sai siis käidud väikesel reisil tõestamaks vene raua vastupidavust endale ja veelrohkem teistele.
Ühise istumise käigus tekkind mõte osta 500€ zigulii ja käia sellega korra monacos ära-mõeldud tehtud.
plaan siis selline


seltskond selline enne minekut koduhoovil
Kuna enne minekut sai autole tehtud mõnesaja eurone remont kõikvõimalikele "häält" tegevatele detailidele siis kogu reisi vältel ei juhtunud autoga MIDAGI. Küll aga saime pildile kiirtee parklas ühe kehvema sõiduriista


Loomulikult ei reisita tänapäeval tähtede ega päikese järgi.GPS on käepäraste vahenditega kinnitatud kella asemele ja el. voolu saab ka säält

Alates tsehhi jõudmisest oli vastuvõtt järjest sõbralikum kaasliiklejate poolt.Tundub,et sealkandis tsehh-italy-prantsmaa on seesugune auto kõva tegija. Enamus möödasõitjate kael paendus ikka järele vaatama ja päris paljud ei pidanud paljuks pöialt näidata.



Püütsime leida itaaliast ka zigulii vanaisa fiati tehast aga ei jäänud teele ette. Sobib ka pilt fiati esinduse ees.

Näiteid magamisest


Pilt tehtud kuulsa monte-carlo casino ees. Ise ei hakkanud seekord läbi minema. Ferrarid ja bentleyd kahvatuvad kui ette sõidab välismaa auto.

Nende kahe pildipeal peaks olema tuttavaid kohti F1 sarja fännidele-monaco linna rada


Tagasi jõudes ladusime pagasniku tagavarajuppidest tühjaks krt niisama vedasime kaasa. Kogu lasti oli umbes 450 kg. seega vedrude vahel kummipadjad, et liiga ära ei vajux. Toimis küll.
Kokkuvõttes natuke statistikat,
sõidetud maa 6400 km. keskmine kütusekulu 8l/100 km. peale.
ex karpa sai öco peale ka keeratud
11ööpäeva kokku. Väike parandus, siiski 8ööpäeva
Kiirteede maksude peale läks umbes 180€
Kõige kallim kütus oli italias 1,96 mingi erikütus