Lada samara immo

Lada samara immo

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
e
Eltonno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 05 Nov 2012 05:27

Lada samara immo

Postitus Postitas Eltonno »

Tervist,
Nimelt mul mure seoses Lada samaralt immo maha võtmisega. Auto sai soetatud vanarauast jäärajaks aga puudusid autol võtmed.
Auto nimelt peaks olema: Lada samara 2109 euro-2 1.5i 98a
2111-1411020-21 GM ECU plokk 2# http://chiptuner.ru/content/ecu_dd/
VAZ014000 või APS-4(апс-4) Immo plokk http://chiptuner.ru/image/immo_01.jpg

GM ECU pidi olema suht haruldus neil.
Silma järgi vaadates on skeem suht sama: http://www.ladaklubi.ee/cms/content/art ... d/2109.jpg
Ja palju venekeelset juttu on siin: http://chiptuner.ru/content/immobil/

Ehk keegi targem viitsiks silma peale visata sellele jutule sinna ja soovitada mulle midagi. Oleksin väga tänulik! Google tõlk jääb kahjuks segaseks.

Kuskilt lugesin ka,et kui panna ajutiselt töötava võtmega immo plokk vahele ja auto käividada ja siis ära võtta plokk, siis ei pidanud ta uuesti ECU-sse saatma immo koodi nõudmist. Ehk on kellelgil autol sama ECU ja immo plokk anda korraks laenuks?

Ühe variandina olen ka mõelnud kas sellele mootorile oleks võimalik panna karboraator sisselase, sissepritse asemele?

Immo nimelt ei pane kütusepumpa tööle ja takistab sädeme teket.

Tänud!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

 
Eltonno kirjutas: Ehk keegi targem viitsiks silma peale visata sellele jutule sinna ja soovitada mulle midagi. Oleksin väga tänulik! Google tõlk jääb kahjuks segaseks.
See link viis üpris keerulise tekstiga kohta ja guugli tõlkemasinaga jääbk kindlasti hätta.
Ja vilets uudis on ka see, et kahjuks sinu GM-i kohta sealt mingeid tarku õpetusi ei leia.
"Mõistuse" käimasaamise põhimõte seisneb selles, et immo tuleb süsteemist ära koristada (või pistiku lahtiühendamise teel välja lülitada) ja juhtploki EEPROM puhastada sinna immo poolt salvestatud informatsioonist.
Ehk kokkuvõttes - juhtplokk ei tohi teada ei immo olemasolekust ega sellest, et ta kunagi oli olemas.
Kuidas GM ploki puhul seda teha - ma ei tea. Pole kunagi sellist nikerdamist tarvis olnud.
Too artikkel annab igatsugu keerulisi võimalusi vaid Boschi ja mingisuguste Январь - ide kohta. Lahtitinutamised, arvutiga ülekirjutamised jne.... :P
e
Eltonno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 05 Nov 2012 05:27

Postitus Postitas Eltonno »

Suured tänud logman.
Peab vist siis hakkama lammaritest otsima GM-i plokki millel ei oleks immo't peale lastud või otsima oma plokist EEPROMI üles ja siis uurima edasi kuidas seda tühjaks saada immost.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Võid proovida helistada Gennadile paidesse 5224001, bosch mp 7.5.7 ja 7.0 omanikud on temalt abi saanud. Tasuta see teenus ei olnud, seega ära imesta kui pead rohkem kui 30-40 eurot teenuse eest maksma lisaks aju saatmise kulud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta