Nuka reguleerimine

Nuka reguleerimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
d
dude
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 12 Dets 2011 20:21
Asukoht: Pärnu
Autod: 2107

Nuka reguleerimine

Postitus Postitas dude »

Kuidas teha peenhäälestust klassiku 1.5 motol, kui mul on jäme nukk (tõuse ja kraade öelda ei oska) regullitav nukaratas ja kaanest on maha võetud 1.6mm. Enne kaane lihvi originaal nukarattaga ma märke paika ei saanudki, nukkvõll oli juba ~hamba võrra hilisem. Õpetati ka et keera märki siis vaata esimese püta klapitaldrikuid küljepealt ja keera niipalju, et v.l klapp oleks sisselaskest u 2-3 milli allpool. Loodan, et siinsed spetsialistid aitavad mul moto paremini käima saada.
Tänud ette!
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

No kõik peenhäälestuse jutu oled juba ju ise ära rääkinud. Kui nuka kohta mingeid parameetreid ei ole, siis teedki selle õpetuse järgi. Kuigi ÜSS-s VL klapp 1,5 mm varasemaks on veidi palju, aga mine tea. Alusta näiteks 1 mm ning samal ajal profileeri ära nukaratta peal olevad kriipsud, et mitu kriipsu vastab kui mitmele mm klapi avanemisele. Ning alusta kõigepealt täisnullist - ehk ÜSS ning klapid võrdselt avatud. Kui nii käima saad, siis kõigepealt seadista kütus ja süütenurk parajaks ning seejärel hakka alles nukka keerama - siis on mingigi baas juba all.
Teine variant on nukk kraadiratta ja kellaga ära mõõta ning nende andmete põhjal leida mingi analoogse nuka reguleerparameetrid.
Kolmas variant on "dünosse" kus proovidki lihtsalt erinevaid asendeid ja parameetreid - miinuseks on meeletu ajakulu ja hind.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta