Nova 2104 1.7i 1996 Botzor

Nova 2104 1.7i 1996 Botzor

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

vana pada laiali, olin juba kolbide-kaane vahetusega arvestanud, aga tutkit vasja blj**.
Ehk siis uuesti mootor ja kast maha, ja kardetavasti väntvõlli vahetus. :(

samuti võtan esisilla ära, muudan sellel siksil ka seda sillatala natuke, ehk siis 1.5cm ette poole, uued esiamordid + puksid ja rooliotsad.
Pilt
Pilt


Tegin aku kinnituse ka enam-vähem valmis, natuke viimistleda vaja ja keermelatid lühemaks teha.

Pilt
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Nii, vahepeal sai siis üks "uus" mootor toodud, 1.6 jälle. Vana mootori eest sain 30 eurot, seekord sai toodud pool sigulli 20 euroga.:lol

Vanast mootorist kolvid-kepsud, hooratas jms. Täna tõin uued saaled, rõngad ning tihendid ära. Samuti sain esisilla talaga ühelepoole, homme üritan silla kokku panna ning kui aega üle jääb siis ka alumise otsa mootoril kokku panna.

Pilt
lego, mis läheb enne kokku panemist diislisse ligunema.:cool:


Silla jutt:
sai vanad kinnitused ära lõigatud, ja uued tehtud karprauast. Uued poldid said mingi lääne auto kaanepoldid (12.9 tugevusega) ja ette poole sai lõpuks viidud 24mm - Miks nii palju? Sest sai proovitud erinevaid varjante:15mm, 20mm ja 25mm. Oligi plaan 25mm teha, aga tuli 24mm hoopis.:D

Ülemine śarniir oli täiesti läbi, sai uus pandud + uus määre ka kummi vahele.Uued Rooliotsad ning amordid panen alla homme.
Pilt


Pilt

Pilt

Ainukesed poldid mis kinni on, on ülemise śarniiri omad. Aga umbes nii ta peaks jääma jah.

Kokku saab, siis teen paremad pildid ka.
r
Rallikas97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Nov 2013 20:14
Asukoht: Jõgevamaa

Postitus Postitas Rallikas97 »

Midagi juurde ka timminud vahepeal ? :cool:
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

silla sain täna alla, sillastend vaja vee teha, rattad vaatavad suht metsa :d

järgmine nädal üritan käima saada...
r
Rallikas97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Nov 2013 20:14
Asukoht: Jõgevamaa

Postitus Postitas Rallikas97 »

Vana sild läks alla või mingi uuem ? ;)
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

vana sild ikka, mismõttes uuem? Tagaveolisel ju kõigil ühesugune, vahet pole kas 1980 või 2000 aasta, ikka samasugune.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Jätkan monoloogi.
Nimelt homme hakkan mootorit kokku panema, täna sai blokk ära värvitud(must +400c) ja karterituulutus ära puhastatud - oi seda *itta mis seal sees oli. Vaatasime ka rõngaid, sai silindrisse topitud ja pilu oli peaaegu olematu + sai kõik ära hoonitud. Loodame, et sai hea.

Pilt


tuleks nüüd -5 paar päeva ja siis korralikult lund ka veel.:rolleyes
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Plokki ei pea kuumakindlaga värvima. Ei lähe see sitt kuumaks nii-või-naa
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

 
Sander kirjutas:Plokki ei pea kuumakindlaga värvima. Ei lähe see sitt kuumaks nii-või-naa
Mis vahet sel enam on.
:D
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Contid käes, velgedel peal ka. 2 rehvi koos mu kõverate velgedega küsisid 0gr raskust ja teised kaks siis vastavalt 45/20 ja 10/15gr. Pole paha. 1 velg on veidike kõver, aga pole hullu. Hetkel pankrot, seega ehitus seisab.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Kellelgi on õrna aimu ka kust saab 79.4 rõngaid? Mul ilgelt õlirõngaid vaja, vanad suutsin ära lõhkuda... Codevaruosad ei suuda tellida, türil ükski autopood samuti mitte...:puzzled
Lootsin veel, et saan jõuludeks kokku, aga kus sa sellega..:(
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Kui ma ei eksi siis mul peaks olema, 79,4 rõngaid(poolik komplekt kuna endal läks kokku pannes üks rängas puruks) ja kolbe klapisüvenditega, neid on 4 üle... :P
k
Kaspar.K
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juul 2009 15:45
Asukoht: Saaremaa
Autod: 1982.a Vaz 2106 ja 1986.a Vaz 21063
Kontakt:

Postitus Postitas Kaspar.K »

m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Mis siis vana mootoriga juhtus? Küsin, sest nagu tekstist välja lugesin, siis kepsud lähevad/läksid vanast mootorist, aga välja ei lugenud, kas kepsud ka üle mõõdeti, et uue väntvõlliga sama asja ei juhtuks.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

 
Mikk kirjutas:Mis siis vana mootoriga juhtus? Küsin, sest nagu tekstist välja lugesin, siis kepsud lähevad/läksid vanast mootorist, aga välja ei lugenud, kas kepsud ka üle mõõdeti, et uue väntvõlliga sama asja ei juhtuks.
Vänt jäi sama, kepsud samuti. uus blokk lihtsalt, 79.4 mõõtu ja muud midagi.

