Tekkis küsimus uute kepsusaalede kohta.
Ehk keegi targem oskab õelda kas kõik uued kepsusaaled on ilma õlikanali auguta ja mis selliste saaledega teha?
Ostsin uued saaled ja kepsusaaledel puudub pildil näidatud auk.
Kas see tuleb ise puurida sinna või pean ma need poodi tagasi viima ja mujalt otsima? Ma arvan, et kui seda auku pole on silindril tunduvalt viletsam õlitus. Või paiskab väntvõllilt juba ilma selleta sinna piisavalt õli? Vasakul vana ja paremal uus saale.
uuematel lada mootoritel kepsus ava puudub. midagi peale kõrgema õlisurve tühikäigul küll ei juhtu,kui head õli kasutada. Omal on kõigil mootoritel uuemad ilma avata kepsud/saaled olnud - saab sõita küll.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Selle ava mõte on see, et määritakse paiskõlituse teel kolvisõrme ning jahutatakse ka kolvi pinda. Ei pea auguga lahendust kasutama, saab ka teistmoodi sama meetodit kasutada.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
PuZuP kirjutas:Selle ava mõte on see, et määritakse paiskõlituse teel kolvisõrme ning jahutatakse ka kolvi pinda. Ei pea auguga lahendust kasutama, saab ka teistmoodi sama meetodit kasutada.
MuKi14 kirjutas:Pisike auk kepsu sees lihtsalt, ei ole pihusteid.
Täpsusta palun - augu (tehnilist keeli "ava") mõiste piirneb ikkagi kindlate ja muutuvate seintega läbiv või mitteläbiv ava. Jutt käiski just sellest, et ei ole vaja kasutada "auku" kepsul.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Kepsu sees on väike õlikanal, mille kaudu väntvõllist tulev surveall õli pritsitake kepsu sees olevast avast kolvi alla õlituseks ja jahutuseks. Mina isiklikult arvan, et kui see auk seal saales on originaalis, võiks see sinna ka jääda. Nagu öeldakse, et midagi pole sinna tehasest leiutatud ilma asjata.
Mina arvan,et kui kepsul pole ava ehk auku pole ka mõtet neid auke sinna saale sisse puurida.Vaata keps üle ,kui on auk kepsus siis võid ju selle puurida
MuKi14 kirjutas:Kepsu sees on väike õlikanal, mille kaudu väntvõllist tulev surveall õli pritsitake kepsu sees olevast avast kolvi alla õlituseks ja jahutuseks. Mina isiklikult arvan, et kui see auk seal saales on originaalis, võiks see sinna ka jääda. Nagu öeldakse, et midagi pole sinna tehasest leiutatud ilma asjata.
No seda ma ju räägingi, et juhul kui ei ole kepsus õlikanali ava ning saales ei ole sellist ava, siis ei pea puurima saale sisse lisaava. Ehk ka ilma auguta kepsule ei pea puurima mingit ava sinna.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Õigus.
Pildilt jäi vale mulje, minu viga.
Siis polegi muud tarka lisada, kui et las minna see süsteem edasi.
Perfektne ta igatahes pole, aga ega see mootor arvatavasti ülelaadimisvarustust kandma ka ei hakka.