Tervist, probleem on siis selline, et kõrvalistuja poolsed suunad vilguvad kõik ilusti aga juhipoolsetest suunadest ei vilgu mitte üksi vaid põlevad erksalt. Vaatasin ühendused üle ja kõigis oli vool otstes olemas, pirnid kontrollisin samuti üle ja vahetasin ära ka relee aga siiski nad ei vilgu.
Mõistus on täitsa otsas, paluks abi
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Relee viga, relee viga, vii poodi tagasi...
Tarkpead, kui on relee viga, miks siis kundepoolsed suunad toimivad nii nagu peab? Lisaks on järgmise uue releega täpselt sama nähtus.
Aga huvitav on see nähtus küll ning huvitav oleks seda lahendada. Kas kõik suunad vasakult poolt põlevad? Kas on õige võimsusega pirnid sees? Kas see anomaalia tekkis auto kasutamise käigus või tuli koos autoga kaasa? Siit ei loe seda välja ja auto teemat ma pole lähemalt uurinud.
Pakun sama et keegi on pirne vahetanud ja valede wattidega asendanud.
Muidugi viga võib olla ka suunatule kangis, Kui kontakt ära põlenud on siis ei lase piisavalt voolu läbi. Ma nüüd ei mäletagi kas sealt läks läbi miinus või pluss.
Aga siiski kontrolli lampide võimsused üle.
Edu
Kui auto ostsin ei töödanud mitte ükski suund, sest sellel lülitil oli see nn pall minema lennanud mis seal ülesse ja alla käib. Selle asendasin uuega kui suunad veel tol hetkel siiski ei töödanud. Kõrvalistuja poolne suund hakkas tööle peale värvimist kui olin kõik kokku ühendanud(mida oli muidugi varasemalt valesti tehtud). Kahtlustasin, et ka vasakul pool on sama kala aga nope.. kõik õigesti pandud ja lihtsalt põleb.
Lüliti on täiesti reaalne põhjus, miks ta ei põle ja ilmselt seal ka see kala on. Et seda parandada peab terve selle crappi laiali kiskuma ?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Proovi testeriga pirni august kas vool on ühtlane või on vilkuv, kui on vilkuv, siis on asi pirnis mitte milleski muus , endal oli 08l sama jama kunagi....
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
Ei ole vilkuv vaid põleb ühtlaselt. Minuteada testeris peabki ta ühtlaselt põlema, vilkuma paneb ta juba mingi muu asi? Võin ka eksida, ei taju seda elektroonikat veel.
Kas asi võib olla ka selles kuulis, mis seal lüliti juures on( see mis ülesse/alla käib). Sai pandud sinna kevadel üks tinakuul, ehk peab ta ikkagi mingist teisest materjalist olema.(Tean, et tina ei kesta seal kaua, see oli plaanis tegelikult koheselt ära vahetada aga ei leidnud asendajat sinna)
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Aga kas teisepoolsed suunad põlevad ka testeriga pirniaugust proovides ühtlaselt, sest kui need vilguvad siis on sul ilmselt juhipoolsed valesti ühendatud.
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
Hendrik, valesti ühendamise puhul tekiks lühis ja lööks kaitsme läbi( ja üleüldse siis ei hõõguks ka see tuli). Ühesõnaga kõik on õieti ühendatud. Seda releele otse ühendamist proovin täna, eks näis.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
samaramees kirjutas:Proovi testeriga pirni august kas vool on ühtlane või on vilkuv, kui on vilkuv, siis on asi pirnis mitte milleski muus , endal oli 08l sama jama kunagi....
Mis mõttes vilkuv vool? Kui sul pirn põleb, misasi sul siis seal veel vilgub?
Ma vaataks siiski selle kangi poole. Seda enam, et seda on lapitud. Saad ju endale selgeks teha lüliti töö põhimõtte ja kasvõi otse prooviks ühendada oma vasakpoolsed suunad lüliti pistikust. Kõige lihtsam on kelleltki laenata kasvõi see lüliti ja korraks pistik sellele taha tõsta ning proovida.