2107 96a. 1.7 streigib sooja mootoriga.
2107 96a. 1.7 streigib sooja mootoriga.
-
vVaz2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Apr 2009 18:32
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Ford Probe,Vaz 2107
- Kontakt:
2107 96a. 1.7 streigib sooja mootoriga.
Tere. Minu probleem sai alguse mõni nädal tagasi kui auto hakkas sirgel teelõigul jõnksutama. Esialgu jõnksutas kiirendades ja käike vahetades ning hiljem ka juba sirgel teel kiirusel 100 km/h. Ühel õnnetul päeval sain sõita ca 20 km ja jäin korraks seisma mootor käis koha peal 2 minutit istusin autosse ja alustasin paigalt liikumist ning mootor suri sidurit päästes välja. Uuesti käivitumisel auto käima ei läinud. Ootasin tund ja ikka ei midagi. Auto sai köie otsas koju taritud ning õhtul hilja tunde hiljem proovides läks auto käima kuid suhteliselt pikalt käiates. Kui kohapeal käib siis gaasi andes tahaks alguses nagu välja surra lööb pöörded alla kuid kui gaasi juurde vajutada siis tõusevad pöörded normaalselt. Järgmine päev juhtus samasugune lugu jälle olin sõitnud 20 km seekord jätsin mootori seisma 10 minutiks ja enam käima ei lähe. 6 tundi hiljem läks jälle käima. Milles võib probleem olla? Küttes ma ei usu. Tänud heade vastuste ja abi eest.. (auto on 2 aastat tagasi monopritsungilt ümber ehitatud karpa peale)
Life begins@4500 prm
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Loomulikult on ka 6 tunni pärast umbes. Kuid seisma jäädes tõmbab pealejooksu vaakumisse. Seisma jääb aga sellepärast, et ei jõua läbi kõntsa täis sõela enam peale tõmmata nii palju kui tarvis. Mõne aja pärast aga suudab vaakum midagi läbi umbes sõela imeda ning läheb jälle käima ja ka võib sõita seni kuni enam ei jaksa peale tõmmata. Asi läheb järjest hullemaks ning üha kiiremeni seiskub mootor. Kuni lõpuks läheb vaid korraks käima või ei lähe enam üldse. Kõige lihtsam on võtta mootori seiskudes pealejooksu toru lahti ja kui on vaakum, on asi selge. Sõel puhtaks ja läheb edasi.MuKi14 kirjutas:Paagis on sõel kütusevõtturi otsas, aga kui too on umbes, siis on ta ka 6 tunni pärast umbes.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
vVaz2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 08 Apr 2009 18:32
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Ford Probe,Vaz 2107
- Kontakt:
Arusaadav. Kuid kas asi ei või olla ka jagaja kondensaatoris nagu paar isikut väitnud on? Äkki soojaks minnes hakkab pange panema vms? Täna võtan vean uued madalpinge juhtmed süütepoolile panen uued küünlad ja küünlajuhtmed ning vahetan jagaja kondeka välja. Siis mõtlen edasi. Olen kuulnud ka et sarnane probleem võib esineda ka juhul kui jagaja rootoril on loks sees! Kus see pealejooksu sõel on tal paagis w? Proovin ka küttevooliku läbi puhuda suruõhuga.
Life begins@4500 prm
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Madalpinges pole probleem. Kui madalpinge kaob, jääb hetlega seisma, mitte ei hakka jõud kaduma jne. Siis pole lihtsalt voolu ja ongi finsh. Küünlad-juhtmed vaevalt. Jagaja rootor, siis on stabiilselt jama.
Vooliku läbipuhumine ei aita umbes sõela korral. Kus see sõel paagis on ja kas on, seda ma nimetatud auto puhul ei tea.
Kui tahad välistada kütuse pealejooksu probleemi, vii pealejooks ja tagasijooks(kui on) kapoti alla kanistrisse. Kui kanistri kasutamisel on probleemid kadunud, hakka otsima paagist. Kui kõik aga jätkub samamoodi, siis on kusagil mingi muu üllatus.
Vooliku läbipuhumine ei aita umbes sõela korral. Kus see sõel paagis on ja kas on, seda ma nimetatud auto puhul ei tea.
Kui tahad välistada kütuse pealejooksu probleemi, vii pealejooks ja tagasijooks(kui on) kapoti alla kanistrisse. Kui kanistri kasutamisel on probleemid kadunud, hakka otsima paagist. Kui kõik aga jätkub samamoodi, siis on kusagil mingi muu üllatus.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Elektriline bensupump? Seal on plastmassist hammakad. Soovitavalt peaks paagis kütust olema alati minimaalselt veerand paaki vähemalt, mitte alla selle lasta. Bensiin jahutab pumpa ning kui bensu vähe, soeneb see üles ning ei jahuta enam. Ennekõike suvel. Hammakad kuluvad ja pump annab ükskord otsad. Samuti ei kannata pump mingit sodi ega solki.
Siis võib küll pump süüdi olla. Ma ei teadnud, et sel isendil elektripump on. Pump võib ka vigane olla, vahepeal annab norm survet, siis alla normi ja miskil hetkel mitte midagi. Mersuga olen jantinud, süüdi pump, Diamantega sama lugu. Mõlemal juhul läks uus pump külge ja asi korras.
Siis võib küll pump süüdi olla. Ma ei teadnud, et sel isendil elektripump on. Pump võib ka vigane olla, vahepeal annab norm survet, siis alla normi ja miskil hetkel mitte midagi. Mersuga olen jantinud, süüdi pump, Diamantega sama lugu. Mõlemal juhul läks uus pump külge ja asi korras.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.