Tere taas. Olen korduvalt öelnud, et ladadega olen lõpetanud

, kuid nagu näha olen taas lada omanik. Sai siis pikalt vaagitud ja kaalutud, et mida teha. Olemas oli Timmu Kõrge vana astra, kuid lõplik kalkulatsioon läks müstiliselt kõrgeks seega sai loobutud sellest ideest. Uued plaanid said tehtud 2015a hooajaga ja uue autoga, kuid vahepeal peab ju kah midagi tegema ja nokkima. See uus klass Superkrossis andis hea tõuke õiges suunas

. Talvel sai sõbra 06.ga jääradasid nühitud ja fiiling oli ikka midagi muud, kui esivedusega

. Plaanis oli otsida korralik toorik kere kuhu lisada puur ja muus osas suht orig. Kuna sõita ei oska ja kõigepealt õppin sõitma ja alles siis hakkame raketti ehitama. huvipärast lisasin kuulutused mõnesse kohta ja hopsti mõne tunniga oli kiri postkastis. Pakuti kunagist Kelemendi keret. Hind oli mõistlik ja minu silmis oli asi otsustatud. Kiire kõne lisapildid ja juba olingi treilaga saaremaal. Peaks vist ajalooga auto olema. Sai ka kohe vajalik iste ligi võetud ja algas tagasitee mandrile. Kuna kere oli pritsitud oli esimene peatus värvikamber, kus sai krunt vajalikele kohtadele peale lastud. Kere vajab põhjalikut tööd, kuid seda nagu ikka ma ei pelga. Keevitus on olemas ja metalli kah jagub. Samas vajaks targematelt nõu. Nimelt põhjaplekk vajab vahetust koos pagassi põhjaga. Kas lõigata detailid ära ja asendada orig. detailidega, või asendada sileda plekiga? Pagassi mõtlesin panna üldse al. pleki. Ideid on palju ja tuhin on suur, seega ehitus algab

Lisan ka kiirelt tehtud pildid!
