Otsisin endale VAZ 21044 välja. Käigukastil on selline viga, et kui kolmanda pealt teise panen, siis käib ragin. Väikese hoo pealt ning kui õrnalt teine tõmmata, siis raginat ei ole. Aga kui natukene rohkem rapsida(jäärajal), siis on ragin sees. Muud käigud lähevad sisse ilusti.
Kas keegi targem oskaks öelda, et kas sellest käigukastist saab veel asja või on ta poolel teel hauda. Või peitub viga hoopis milleski muus ? Igatahes kes teab või kellel on sama probleem olnud, siis võib lolli õpetada
Teise käigu sünkronisaator on kulunud. Tänu sellele kulub ka käikuhammasratta hammasvöö ja käigulülitus muhv. Sellest käigukastist saab ikka asja. Võtad kasti laiali, diagnoosid kulunud detailid, vahetad ja ongi korras.
Kui juba viiene, siis tasub ülevaadata ka viienda hammakas ja selle lülitus. Ning hiljem kindlasti korralik otsavõlli mutter ja stopperseib alla, et mingit lõtku sinna ei jääks, muidu sööb selle viienda hammaka taas ära.
Ja hea õli sisse.
Käsil viiese kasti remont. Kas keegi on kasutanud mingeid kvaliteetsemaid laagreid või käravad vene omad küll? Mõtlen eeskätt sisendvõlli üherealist kuullaagrit, see võiks olla ju mõõdu järgi täitsa saadaval?
Simmerid igatahes panen kindlasti lääne omad, guugeldades selgus et üheks sobib mingi Isuzu nukkvõlli simmer
Ja väike meeleolu pilt, et teema hoogu ei kaotaks.
olaaf kirjutas:simmerit tellides ja sobitades peab kindlasti jälgima et võllidel oleks sama pöörlemissuund - muidu võivad resultaadid ületada ootusi
Hea tähelepanek;) Mõtlesin kasti korpuse kokku panna silikooniga, ilma originaal papptihendita. Eeldusel et kasutan korraliku silikooni ei tohiks selline tegevus mingeid probleeme endaga kaasa tuua?
Selline mure, et üritasin paigaldada Lada 2107-le 4 käigulise kasti asemele 5 käigulist, kuid käigukasti tagumist tala kere külge kinnitades on kardaanimuhv vastu kardaanitunneli lage. Kui võrdlesin 4 käigulise kasti tagumise tala ja selle kummipadja kinnituse kohta käigukasti küljes 5 käigulise kasti kinnitusega siis avastasin, et 5-käigulisel on kummipadja kinnituse tikkpoldid 2-3 cm allpool käigukasti tagumisest võllist (kuhu kinnitub kardaan) võrreldes 4 käigulise kastiga. See siis arvatavasti tingibki asjaolu, et käigukasti tagumine osa jääb kõrgemale ja surub vastu tunneli lage. 5 käigulise käigukastiga kaasas olnud tala ja kummipadi on identsed minu autol olevaga.
Kas veel kellelgi on sellist probleemi esinenud? Ja kas sel puhul on mingi lahendus.
Viiesel kastil peaks olema ikka täitsa oma tala ja padi. Arvatavasti keegi visanud selle kiiruga külge, kuna neljase padja/talaga pole kasti kinnitamine väga reaalne.
Mitte "peaks" tingivas- vaid "peab" kindlas kõneviisis
Keevitasin alles hiljuti ühe kokku, millega igapäevaselt sõita ei kannata. Seega vaba valik, kas teha sinna oma padi või osta
kõik vajalikud jupid on Veerenni poes kohapeal saadaval tala 6 € kummipadi 6.80€, lisaks võtsin ka käigukangi hoova, mis oli minu kastil ära lõigatud otsaga, see maksis 22€.