K: karburaator
K: karburaator
K: karburaator
küsimus selline:
hiljaaaegu sai 03-el vahetattu mootor 1.5L -> 1.6L (natuke tõstetud surveastet ja sportlikum nukkvõll).
Karpa võtsin selle sama mis oli 1.5L peal, midagi muutnud ei ole. Nüüd on nii, et kui 1.6L gaasi annan siis gaas jääb peale. Pööre taastub alles 5-10 sekundi pärast.
One kellegil infot sellise probleemi kohta?
hiljaaaegu sai 03-el vahetattu mootor 1.5L -> 1.6L (natuke tõstetud surveastet ja sportlikum nukkvõll).
Karpa võtsin selle sama mis oli 1.5L peal, midagi muutnud ei ole. Nüüd on nii, et kui 1.6L gaasi annan siis gaas jääb peale. Pööre taastub alles 5-10 sekundi pärast.
One kellegil infot sellise probleemi kohta?
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Mul sama mure hetkel, pöörded langevad aeglaselt alla. Sai alles karpa kallal nokitsetud ja jalg siledaks lihvitud, ning uus tihend vahele.
Teise kambri siibril on juures reguleerimiseks kruvi. Algul keerasin selle nii, et siiber sulgus täielikult. Sellise seadega ei tahtnud kuidagi tühikäiku tulla. Mis asendis see siiber tegelikult peaks olema üldse?
Teise kambri siibril on juures reguleerimiseks kruvi. Algul keerasin selle nii, et siiber sulgus täielikult. Sellise seadega ei tahtnud kuidagi tühikäiku tulla. Mis asendis see siiber tegelikult peaks olema üldse?