
Juhtus siis kurb sündmus, ning jäi mulle ja mu vennale üsna heas seisus, hästi hoitud žiguli, aga kuna ma autohull ja meeldib nokitseda, siis hoolitsen vanakese eest ise.


Täpsemalt on siis tegu 1981a 21061 mudel3. Mootor siis 03 oma 1500, täpsemalt 03 blokk ja 011 kaanega, passi järgi 55kw. Läbisõit on 88xxx ja seda esimesel ringil, kuna minu vanaisa ostis selle uuena kunagi ja kaustatud sai seda põhiliselt poeskäigu autona suvilas, talvel sõitnud pole, ning vihmaga lükkus poeskäik edasi.

Auto ajaloost siis niipalju, et 1991 väike avarii, keerati ette, ning möödapõigates libises metsa, vajus küllili ja katusega jäi vastu puud, (kõrvalistuja poolele vajus) ühtegi mölki vms ei tulnud, küll aga oksendamiseni kriime, niiet sai auto lastud täielikult üle värvida, originaal värvi õnneks...


kusagil 90datel vajus suvilas autovärav vastu juhiust, ning see sai külasepa poolt puidu pahtliga ja suvalise analoog tooni siksivärviga tupsutatud,,, ehk siis vaja üle värvida lasta juhiuks, lisaks on juhipoolt tagauksel miskipärast ülevärimisest üleskeenud ca 5x5cm laik. ning juhipool taga on porilapats kaduma läinud ja sealt alt ka tahaks maalri kätt natukene tagapõlle äär, körvalistujapoolne esitiiva nurk on ka tupsutatud selle värviga. aga sellega ka lõppeb kehva seis kerel, paar pilti siis ka 5aastat või isegi kauem pesematta autost, ehk annab aimu kuidas on autot hoitud. Pildid tehtud siis kui lumi suland ja sai auto välja ajada esimest korda garaazist.

Vigane külg siis, tegelt midagi hullu pole aga ming häirib..




Autol küll oli kehtiv üv, kuid viimanekord mainiti ja ma ise ka tundisin, et pidur peal, häälejärgi taga, justkui paremal, ning seda kinnitati ka piduri stendis, ehksiis tagapiduri silindri vahetus oli liigutus nr1.

32a vanad tagapidurid seestpoolt

Siis liigtutus nr2 oli hr. Reinu juurde laagris, et saada aus arvamus, et mis vigane ja mis tegema peaks veel. Tulemus oli, et auto on ideaalselt korralik.

Kuid poolepealt andis klapikambri kaane tihend järele

sai siis too vahetatud, ning kuna 2 aastat tagasi kui ketimüra tekkis sai kett ja pingutid jne vahetatud, siis uut tihendit ei leitud ja pandi mootor sanitaar silikooniga kokku

sai siis puhastatud nagu segane kõike mitu päeva... kahjuks vanast olukorrast pilti ei teinud, aga eks siin vist kõik oskavad ette kujutada...



piinlikult puhastatud sai ka altpoolt, karteri ja veermiku kaitse eest ära ja ka sealt köik puhtaks

käimari juurde veel siin polnud jõudnud puhastusega.

Ja tulemus siis



puhastuse käigus sai siisklapikambri kaane tihend, ning karteri tihend vahetatud, leidsin karterist ketitalla tükke ja metallist võllikaela moodi tüki. Ning siis ka öli vahetus ühehooga..
Lisaks siis sai ka vaha maha pestud, uskumatult palju oli seda, samas paarkümmend aastat iga suvi vahatatud ka

aga löpuks sain maha ja panin uue peale, soome paadivaha, nanotech paasil kollakas toonivaha. Julmalt läigib auto, öösel linnapeal on huvitav sõita, ilus lausa...
Aga salongi poolepealt ka siis natuke, sisu on pruun, armatuuris puitliist, ning istmed 2 toonilised pruunid, aga tagaistme seljatugi on päike ära tapnud, niiet esialgu jääb seljatoe kate peale, sellest ka 1 pilt, istmekatted on punased peal igalpool
nörganärvilistele mitte soovitatav

sai siis lastud taastada ka makk, mille pärituolu on usa 80dad, et kunagi selle sisu lasta ümber tösta originaal makki, aga pilti kahjuks hetkel pole,
Kroom on kerel olemas pea kõik, kuid samas tiivakaare kroomidel kahel on mõlgike, ära on võetud ja kadunud tagaluugi liist, kardeti et läheb rooste luuk sellega ja nüüdkseks kadunud. velje kupplid ka kadunud, alles on aga kroom rõngad mis kupli kõrvale käivad, 5tk ja ölipaberis.
Aga hetkel venib juba pikaks jutt, et eks tegutsen millalgi edasi autoga kui linna satun, nimelt tema garaaz asub mustamäel, mustika juures, need kes mustikas käivad ja näevad mind seal (teine vahe parklas) võivad julgelt juurde tulla tere ütlema..
aga möni pilt veel albumist.






