21013; ERN 1979

21013; ERN 1979

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
ERN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II

Postitus Postitas ERN »

Sellessuhtes jah, esialgsest ehitusest on asi kaugel. Hilisem plaan on teha taha lõpuni topeltväljalase ehk siis 4-2 tehase 4-2-1 asemel. Siiamaani on mind kaks korda peatatud politsei poolt, ja pole tähelepanu pööratud sellele teostusele. Kunagi augustis kui üv-le minek, eks siis näeb. Minul tekkis lihtsalt idee ja materjal oli käepärast võtta. Olin julge ja tegu tehtud. Eks näeb homme Ülemistele rulludes, kas loobitakse kartulite ja tomatitega või surutakse kätt ja kas lubatakse rongkäigul kaasa sõita või ei. :)
Kasutaja avatar
Raig0
Foorumi kasutaja
Postitusi: 144
Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
Asukoht: Kagu-Eesti
Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061

Postitus Postitas Raig0 »

 
Sander kirjutas:No kui sa loeksid Reigo, siis tal ongi plaanis viia kahelt poolt välja need, lihtsalt pole aega inimesel tegeleda asjaga hetkel.

Keegi tark võiks öelda mulle ka mis kategooria alla lada läheb, Reineri postituses olid kõik need M'id ja N'id, et asi kiskus veits segaseks juba.

Vanal corvettil tõime väljalaske mõlemalt poolt välja küljepealt, ümberehitusluba pole aga sellega probleeme ei teki, sest vanu corvette käib ülevaatusel suht vähe ja nendest autodest ei teata midagi. Sellessuhtes on mikimaa raua(või plastiku) ehitus Eestis kordades lihtsam, ei pea võtma mingit ümberhitusluba....
Raigo olen muidu, aga selle lausega Ma mõtlesingi, et see võiks juba valmis olla, et kahelt poolt on juba tehtud. Vabandust, et ennast halvasti sõnastasin. :)
Kasutaja avatar
ERN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II

Postitus Postitas ERN »

Täna sai väljalase originaalkorda taastatud, uus keskmine toru ja lõpupytt, Mufflexi omad, siuke vana hea siksi põrin on tagasi :)
Kasutaja avatar
ERN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II

Postitus Postitas ERN »

Võtsin siis eeskuju herr Overspeedilt, ja hakkasin ka lõpuks korralikku, topelt väljalaset ehitama. Esialgu tuleb taha lõpuni otseläbi torud, ja sinna otsa istutan originaal pütikesed. Kuna originaal resod ei mahu oma läbimõõdu tõttu hetkel kere alla, siis jääb esialgu otseläbi püttideni. Kunagi kui raha tekib, ostab ehk simonsi lapikud resod ja taha miskised mahedad sportpütid. See on nüüd teine etapp masin kurjaks ajada. Enne väkkeminekut kahjuks ei õnnestu, aga peale seda läheb ülemine ots tegemisse, surveastmeid natuke kõrgemaks ja reg nukaratas. aga paar pilti ka esimesest keevitustööst. :)

Viisin siis püksid lahku. Lasin hetkel suva krundi alla keevise, et garaazis rooste ei läheks
Pilt

ja hetkel siis lõppeb süsteem nendega. Torud ise tulevad 2 tollised kui mitte 2.5
Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Oluliselt parema asja saad kui, taha ühe toru vead ja siis pooleks harutad, kui on väga vaja seda teist summunaatorit..
Nii vedades pane 38mm torud, 51 või 60mm toru on selge ülepingutamine - jämedas kõris hakkab gaas ainult aeglasemalt voolama.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ERN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II

Postitus Postitas ERN »

Eile hakkasin vaatama jah, et 2tolli on nati suur, õnneks 1.5 tolli torud olemas ehk 38mm ja teen siiski nendega.
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Sai ükspäev keilas nähtud seda.
Kahju et põllelisa puudu on :(
h
henri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 04 Sept 2008 23:18
Asukoht: Tartumaa
Autod: VW jetta MK2/ Niva 86.a /vw golf mk2 1.6D /BMW 525 TD

Postitus Postitas henri »

See kollane kopikas on otsapidi Elvas juba.

Pilt
v
vkuus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Jaan 2010 17:21
Asukoht: harjumaa
Autod: Bmw,Lada

Postitus Postitas vkuus »

Tervitusi ladaklubilistele kaugelt kängurumaalt vist ei olegi siia teemasse varem kirjutanud aga jah see kopikas on minu ehitatud.sai kunagi aastaid tagasi teine kindlast surmast päästetud.seisis mul garages oma 7a enne kui aega leidsin et temaga tegelema hakata.sai auto molekulideks võetud vajalikud plekid vahetatud keevitatud uued pidurid jne jne... spoilaring külge leiutatud ja kift kollane värv välja valitud.niiet vaeva sai nähtud teisega ikka,oleks tore seda veel pikka aega eestiteedel liiklemas näha.
Vasta