21013,lada4life,1985

21013,lada4life,1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Tänud !, täna peab siis uue starteri ka panema, vast saab käima.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

tervist!, pole vägakaua postitanud siia, kuna pole autoga ka väga palju toimunud. Oli vägasuur motivatsiooni auk. Aga õnneks nüüdseks motivatsioon tagasi ja auto ehitamine käib täielrinnal. AUTO TÖÖTAB JA SÕIDAB!!, sain siis mitte käimaminemise anomaaliale jälile ja põhjuseks oli oma hooletus.Õlipumba ratas oli lahti tulnud ja istus viimase ääre peal. Õnneks mootor kannatada ei saanud, ja kõik jäi terveks aga karter oli põhimõtselt bentsu täis :D. sai see korda siis, uued tihendid jne. Auto ikka käima ei lähe, aga juba lubas. Süütepool oli kutu ja küünlajuhtmed oli põhimõtselt ühe traadiga kuidagi, said need siis oma vanalt escordilt ära võetud ja auto ikka käima ei lähe, sai siis süütepool äravehtatud siguli oma vastu. süüde enamvähem paigas ja auto oli laksu pill. töötas küll, aga väga halvasti ja seda siiamaani, süüde on enamvähem paigas, aga nuka ja vända märgid vist pole. aga no see selleks. mis siis vahepeal veel toimunud, auto sai endale alla riisipüti :D, hääled läksid päris mõnusaks. uued rehvid on all, pidurid on töökorras ja ega väga muud midagi. hetke seisuga on auto ära matistatud jälle, värvin uesti üle ta, kuna eelmine kord ei saanud väga korralikult, krunti jäi mõnestkohast näha, ja värv jäi liiga paks, püstol tatistas põhimõtselt värvi. Keevisplokk differ lendas laiali :D. sõiduajal lendas velg alt ära, trumli lõi puruks, õnneks muud midagi. alguses mõtlesin, et miks mu auto kohe mitte üldse edasi ei lähe, sai proovitud nii erinevaid karpasi ja asju aga ei midagi. auto läks ülihalvasti pöörde, mõtlesin juba vahepeal, et võtan uuesti pulkadeks mootori vist. Aga miks ta ei läind põõrdesse, oli jälle mu oma viga, mul oli mingi plastik gaasi junn reguleeridut vanasse seadesse, nii nagu ta oli olnud ja siis oli gaasi pedaal koguaeg suhteliselt põrandas, aga to sai nüüd uuesti ära regullitud. Müüd läheb nagu loom edasi, minek on ikka viimasepeal, ja jõudu on ka päris normaalselt, kuigi juba tahaks juurde :D. vahepeal hakkas ka mootor õlitilkuma, üks probleem sai lahendatud, see oli mõraga klapikambrikaas, aga nüüd on teinekoht, õli tilgub pükstepeale, sõber arvas, et otsatihend. See sai uus pandud, pole veel väga uurima hakanud, mis jama on. Kui gaasi anda siis õli tilgub rohkem. aga see selleks. Vahepeal tuli perre ka uus liikur, isa ostis enda unistuste siguli. Täiesti originaal puhas 06, 1,6 mootoriga. auto on reaalselt 100protsenti originaal, 51k läbisõit. Sai ta toodud siis võrust, ühe 90 aastase vanahärra käest. autol on isekirjutatud hooldus raamat. õlid ja asjad on alati ära vahetatud õigeaegselt. aga vähem mula ja rohkem pilte.

Pilt
summuti auto all:
Pilt
nii sai ta tehtud:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
siis kui ratas ära tuli:
Pilt
hetkel siis selline, ootab valge osa värvimist, katus sai siniseks tehtud, mu meelest sobib täitsa hästi.

Pilt

Pilt
niii, ja siis see isa 06

Pilt

Pilt

Pilt
nii jupid mida võite mulle pakkuda:
volga esivedrusi
ERITI OLEKS HUVITATUD !!!!!!!!01/11/13 dokumentidest koos kere numbritega, või siis mingi räämas autost vanaraua hinna eest, millel oleksid dokumendid
radikat
jääraja jaoks mingit head diffrit, see keevisplokk on suht porr
karburaatorit kiiremaks sõiduks
lansekate toestamis strutbari ( see toru :D)
uusi esimesi tulesi mõlemaid
lisa tulesi
peegleid
edasised plaanid autoga:
värvimine lõpetada
seest puhtaks ja uuesti üle kruntida ja värvida
sillastend
topeltstabikas, ette jäigemad vedrud
tagaots rihmadega allapoole tõmmata
4-2-1 kolle tuleb külgekruvida
mootoril süüde ja märgid paika
õlilekked peatada
ees ära lõigatud nurgad teen plastikust ja needin kinni,
mingi stangelisa
ja siis üldjoones teha ta tänava kõlbulikuks, sest auto iseenesest on juppidepoolest täiesti uus.
selleks korraks siis kõik, palju asju jäi kirjutamata muidugi, aga no küll jõuab
Sander.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Kui jäärajaks siis soovitaks unustada toru kolde ja topelt stabika. Parem pane mootor korralikult jooksma ja hea rehv alla. Jäärajale sobib rohkem pehmemat sorti vedrustus.

