Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai siis endale ka uuesti 05 soetatud. Auto on üle elanud ühe talve jäärajal. seepärast ka palju pisikesi mõlke ja pindmistroostet. läbiavaid auke polegi nii palju kui kartsin. mootor on 1.3 sport nukvõlli ja treitud hoorattaga. Lisaks veel plokk differ.
Plaan on teha sellest lahe tänavaauto. Septembrist hakkan lube tegema ja olen juba aastaid unistanud et esimeseks tänavaautoks tahan ladat .
auto ehitamine võtab minu puhul kaua aega kuna olen alles koolipoiss ja pole selleks eriti raha.
Päris palju plekitööd tundub tulema, et see liikvele saada, karbid kõverad (pehmed?). Dokumendid olemas?
A no oma kandi poistele tuleb ikka jõudu soovida!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
karbid isegi üllatavalt head. pole pehmed ega kõverad paaris kohasaint pindmise rooste täpp. tokumendid olemas isegi ülevaatus veel kehtib. sai teisega tallinnast kojugi sõidetud. plekitööd oleks tal kindlasti palju vaja. aga sellega läheb raskeks kuna pole ise eriline keevitaja ja keevitust ka omal käepärast pole.
nokkisin natuke siis sigulli. katkusin sisu välja ja tegin põhja korda kuid ainult salongi ulatuses. nv toon müraisolatsiooniks pigimatti ja sisse ette lähevad alfa romeo istmed algul originaal kattega aga tulevikus tahaks neile naha peale saada . lähiajal katsun pilte kah teha.
Sai samuti seda autot vaatamas käidud, doonoriks. Too moment oli mootoril kohutav klapiklõbin ja karpas mingid düüsid kinni pandud (ei oskagi öelda mis eesmärgil). Samuti gaasi maha lastes viskas neljandat käiku välja.
Aga jõudu ja jaksu ehitamisel!
käigukast on jah selline hädaline aga mul juba uus olemas (samuti 5 käiku) ja lähiajal katsun selle ka peale saada. mootor klõbiseb jah veidi kuid selle katsun ka kiiremas korras üle vaadata.
Kas keegi oskab öelda kust saab korralikke amorte ja vedrusid klassikule?
Oeh. pole ammu kirrutanud siia midagi, kuid päris unarusse pole ka autot jätnud. salongi ladusin kokku ja tegelesin natuke esituledega, katkusin klaasi eest ja panin park tuledeks led ribad. lähiajal peaks kätte saama uued gaasi amordid siis need alla. nv ilmselt lähen lasen natuke kere keevitada kus läbivad audud ja siis katsuks üleüldse keretöid vähe teha et pill parem välja näeks, ilmselt põhjalik keretöö jääb järgmisesse aastasse aga enne tahaks rajale saada. paar pilti kah siis.