadata minu keevitust seespoolt on metallide sulamine jõudnud ka teisele poole materjali. Lihtsalt peale tinutada oskab igaüks ja hiljem lekibki nagu sõelast.
Kütuse süsteem läbipestud/puhutud, ning kõik kokku keeratud. Armeeritud teflon voolikud
Vaatasin seda pilti ja kuskilt meenus selline asi ``3.6.5 Kütusepaagi täiteava peab asetsema auto välispinnal. Kütusepaagi tuulutus peab olema viidud väljapoole auto keret ja omama tagasivoolu klappi. `` Kardan et siin võib tekkida probleem
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Mul probleemi pole, niikaua kui suures rallis osaleda ei plaani. Paak on ka tavaline JAZ ilma homota. Tuulutus hetkel korgi kaudu. Ja kui peakski kõike seda vaja minema reeglite kohaselt korda ajada, siis vastav täite kõri orig kütuse luugi alla ja tuulutus ka nii kuidas nõutakse.
Auto mul siiski enda rajapäeva autoks niisama funni jaoks ehitatud. Järgitud ka suurem osa tehnilisi nõudeid ning puudused mis kerge vaevaga (pigem rahaga) reeglitele vastavaks muuta/kohendada.
Hetkel küll ei paista kuidagi kõva talve tulemas, on see auto rohkem jääraja auto. Ja kui Eesti rallidel puhtaid piigi võistlusi ei korraldata siis sinna ka ei trügi.
01vaz01 kirjutas:Keevitamine on kunst ja oskus mida igaüks ei jaga. Kui pinnad puhtad ja keevitusel leegi kuumus ja voolutugevus paigas, siis vaadata minu keevitust seespoolt on metallide sulamine jõudnud ka teisele poole materjali. Lihtsalt peale tinutada oskab igaüks ja hiljem lekibki nagu sõelast.
pildil olev keevitus küll eriline kunst pole, nii võib igaüks punktida. kui pildil olev keevitus ära survestada siis näed et iga punkti vahelt lekib.
Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!
01vaz01 kirjutas:Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!
01vaz01 kirjutas:Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!
see polegi möla, see on reaalsus. Jagame siis sossseppade auku sind, kui nii ütled ise.
Kui keevituse juurde tagasi tulla, siis nii punktides ei saa survekindlat asja. ilmselgelt sumpsi ehituse juures polegi eesmärk saada seda survekindlaks, kuna seal erilist survet pole.
Kui võtta see sama tükk, mõlemasse otsa pimedad ette ja 1bar survet sisse siis 100% kindel et see keevitus laseb läbi.
Aga muidu üldiselt tundub, et ikka tahtmist ja viitsimist on ehitada korralikult.
Ära pikka viha pea.