Tänasest mina kah kopikaomanik.Tegelikult on õnnestunud sigulli veel enne seda massinat lausa kahel korral omada.Esimene sigull minul oli vanaisa oma, mis kahjuks oli omadega nii otsas, et isegi istmed vajusid läbi põhja, polnud sellega midagi teha.Teiseks siksiks oli 03, kuid seegi oli omadega korv mis korv.Eile päeval leidsin soovist toreda kuulutuse, kus pakuti 21013st, mis pärit aastast 1986, kindlustus, ülevaatus kah peal.Kuna piltidelt tundus igati sile ja korralik, siis saigi helistatud ning kokku lepitud vaatamine tänaseks, ning sobivusel ka äratoomine.Asus teine Kadrinas.Täna, tsirka kella 4 paiku olingi venna ja tema sõbraga seal.Esimese asjana vaatasime kopikal üle, kas reaktiiv varras on ikka omal kohal, või sealt lahkunud.Õnneks oli kõik omal kohal, ning üsnagi heas korras põhjaalt.Egas midagi, omanik tõi aku, mis suutis vaevu tsirka kuu aega seisnud sigulli käima vedada, aga siiski suutis.Üsna kaua sai ümber auto tiirutatud ning vaadatud-mõeldud kas ikka tasub.Kui jõudsime hinnas kokkuleppele, milleks kujunes 450 eurot, siis otsustasime ära võtta.Ostu-müügi leping, sigullile 20 toopi kütet sisse, ning teekond koju võis alata.Kopika rooli keeras minu vend, ning mina sel korral kaasreisija rollis.Ütleme nii,et tulek oli pehmelt öeldes jube: Lähituled näitasid 10meetrit, kaugtuled parimal juhul 25m, kojamehed töötasid esimeses astmes, talverehvid naelteta ja igaüks eri masti kah veel.Meeletu tuisk oli ka veel Kadrina teedel, tuled teeääri ei valgustanud, nii et sõit toimus praktiliselt tee keskjoone järgi.
Igatahes, õnnelikult me koju jõudsime, kütet võttis selle maa peale vähe, tunduvalt vähem kui arvasin.Aga sigullist siis:
Mootoriks peaks tal olema 1.2, kui ei eksi
roostet leidub karpidel, kuid läbivat pole kuskil näinud.Seega võib lugeda ostu kordaläinuks.
Pagassist on puudu kate, mis käib varuratta peale, ning bensupaagi kate.
Hetke plaanid on sõiduk seada võimalikult orginaalkorda ning lõpptulemuseks võiks olla mõnus suvesõiduk.
Hetke seisuga on vaja osta:
Uued küünlad
uued küünlajuhtmed
mootori, kasti, tagasilla õli+filter
õhufilter
esituledele uued reflektorid+pirnid
piduriklotsid+eest supportid üle käia
roostetõrjega algust teha.
Õnn on muidugi selles, et vanaisa omal ajal kokku kühveldanud palju sigulli juppe, tal peaks olema isegi tutikad pidurisadulad.
mõni pilt kah vahepeale:


seest selline, beez, täpselt nagu ma lootsin.sisu tundub korralik olema.


Karbi alaosas näha roostealgmeid:









Istmekatted eemaldasin, et näha istmete olukorda ning ära pesta katted.

Nipid-nõuanded teretulnud, samuti kui kellegil juppe on pakkuda, siis võib teada anda!!!