Küünlad ja nende juhtmed võiks ikka kataloogi järgi võtta, kuna ladal takisti jagajas teistel marikidel varieeruvalt küünaldes või nende juhtmetes.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Huvitav mis eelise annab jäärajal "pehmemat sorti vedrustus" ? Pigem tuleks eelistada ikka sportlikumat ja jäigemat vedrustust, et ei peaks võitlema raskus keskme kaldumisega kurvi välimisele ratta joonele.
Toru kolle kunagi paha ei tee, kui kõik kenasti häälestatud siis gaaside parem voolavus tuleb kasuks ikka.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Tänavarehviga sõites võiks olla parem amort kuid saab ka originaaliga hästi sõidetud. Paljud ei teagi mida stabikas juurde annab. Stabikas just surubki kurvis välimisele rattale ja tõstab sisemist. Siksi originaal esimesest stabikas on piisav pehememale rajale.
Piik on hoopis teine maailm.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

auto 4x sachs supertouring kaasikad hetkel, sai jäigemaks küll, aga noo hetkel tahaks natu juurde. Pole päris see veel, kui keerata siis vajub ikka läbi kergelt. vedrusi ma ei vahetanud, aga eks need ka juba kergelt pehmeks ole läind. auto tagaots on maru kõrgel kuidagi. Leidsin ülesse ka vanaomaniku, kellekäes on selle auto dokumendid. ehk siis kui kõik plaanipäraselt läheb, siis on võimalik pilli näha tänaval :). aga hetkel auto ootab veel ülevärvimist, värvid asjad on nüüdseks olemas, homme teeks veel viimase lihvi ja siis värviks üle ta. Ja siis prooviks juba muud asjad korda saada. Elektritööd peaksid järgmine nädal valmis saama ma loodan. Selle aja seeks prooviks mootori ka korda saada. Muidu mootoril pauku on ja kõik on hea, aga ühest kohast tuleb õli välja, eriti kui gaasi andes. sisu tahaks ka veits komplektsemaks saada, põhja matid panna ja siis mingi vaip maha panna, uksepolstrid peaks uued tegema, ja siis oleks ta juba tänava kõlbulik ma arvan. Uued veljed on ka välja valitud, 15 tollised, kui need kunagi alla saab, eks lisan klõpsu siia.
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

Nonii, auto nüüdseks ära värvitud ja masinaga ära poleeritud. Peegeldus jäi värvilt päris hea isegi, aga noo pole just tead mis. Leidsin ka tänu feiŠbuukile auto originaal dokumendid üles. Auto isegi täitsa arvel veel, viimane ülevaatus oli 2003. esmane arvele võtt eestis mäletamist mööda oli kas 97 või 99, seega on ta kuskilt toodud. Ennem üle eelmist omanikku sõitis auto põlvas ringi aga no see selleks, pildi materjali ka teile.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
hetkel välimuselt veel vfts tiib puudu, stangenurgad teen plastikust tagasi ja siis vast panen mingi lisa külge. Karpidele tahaks mingid plastikud panna siis pole neid mõlke näha. kui ülevaatuse ära saab siis ostan ka mingid uhkemad veljed alla, nood teeks arvatavasti valgeks ja siis randid teeks siniseks. Elektrilise poole pealt, peaksin veel numbri tuled, suunad ja tavatuled korda tegema. Hetkel veel puudu korralik radikas, korralik armatuur, spido ja õlisurve näidukid puudu, aga nood oleams juba. Sisu on veel pooleli, ennem talve tahaks ära värvida seest. Uksepolstrid oleks vaja külge panna, akna trossi süsteemid oleks vaja korda teha, hetkel ainult üks töötav tõstuk :D proovisin teisi ka korda teha, aga ei saanud ma aru sellest süsteemist. 4-2-1 kolle ja req nukaratas ka olemas, aga ootavad aind järele minemist.
PROBLEEM: auto töötas ja kõik, aga üle öö enam mitte, säde olemas, kütet saab, aga isegi ei luba. milles võib probleem olla ?
ASJAD MILLEST OLEN HUVITATUD: Esimesed tuled, lisa tuled, lansekate tugevndus strutbar
MIS karburaatorit te soovitaksite selliseks kiiremaks sõiduks ?
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

nooo tervisttervist! :D
autoga siis nii kaugel, et totaalselt uus elektriskeem autol, 06 küljest. Taga sillas uued poolteljed ja differ. Seekord ei hakanud keevis diffrit tegema, kuna see oli totaalne jura. Auto sisu ka koos, kahjuks pole pilti näidata. 06 korralik armatuur koos keskonsoolide ja asjadega, tagaistmed ka olemas, turvavööd veel panematta, mutad uksepolstrid agaa noid oleks tulevikus uusi vaja, kuna niiskus liiga teinud. Uksed olen paika saanud. 06 stange panin külge, isegi täitsa sobib. Hetkel ainuke asi segab ülevaatusele minekut on mootor. pole veel käima saanud teda :D. klapid tahavad uuesti regullimist, ja nukaratas paika panemist. kuna ise pole veel väga pädev klappide regullimises siis tänu sellele edasi lükanud see asi. selle aja jooksul on auto iseenesest seest ja väljast valmis saanud. Kerge probleem on ka peale juhtmestikuvahetust tulnud, autole ei saa akut taha ühendada, hakkab kohe starterit tõmbama. Isegi ilma süüteluku põhjata. Oleks tore sellele probleemile vastus leida!!! kerge pildimaterjal ka teile.

Pilt

Pilt

Pilt
jaa siis see varuosade auto

Pilt

Pilt
Vaja minevad jupid !!!!
esimesed tuled, lansekate strutbar, rullikutega esimesed turvavööd, ehk on kellegil veits sportlikumaid istmeid pakkuda ? 2,5 tolli tervet summitu jooksu, ratta tikkpolte, peegleid.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Kui starter peale akuklemmi ühendamist järgi läheb, vaata starteri ergutusjuhe üle, ehk tekitab see kusagil lühist. Algatuseks tõmba see juhe starteri küljest ära, siis ei tohiks käiviti küll enam ringi käia.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
l
lada4life
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juun 2012 22:25
Asukoht: põlva
Autod: 21011,

Postitus Postitas lada4life »

okeeei, vaatan üle tolle, ehk saan vea kätte.
Vasta