Gaas jääb peale

Gaas jääb peale

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Gaas jääb peale

Postitus Postitas Suska »

Kindlasti leierdatud teema, aga moblaga kiirel otsimisel vastet silma ei jäänud. Mootor on 1.5 ja karbuss 2107 oma. Probleem selline, et muidu kõik okei tühikäik seal tuhande ringis, aga kui gaasi vajutada siis väga tihti jäävad pöörded sinna 2000-3000 juurde. Ainuke lahendus on see, et kui lasen varba tagant järsult gaasipedaali lahti siis kukub normaalasendisse tagasi. Karbussi olen lahti võtnud ning hoovastikk vaadanud. Proovinud vedrusid pingutada. Imelik on see ka, et hoovastik oleks nagu enda normaalasendis, aga kui karbussi juurest surun gaasi täie jõuga maha siis pöörded kukuvad maha ja jääb peaaegu seismagi, aga hoovastik põhimõtteliselt ei liigugi. Ma ühe mootoripadja vahetasin hiljaaegu ära, aga see vaevalt seda mõjutab, sest isegi koha peal gaasi andes jääb peale. Tahaks homme registreerima sõita, aga natukene niru on kui käiguvahetusel auto undab. :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Võta hoovastik karpa küljest lahti - kui siis probleem kaob on hoovastik liiga tuuga.
Samuti vaata, kas karburaatorisse tilgub kütust 1 või 2 lõõri kui pöörded üles jäävad. - Rõhk on sõnal tilgub, sest tilkuda kütust sisse ei tohi!!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Probleem säilib kui hoovastik küljest võtta.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Kui see pikk vedru,mis hoovastiku ja kolde vahel asub, normaalne on,siis äkki see vedru,mis ümber siibri telje.On ta ikka tööasendis?
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Ma ei teadnud, et karbussil 2 vedru on. See peenike vedru oli puudu ning sai nüüd pandud, siis sai ära vahetatud tühikäigudüüs, noku (kiirenduspumba tila) ning sai ujukikambris tase paika pandud. Nüüd igatahes toimib nagu kellavärk.
Vasta