Tegemist on 2003. aasta 4-punkti sissepritsega, millel aju kannab koodi 21214 - 1411020. Juhtmestikku on tõenäoliselt mitmed erinevad seltsimehed modifitseerinud ning ise olen kahjuks jõudnud tupikusse ja erinev kirjandus on napisõnaline selle koha pealt.
Millise klemmi alla ajusse peaks tulema signaal, et süüde on lukust sisse lülitatud? Kas see peaks olema plusssignaal (ikka 12V?) või on vaja lülitada äkki hoopis mass sinna? Tundub, et originaalis viiakse see signaal läbi näidikuploki pistiku (alltoodud skeemil nr. 26).
Lisan illustratsiooniks ka ühe skeemi lingi:
http://static1.nagi.ee/i/p/861/3/215258998f6ffd_o.jpg
Ette tänades,
Martin
K: Niva EURO-3 sissepritse süütesignaal ajusse
K: Niva EURO-3 sissepritse süütesignaal ajusse
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
K: Niva EURO-3 sissepritse süütesignaal ajusse
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Leidsin juba mõnda aega tagasi iseseisvalt lahenduse. Loodan, et kunagi on kellelegi sellest kasu...
Lühidalt, õige klemm on ajus nr. 27, sest see annab süütemoodulile primaarvoolu, näidikuploki pistikus on see klemm nr. 1. Skeemil on ta sini-punane juhe ning jookseb süütemooduli D-klemmi alla. Nii lihtne see tegelikult oligi.
Süütemoodulist leidsin vene foorumist ka ühe räpaka joonise, mis tundub olevat ainukene terves laias veebis:
Tundmatu valge kast nr. 6 tähistab ECUt, teised asjad peaksid olema arusaadavad.
Lühidalt, õige klemm on ajus nr. 27, sest see annab süütemoodulile primaarvoolu, näidikuploki pistikus on see klemm nr. 1. Skeemil on ta sini-punane juhe ning jookseb süütemooduli D-klemmi alla. Nii lihtne see tegelikult oligi.
Süütemoodulist leidsin vene foorumist ka ühe räpaka joonise, mis tundub olevat ainukene terves laias veebis:

Tundmatu valge kast nr. 6 tähistab ECUt, teised asjad peaksid olema arusaadavad.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Olen seda linki siia foorumisse korduvalt postitanud, olgu siis siin teemas ka.
http://niva-faq.msk.ru/tehnika/elektro/shema/214_20.htm
http://niva-faq.msk.ru/tehnika/elektro/shema/214_20.htm