Anomaalia piduritega LAHENDATUD !

Anomaalia piduritega LAHENDATUD !

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
-
-motomees-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Juun 2012 11:44

Anomaalia piduritega LAHENDATUD !

Postitus Postitas -motomees- »

Autoks 88a niva, anomaalia seisneb, siis selles, et kunde esimene ratas pidurdab teistest nõrgemini ca40%. Vahetatud on 100% torud vasktorude vastu, peasilinder, kõik klotisid ja kettad on uued ja puhtad.
Asfaltil pidurdades tömbab rooli käest.
Süsteemi olen korduvalt öhutanud, sadulad olen lahti kiskunud ja puhastanud, proovinud ka teise isendi omasid.
Pedaal on normaalne ja torustikus ega kuskil lekkeid pole.
Eemaldatud on tagupidurite regulaator.
Kui kõik teised rattad võtavad pidurdades asfaltil/kruusal luha siis kunde esimene veereb lihtsalt kaasa.
Keegi oskab asjakohast soovitust anda asja lahendamiseks, ise olen pea paar korralikku töötundi juba nussinud sellega...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kas mõlemal esirattal on see kirjeldatud kompott vahetatud või tegid sellise triki, et ainult üks pool sai uued klotsid-kettad?
-
-motomees-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Juun 2012 11:44

Postitus Postitas -motomees- »

mõlemad on vahetatud, olen veel need omavahel ka ära vahetanud, et kastõesti uue ketta v klotside viga, ikka pidurdab juhi pool jöhkralt ja kunde põhimõtteliselt veereb kaasa.
t
tiit2108
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 09 Veebr 2012 10:43

Postitus Postitas tiit2108 »

Kas vahetatud torud on kõik ikka sama siseläbimõõduga?
-
-motomees-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Juun 2012 11:44

Postitus Postitas -motomees- »

jah, torud on võetud ühelt ja samalt rullilt.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mäletan sama anomaaliat enda 05'ga mõned aastad tagasi. Uued kettad, klotsid, töösilindrid, voolikud(niva voolikud panin ette) ja torustik. Peasilinder jäi vana. Sai proovitud pidurid peal sõitmist jne. Järgmine päev oli vaja ülevaatusele minna ja õhtu lõpuks ei saanudki asja korda. Järgmine päev ülevaatusel oli kõik korras..

Sul mõlema poole komplektid on samade firmade toodang?

Proovi veel pidureid peal hoides vaikselt sõita. Vahepeal võta klotsid maha, karesta kergelt liivapaberiga. Lisaks on vaja töösilndrid väga korralikult liikuma saada..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
-motomees-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Juun 2012 11:44

Postitus Postitas -motomees- »

pidurid peal sõitmist on proovitud, proovin veel järelikult. Tootjate firmad on samad, mingi saksa toodang veel, kummitorud ka vahetatud jaa, töösilndrid liiguvad hästi, tühjal sadulal lükkab tugeva käepigistusega kolvid ilusti sisse.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Äkki on uuel torul kuskil väga suure raadiusega look või mõni muu eripära kust õhk välja ei tule. Kuidas pidureid õhutasid? Pudeli ja voolikuga pumbates võiks asja saada.
Kungi sai ühel autol isegi pidurivedeliku paak survestatud selleks et õhk kätte saada. Kolb lükkab parasjagu sellise koguse et õhumull liigub tagasi.
-
-motomees-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Juun 2012 11:44

Postitus Postitas -motomees- »

paagi olen ka survestanud ja vooliku ja pudeliga öhutan ka enamasti, vältimaks õli paiskumist autole...
Täna proovisin ka kuuma raisale anda, natuke nagu oleks parem aga asfaltilt tahab ikka lendu visata veel.

Kas see tagupidurite regulaator ei või seal rolli mängida midagi ?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Esiratastele ei tohiks regulaator mõjuda.
On küll jah igasuguseid imearetisi välja mõeldud, mis arvestavad ka kurvis pidurdamisega, aga nihvik on ju "rauast" ja vanaaegne.
Uued klotsid tahavad üsna vinget sissesõitu ja treenimist saada.
Kunagi vahetasin bussikul ainult kettaid ja siis oli väga hästi näha, kui suure pinnaga klotsid kettal kandma jäid. Kogu laiusest vaid keskelt kolmandiku ja ega pidurisid ka polnud :P.
Sai kaks korda relaka lamellkettaga klotse järgi aidatud.
-
-motomees-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Juun 2012 11:44

Postitus Postitas -motomees- »

No seda minagi, aga antud autol oleks nagu needus kallal :)
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Kas pidurisupport ei või antud asjas süüdladeks olla ,et äkki midagi umbes või kinnikiilunud?
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
-
-motomees-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Juun 2012 11:44

Postitus Postitas -motomees- »

support on puhastatud, hooldatud, samas sai pidurdavalt autolt ka support prooviks võetud, aga viga nüüdseks lahendatud, arvatavasti olid uued klotsid praagid vms, kuna nüüd avasime uue komplekti klotse ja auto pidurdab nii nagu peab.

Miks uued praagid olid: latiga kontrollides oleksid klotsid nagu kumerad olnud v keered....
Vasta