2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Sai üle pika aja jälle kapoti all nati nokitsetud, peaks sinna tihedamini vaatama kontrolli möttes.
Mingi aeg tagasi ilmnes probleem laadimisega. Voltmeeter armatuuril kippus seisma valges osas. See mul ainuke mille järgi laadimist kontrolida, sest laadimise puudumise punane tuli mul puudub (see tuli hakkab siis hoopis pölema, kui karba teine kamber avaneb, miks kunagi nii asja ehitasin ei mäleta). Tallinna söidu tegi küll ära, kuid akut täis ei laadinud, sest peale pikka seisakut polnud sellel enam vöhma autot käima panna (aku ise korras, sai kontrolliks teise auto omaga vahetatud).Seega, päris 0 laadimine polnud kuna aku pealt ikka tallinna ja tagasi ei söida, kuid kala oli sees. Kodo vahetasin laadimiseregulaatori, probleem kadus mingiks ajaks. Mingi aeg hiljem hakkas jälle volmeeter armatuuril pulli tegema, enamus aja valges, siis nati rohelises, kordi ka punases. Avastasime motaga, et geneka rihm kulunud ja lödva. Peale selle pingutust püsis voltmeeter ikka valges. Multimeetriga akult otse möötes oli näha, et laadib nüüd üle, sest pardavoolus on kuskil kadu, seepärast ka armatuurivoltmeeter valges. Kuna aku ise tegelt täis, kuid pardavoolus kadu siis kontrollpinge regulaatorile on väiksem kui aku omapinge ning laebki üle. Aku kaitseks vedasin juhtmeid nati. Panin kontrollpinge laadimisregulaatorile otse aku pealt, läbi relee. Nii on laadimine normis sest enam otsemat aku pinge kontrollimist regulaatorile teha ei saa. Armatuurivoltmeeter näitab hetkel siiani taas rohelist normaalselt, juhuslikult.
Vead ilmnesid, kui auto jäi kahe nädala kaupa seisma lume alla. Kaks nädalat kodo, siis söit tallinna, kaks nädalat tallinnas, siis söit koju, jne. Naine sai uue auto ning Eleanor jäi seisma seetöttu. Käin temaga hetkel vaid tööl, kodo on mul tööautoks teine söiduk.
Mingi aeg tagasi ilmnes probleem laadimisega. Voltmeeter armatuuril kippus seisma valges osas. See mul ainuke mille järgi laadimist kontrolida, sest laadimise puudumise punane tuli mul puudub (see tuli hakkab siis hoopis pölema, kui karba teine kamber avaneb, miks kunagi nii asja ehitasin ei mäleta). Tallinna söidu tegi küll ära, kuid akut täis ei laadinud, sest peale pikka seisakut polnud sellel enam vöhma autot käima panna (aku ise korras, sai kontrolliks teise auto omaga vahetatud).Seega, päris 0 laadimine polnud kuna aku pealt ikka tallinna ja tagasi ei söida, kuid kala oli sees. Kodo vahetasin laadimiseregulaatori, probleem kadus mingiks ajaks. Mingi aeg hiljem hakkas jälle volmeeter armatuuril pulli tegema, enamus aja valges, siis nati rohelises, kordi ka punases. Avastasime motaga, et geneka rihm kulunud ja lödva. Peale selle pingutust püsis voltmeeter ikka valges. Multimeetriga akult otse möötes oli näha, et laadib nüüd üle, sest pardavoolus on kuskil kadu, seepärast ka armatuurivoltmeeter valges. Kuna aku ise tegelt täis, kuid pardavoolus kadu siis kontrollpinge regulaatorile on väiksem kui aku omapinge ning laebki üle. Aku kaitseks vedasin juhtmeid nati. Panin kontrollpinge laadimisregulaatorile otse aku pealt, läbi relee. Nii on laadimine normis sest enam otsemat aku pinge kontrollimist regulaatorile teha ei saa. Armatuurivoltmeeter näitab hetkel siiani taas rohelist normaalselt, juhuslikult.
Vead ilmnesid, kui auto jäi kahe nädala kaupa seisma lume alla. Kaks nädalat kodo, siis söit tallinna, kaks nädalat tallinnas, siis söit koju, jne. Naine sai uue auto ning Eleanor jäi seisma seetöttu. Käin temaga hetkel vaid tööl, kodo on mul tööautoks teine söiduk.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Eksisin, meenus siiski, et udutuled olid originaalis, nendest said aga pidurituled ümberehitusel. Kui pimedal ajal piduritulesid tähelepanelikumalt vaadata, on toonivahe erinevus originaalpiduriklaasi ja endise udutuleklaasi(nüüd lisapidurituli) vahel kergelt näha. Helkuri taha pandud reflektor kaheniidise pirniga on niikuinii omatooni punane, sest läbi helkuriklaasi paistab valgus teisiti.Algselt postitas: overspeed3 gabariidipirni ja 3 piduri pirni kummaski lambis, vöib vist öelda, et kolmekordelt originaaliga vörreldes.Algselt postitas: GTA
Üks küsimus varasema ümberehituse kohta: tagatuled on sul nii, et gabariidid ja pidurituled on originaaliga võrreldes topelt, on nii? Aga udutuled on seal ka alles? Kui on, siis kuidas need paigutatud ja tööle ühendatud?
[Muudetud: 6.5.08 GTA]
Udutuld ei ole mul taga. Loodan et kuuest gabariidist piisab nähtavust udus. Hetkel ei meenu ka, et mul oleks sääl ennem udutuled olnud vöi töödanud.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Loobusin bassikölarist. Kaupa on vaja rohkem vedada kui madalsagedusheli vöimendada. Vöimendi jäi, kruvisin tagakölarid selle taha.Algselt postitas: overspeed
Ning kui kaupa pole vaja vedada, siis laiutab vöimendi körval bassikölar, rihmadega kinni loomulikult:
Kaubaks on hetkel poja jalgratas, mis lasteaeda kaasas veame.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Löpuks aeg tegi oma töö ning saingi teada, miks voltmeeter armatuuris aiateibaid näitas. Ühel päeval ei näitanud ta enam üldse midagi. Kruvisin paneeli eest ning ennäe, voltmeetri mutrid näidikutepaneelile lahti. Pärast nende pealepingutamist näitab öieti. Juurdeehitatud laadimise lisarelee jääb, ega ta halba ju tee.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Ei. Mul omal on "sportlik" huvi ainult vene massinate vasta, nii kahe kolme kui neljarattalised. Naine valis omale siiski Rootsi päritolu massinad.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 881&page=3
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 881&page=3
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Nagu ennist mainitud sai, see talv selle autoga ei söida. Puhkab ta siis muldpörandaga kuuris. Kuna tagaveolistest söidan 2103-ga siis panin naelkummid tollele alla ning 2107 sai kollase M+S-d. Mötlesin, et panen siis juba suvekummid tagasi alla, et kuival ajal kohe minekut teha saaks.

Arrogance diminishes wisdom.