Vahepeal kõvasti pesnud mootorit, natuke ka käigukasti ning kere. Hetkel mootoris uued rõngad, siiski suudeti kuskilt tellida, uued saaled ja uus keti jooks. Samuti sain uued kaanepoldid ostetud, kuna kaotasin 3tk vanu ära. :D Hetkel vaja veel esimest vända simmerit, õlifiltrit ja õli, siis saaks käima panna. Pilte ei viitsi panna..

Tõin ühe 21044 ära, 1.7i, export. hetkel ei tea mis taga saab, tõmban juppideks arvatavasti( 07 sisu, 96 aasta, 5.käiku, 66kw), eks homme teen ühe korralikuma postituse, siis kirjutan täpsemalt.


E: Kõige rohkem häirib mind mõte, et "uuele" 1.6 tuleb sissesõit teha.. Śiguli raamatus räägib, et 1500km, aga kurat ma pole selle kolmveerand aasta jooksul kokku ka sõitnud temaga niipalju:mad:

Kellelgi mingit head ideed mismoodi sissesõit kõigeparem ära teha oleks?
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

 
iisak kirjutas:Küsid papsilt bensiiniraha ja hakkad sõitma.
Kuskohas eitea? Kui sa trahve hakkad mul maksma, siis olen nõus. Lund ei ole ju, veelvähem ühtegi rada.

Ja mulle jääb mõistmatuks, et mis mu isa siia puutub?
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Tõstes ülevaatusega ning arvel olevale masinale peale ning sõita maha see kilometraas või siis kui sul muud varianti tõesti pole tõstad tagumise ratta õhku (kui kemp vms siis sel juhul mõlemad rattad ning lükkad viimase käigu sisse ja lased kohapeal tal tiksuda ning võid kuidagi paigadada nii gaasipedaali et ületaks üle 1000 pöörde ... paned siis näiteks ta 2500-3000pöörde piiridesse käima ning kallad aga bensiini sisse ..
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ainult tühikäigul ühtlase pöördega tehtud sissesõit küll mingi hea mõte pole..
kuna silindri ja kolvi vahelist lõtku ei mõõdetud on midagi raske soovitada ka.

Kas värskelt koostatud mootor käis käega pöörates vabalt ringi?

Kui kolvid sees lobedad ja vänta ei lihvitud siis peale paarikümmend kilomeetrit ei kulu seal mootoris suurt midagi enam sisse - eeldades et kasutad mootoris ikka õli..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

 
olaaf kirjutas:ainult tühikäigul ühtlase pöördega tehtud sissesõit küll mingi hea mõte pole..
kuna silindri ja kolvi vahelist lõtku ei mõõdetud on midagi raske soovitada ka.

Kas värskelt koostatud mootor käis käega pöörates vabalt ringi?

Kui kolvid sees lobedad ja vänta ei lihvitud siis peale paarikümmend kilomeetrit ei kulu seal mootoris suurt midagi enam sisse - eeldades et kasutad mootoris ikka õli..
Rõngad toppisin ükshaaval sisse, mingit erinevust vanade rõngastega ei näinud, s.t: et paisumisvahe oli sama, mis varem, üpriski hea, kuid mitte liiga väike. Õliks kasutan 10w40 mobilit, poolsünti.

 
iisak kirjutas: 
botzor kirjutas: 
iisak kirjutas:Küsid papsilt bensiiniraha ja hakkad sõitma.
Kuskohas eitea? Kui sa trahve hakkad mul maksma, siis olen nõus. Lund ei ole ju, veelvähem ühtegi rada.

Ja mulle jääb mõistmatuks, et mis mu isa siia puutub?
Ära hädalda siis.
Kuskohas ma hädaldan?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kolbidel on peal täht A ... E see on suurusklass..
Sul võib olla tehasest silinder 79,0 klass B - kui nüüd sinna paigaldada E klassi kolb 79,0 võib resultaat saada liiga tihke = kolb tahab kinni jooksma hakata kui pähe tallata..

Kui sul puuriti blokk uute kolbide järgi ning jäeti normaalne lõtk kolvi/silindri vahele siis sellist hirmu ei teki..
Kolvirõnga lukuvahe ei puutu siin asjasse praegu..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta