Ehk saan oma teemas huvilistelt vajalikke näpunäiteid:
* Vahetasin õli välja VAZ'ile mõeldud mineraalõli vastu. Ise olen veendunud, et mida parem õli, seda parem see mootorile on. Õlimüüja-mees ütles, et pool- ja täisssünteetilised õlid lahustavad mootori sees oleva saasta lahti ja selle tulemusena võib ka halval juhul mootor kokku joosta. Iseasi kas tõesti lada mootor on mõeldud Castroli 5W30le ? Või peaks sõitma praeguse õliga mõnituhat, vahetama selle välja näiteks poolsünteetilise vastu, sõitma ka ca. 1000km ja uuesti õli sama vastu välja vahetama?
* Tagasillareduktoris vahetasin kergelt lekkiva simmerlingi ära ja ka õli. Tehnilised andmed näitasid, et mahub ~1,3L õli, minul läks seda ca. 2 liitrit sisse. Siis lihtsalt rohkem enam ei lisanud. Kas seda peab täpselt doseerima või peaks mul seda seal piisavalt olema? Lisaks jäi arusaamatuks difri üleval olev õhutusniplit meenutav jubin. Milleks see hea on?
* Võtsin maha jahutusradiaatori ja pesin läbi. Lõdvikute eemaldamise tulemusena "püüdsin" kinni ~5-6 liitrit ebamäärase värviga vedelikku. Ometigi raamat näitab 9,5 liitrit. Seega on pool vedelast mootoriplokis? Kuidas seda kätte saada? Plaan on ka vahetada soojakraan. Nägin kurja vaeva - võtsin ära pardadžoki põhja, ventilaatorikopsiku ja salongiradiaatori. Siis alles sain lahti (sikutades ja väänates) soojakraani mootoripoolse-juhipoolse mutri. Paraku ei kujuta ette, kuidas seda on võimalik tagasi panna. Foorumis oli küll õpetus, et saad kätte jahutusvedeliku toru ja kõigepealt paned selle soojakraani külge kinni, aga seda toru ei kannata kapoti alt küll kuhugipoole liigutada. Lisaks pidid olema ka omad nipid jahutussüsteemi täitmisel, et õhk sisse ei jääks? Termostaat läheb ka peale uus.
* Kui läheb käigukastiõli vahetuseks, kas seal on ka teatud nippe? BMW'l oli sedasi, et on 3 polti: madalamast tuleb õli välja, ülemisest sisse ja keskmine on nivooava, ehk kui sealt hakkab välja voolama, on õlitase paras. Kas ka "kopika" kastil on sarnane loogika või pumpan ka tunde järgi sisse-kuniks üle ei hakka ajama?
* Ees seisab veel siduri töösilindri vahetus ja tagumised piduriklotsid on läbi ning parem pidurisilinder lekib.
Eks üllatusi kindlasti veel tuleb, aga see oli esialgne kava. Kui keegi oskab mind aidata antud tööde puhul, siis igasugune info on oodatud. Samamoodi ka ehk esineb tüüpvigu, millel peaks kohe tähelepanu pöörama?
Kui auto tehniliselt korda saab, siis võtan ka keretööd ette. Praegu on ainult 2 pilti, mis müügikuulutuseski olid. Kui ta järgmine kord ilmavalgust näeb, küll siis teen pilte juurde.